20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #810 på: 23. Nov. 2006, 12:58 »
Sitat fra: "Åsmund"
Dere gråter vel om Luque starter i dag og ler av Roeder om han scorer?

Ler av Roeder uansett.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #811 på: 23. Nov. 2006, 13:43 »
Jaja helten deres får starte i dag i følge the Journal.
Så da får han bevise at han duger!
Satser på han gjør det både for deres og Newcastle sin skyld.
Misforstå meg rett: Ingenting hadde vært bedre enn at Luque innfridde i Newcastle drakten.

Satser på at dere ser noen hvite striper hos Roeder da for tiden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #812 på: 23. Nov. 2006, 13:45 »
Problemet er at han har sagt dette i snart et halvt år om Luque.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #813 på: 23. Nov. 2006, 14:07 »
Men han har da hele tiden sagt at han må vise rett innstilling. På banen så syns ikke jeg Luque har vist den instillingen som må til å for å lykkes i England!

DanMan

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #814 på: 23. Nov. 2006, 17:45 »
André: Du tror ikke de andre bryr seg om Luque? Solano - vår andre spansktalende spiller - har flere ganger bevist ved uttalelser at han både støtter, hyller og har stor tro på Luque.

Og at man kan sammenligne Luque med Bellamy angående innvirkning på lagmoral, er i beste fall morsomt. Hvordan kan en som ytrer ønske om å spille for klubben skade lagmoralen like mye som en som havner i klammeri ved utesteder, kaster stoler på en trener, har kalt manageren sin løgner på tv og sjikanert en klubblegende?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Floppen Luque?
« Svar #815 på: 23. Nov. 2006, 17:50 »
Luque er jo en notorisk målscorer. Han får sjelden sjansen for oss, men når han først får litt spilletid, klarer han alltid å score. Merkelig det der, at Roeder ikke gir Luque flere muligheter.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #816 på: 23. Nov. 2006, 19:42 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Du er herved skutt!
Luque har da aldri laget noe som helst liv og røre utenfor banen.

Stiller meg bak dette!

Er pinade meg leie av denne trådenog alt pisset som blir skrevet om her nå. Håper Luque drar til Barca og blir fast innventar der så så kanskje folk får opp aua. Betre seint enn aldri.

Hvis han gjør det, så rokker ikke det ved mine meninger om Luque. Ja, han er en god fotballspiller, for all del, og burde ha fått flere sjanser enn han har fått i Newcastle. For all del. Han har ikke fått en skikkelig sjanse. Men de gangene han har spilt har det hendt så altfor ofte at jeg har irritert meg så grenseløst mye på en så enormt lat spiller, som i enkelte kamper ikke engang gidder å gjøre noe som helst. Ikke engang score mål. Hvis Luque hadde hatt en større vinnerinnstilling og hvis Luque ikke hadde stått med hoftefeste på 20 meter i altfor mange kamper, så hadde det vært greit. Det er Luque som har ødelagt for seg selv, og ved å spille seg til fast plass på Barca, så rokker han ikke ved min mening om at Luque ikke passer inn i Newcastle og PL. Barca er ikke Newcaslte, og La Liga er ikke PL.

Du trenger ikkje springe rundt som ein stugget gris for og lykkes i PL.
Det er mange spillere i PL som lykkes sjlølv om dei er late. Eric Cantona fxs. Nå tror eg imidlertidig at Luque vil få meir gli på spillet sitt om han hadde fått 1% tillitt og støtte fra manageren.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #817 på: 24. Nov. 2006, 00:08 »
Vi har hatt et par franske venstrevinger i Newcastle som har vært særs populære, den ene antakeligvis tidenes beste venstreving i PL etter Giggs, og på sitt beste bedre enn ham. Ingen av de skal beskyldes for å ha jobba sokkene av seg bakover. Men de leverte varene fremover. Folk ble provosert da Souness satte ut Robert fordi han ikke jobbet nok bakover.
Slik jeg ser det er Luque vanligvis høyst delaktig i masser av det fremover når han først spiller. Scorer mål eller lager mål. Det lille jeg så i dag av kampen skapte Luque farligheter, og viste klasse og herlig venstrefot. Han fikk også assist i dag. Dessuten jobbet ham også. Mannen trenger matchtrening. Jeg blir så forbanna trist jo mer jeg tenker på hvilken potensiell storspiller vi blir å miste i januar.
Trist som faen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #818 på: 24. Nov. 2006, 00:14 »
Med Duff skadet og N'Zogbia totalt ute av form burde det borge for Luque på venstrekanten fremover.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #819 på: 24. Nov. 2006, 10:28 »
Ganske sikker på at Roeder velger Shola Ameobi i rullestol før Luque på venstrevingen til søndagen! Den dagen Luque starter, skjønner jeg ingenting..

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #820 på: 24. Nov. 2006, 12:21 »
Forsto du noe i går da?
Ameobi i rullestol hadde vært noe!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #822 på: 29. Nov. 2006, 22:45 »
Chickenman: Kan hende det er dataen min det er noe galt med, men jeg får meldingen : Sorry! We can not find the story you are looking for.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #823 på: 29. Nov. 2006, 22:55 »
Stemme. Men det var ein artikkel der tidligare. Denmå ha blitt fjerna eller noge.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #824 på: 29. Nov. 2006, 22:57 »
Og der stod det at det gikk bra for Luque? Eller kjenner jeg eimen av ironi?