20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #795 på: 21. Nov. 2006, 18:32 »
Bellers hadde iallefall vinnerinnstillingen. Ser ikke den samme hos Luque.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #796 på: 21. Nov. 2006, 22:01 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Du er herved skutt!
Luque har da aldri laget noe som helst liv og røre utenfor banen.

Stiller meg bak dette!

Er pinade meg leie av denne trådenog alt pisset som blir skrevet om her nå. Håper Luque drar til Barca og blir fast innventar der så så kanskje folk får opp aua. Betre seint enn aldri.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Floppen Luque?
« Svar #797 på: 21. Nov. 2006, 23:34 »
Sitat fra: "Åsmund"

Vi har da strengt tatt ikke hatt så mange muligheter til å se hvilke instinkter Luque har og ikke har.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #798 på: 22. Nov. 2006, 13:04 »

Det du skriver her er helt riktig, for han har det ikke pr dags. dato. Var på Iron Maiden konsert med to Liverpool kompiser i går. De var ikke akkurat fornøyd med mannen uten hals for å si det slik. Noe som er forståelig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #799 på: 22. Nov. 2006, 18:47 »
Nei han har ikke gjort det stort i liverpool nei. Klubben er nok litt for stor for han. Passet nok bedre i Blackburn der han fikk være stjernen og dyrke sitt ego! No hard feelings. Kunne godt hatt han i Nufc jeg!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #800 på: 22. Nov. 2006, 22:14 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Du er herved skutt!
Luque har da aldri laget noe som helst liv og røre utenfor banen.

Stiller meg bak dette!

Er pinade meg leie av denne trådenog alt pisset som blir skrevet om her nå. Håper Luque drar til Barca og blir fast innventar der så så kanskje folk får opp aua. Betre seint enn aldri.

Hvis han gjør det, så rokker ikke det ved mine meninger om Luque. Ja, han er en god fotballspiller, for all del, og burde ha fått flere sjanser enn han har fått i Newcastle. For all del. Han har ikke fått en skikkelig sjanse. Men de gangene han har spilt har det hendt så altfor ofte at jeg har irritert meg så grenseløst mye på en så enormt lat spiller, som i enkelte kamper ikke engang gidder å gjøre noe som helst. Ikke engang score mål. Hvis Luque hadde hatt en større vinnerinnstilling og hvis Luque ikke hadde stått med hoftefeste på 20 meter i altfor mange kamper, så hadde det vært greit. Det er Luque som har ødelagt for seg selv, og ved å spille seg til fast plass på Barca, så rokker han ikke ved min mening om at Luque ikke passer inn i Newcastle og PL. Barca er ikke Newcaslte, og La Liga er ikke PL.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #801 på: 23. Nov. 2006, 10:08 »
Går du på duracell batterier Roeder, eller er det bare jeg som føler at du gjentar deg selv gang på gang? Bla Bla Bla Bla

Despite the reported uncertainty over Luque's future, Roeder hopes Thursday's Uefa Cup home clash with Spanish Primera Liga side Celta Vigo will allow the striker the chance to turn his season around.

"I would never give up on a player and I haven't given on Albert - that would be poor management," Roeder said in the Daily Star.

"He must be frustrated at how it's gone here after what he achieved in Spain, but in the last few weeks, I've noticed a big improvement in him.

"I've not found him to be a bad pro, he is a decent enough lad and he is now working really hard in training.

"As a manager, you're always looking for games that might give players an edge and get their juices flowing.

"For Albert, this is one against a side who used to be local rivals. I'm sure he's thinking 'I'd love to play against them'.

"Maybe this is the one performance that can make it all fall into place for him."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #802 på: 23. Nov. 2006, 10:12 »
Å herregud, hvorfor må Roeder alltid komme med det pisset der! Vi alle vet hva som vil skje selvom Luque scorer i kveld igjen!!

Luque starter nok i kveld siden "Loverboy" Rossi ikke kan spille, mens Ameobi er ute. Luque - Martins på topp...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #803 på: 23. Nov. 2006, 10:15 »
Sitat fra: "kesse"
Å herregud, hvorfor må Roeder alltid komme med det pisset der! Vi alle vet hva som vil skje selvom Luque scorer i kveld igjen!!

Luque starter nok i kveld siden "Loverboy" Rossi ikke kan spille, mens Ameobi er ute. Luque - Martins på topp...

Jepp, Duff er også ute samtidig som Dyer enda ikke kan spille 2 kamper pr uke.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #804 på: 23. Nov. 2006, 10:32 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=430688&CPID=6&clid=4&lid=3&title=Roeder+shows+Luque+faith

Vet ikke om jeg skal le eller gråte av roeder jeg..

I førsten av sesongen var jeg forbannet og oppgitt. Nå trekker jeg bare på smilebåndet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #805 på: 23. Nov. 2006, 10:32 »
Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av dere som er notorisk negative til Roeder samme hva han gjør og sier!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #806 på: 23. Nov. 2006, 10:34 »
Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av dere som er notorisk negative til Roeder samme hva han gjør og sier!

Du har helt rett i at han gjør og sier det samme hele tiden. Er det rart vi ler?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #807 på: 23. Nov. 2006, 10:37 »
Dere gråter vel om Luque starter i dag og ler av Roeder om han scorer?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #808 på: 23. Nov. 2006, 10:39 »
Dere gråter vel om Luque starter i dag og ler av Roeder om han scorer?

Ja der har du oss grinebiterene.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #809 på: 23. Nov. 2006, 12:38 »
Sitat
"I've not found him to be a bad pro, he is a decent enough lad and he is now working really hard in training.

Til dere som sier Luque ikke gidder å jobbe på treningene.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.