20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 216803 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

EdO

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Tullprat!
« Svar #165 på: 07. Jan. 2006, 20:35 »
Hvor mange engelske kamper har han spilt??? 10 eller no.... nei. denne mannen kan bli en kjempesuksess på st.james vis bare souey skjerper seg!
dvard - Alias "EdO"

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Floppen Luque?
« Svar #166 på: 07. Jan. 2006, 21:13 »
De to siste kampene har Luque startet, og har gjort det bedre og bedre etter skadeproblemene. Mot M'boro var han en av våre beste, og i dag hadde han assist på målet til Shearer. Luque kommer skal dere se! :wink:

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #167 på: 08. Jan. 2006, 02:18 »
Vart litt skuffa da eg hørte at Luque blei bua ut av somme supportera. Herregud kor tåpelig. Blei veldig skuffa av newcastle supporterane når eg fekk høyre dette.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #168 på: 08. Jan. 2006, 13:24 »
Sjønner ikkje at denne topicen har fått 12 sider. Gje luque lit tid til å bli kjent med den engelske spelestilen så kommer Luque :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Floppen Luque?
« Svar #169 på: 08. Jan. 2006, 13:34 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Vart litt skuffa da eg hørte at Luque blei bua ut av somme supportera. Herregud kor tåpelig. Blei veldig skuffa av newcastle supporterane når eg fekk høyre dette.

Det er bare tull, det var ingen som buet på Luque. Og hvis det i hele tatt var noen som buet, gjorde de det ikke mot Luque, men Souness. Alle som var på St. James' Park som er på forumet nufc-online.com sa at de ikke hørte noen som buet på Luque.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #170 på: 17. Jan. 2006, 13:52 »
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #171 på: 18. Jan. 2006, 17:35 »
Sitat fra: "Leslie"
Satan så fint mål

http://rapidshare.de/files/11117712/Luque_great_bicylcle_kick.avi.html

åååå!!! jeg får ikke sett den for en eller annen grunn!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #172 på: 18. Jan. 2006, 21:29 »
Sitat fra: "lucky_luque"
Sitat fra: "Leslie"
Satan så fint mål

http://rapidshare.de/files/11117712/Luque_great_bicylcle_kick.avi.html

åååå!!! jeg får ikke sett den for en eller annen grunn!
Hvis du har lasta ned ''Luque filmen'' så kan du se det.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #173 på: 18. Jan. 2006, 23:16 »
Sitat fra: "NUFCern"

Det er bare tull, det var ingen som buet på Luque. Og hvis det i hele tatt var noen som buet, gjorde de det ikke mot Luque, men Souness. Alle som var på St. James' Park som er på forumet nufc-online.com sa at de ikke hørte noen som buet på Luque.

Det var faktisk nokon som bua på Luque. De innrømte faktisk til og med folk som hadde vore på kampen. Nokon frå newcastle-online forumet hadde bua på han.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #174 på: 19. Jan. 2006, 16:09 »
Sitat fra: "NUFCern"

Det var faktisk nokon som bua på Luque. De innrømte faktisk til og med folk som hadde vore på kampen. Nokon frå newcastle-online forumet hadde bua på han.
Hva sier du? dette er skandale! de som buet budre skjemme seg!

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #175 på: 14. Mars 2006, 16:08 »
Er det flere enn meg her inne som synes det er latterlig at han ikke spiller reservelagskamper for å få kamptrening? Nå vet ikke jeg om det er Luque selv som ikke ønsker å spille reservekamper eller om han ikke inkluderes der av sjefene for reservelaget, men latterlig er det uansett. Det snakkes jo tilstadighet om at Luque imponerer på trening, men at han mangler kamptrening. Hvorfor i helvete har han ikke fått seg en "run" på reservelaget for å bygge opp selvtillit og kampform da? Luque burde fått en "run" med kamper for reservelaget for lenge siden.

Har på følelsen av at ett eller annet ikke er som det skal når det gjelder Luque. Det er bare så jævlig synd at en spiller som har vært med på å dominere i store CL kamper for Deportivo og dominert i La Liga for både Mallorca og Deportivo skal bli uglesett på denne måten i Newcastle. Selv når Shearer og Owen er ute med skade, mens Ameobi spiller med smerter får ikke Luque sjansen. Da gambler man heller med Dyer sin fitness og kjører han utpå fra start mot Southampton.

Og til de som messer om at Luque ikke har imponert sålangt i Newcastle; dere har forsåvidt rett i det. Men hvordan kan man imponere når man stort sett får kun 10-15 minutter per kamp? Jeg trodde alle spillere startet med blanke ark når ny manager kom inn, men dette er tydeligvis ikke tilfelle.

I tillegg må det være jævlig demoraliserende for Luque å se at en Ameobi med smerter, en halvskadet Dyer og en Chopra som knapt nok holder CCC nivå foretrekkes fremfor han. Jeg skjønner forbanna godt at han får lav selvtillit av slikt, og det blir ikke akkurat bedre når Roeder putter Pattison foran Luque i køen (ikke noe vondt om Pattison dette, men det blir bare så patetisk!).

Litt mye banneord her, men jeg måtte bare få ut litt frustrasjon  :evil:

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #176 på: 14. Mars 2006, 17:31 »
Kunne ikke vært mer enig med deg. Dette har blitt et ganske omdiskutert tema som jeg tror alle her innpå forumet har erget seg over. Jeg skjønner ikke hva Roeder tenker med når det gjelder denne saken?!

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #177 på: 14. Mars 2006, 17:58 »
Helt enig med deg Souey.
Håper vi kan se Luque på banen mot Liverpool (IALLEFALL på benken), Håper bare han får litt mer spille tid da, 45 min eller noe.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #178 på: 14. Mars 2006, 22:24 »
de vil ikke bruke han på reserve fordi han ikke vil (overlegen) og han synker i verdi...men hadde vært kult og se han finte alle reservene og score litt!!!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #179 på: 14. Mars 2006, 22:59 »
Hvorfor ikke bare la han spille for førstelaget? Dere betaler vel ikke 9.5mp for en reservelagspiller? Eller en benkesliter for den slagskyld. Dere må gi han tilitt og spilletid så han kan får selvtilitten tilbake. Ihvertfall gi han en sjangse til å bevise at han ikke er en flopp.
iverpool FC