20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55683 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Internazionale Milano
« Svar #225 på: 21. Mai 2007, 20:55 »
Liker Berlusconi jeg ;D

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #226 på: 22. Mai 2007, 00:17 »
Joakim: Det er like lite bevis for snusk i Italia som i England.
Jeg tviler på at noe sant som  direkte kjøping av seire, men at det er en litt annen moral der enn i Norge ang. mottak og sending av penger osv, tviler jeg ikke på, men det kommer jo av at det er mer penger i Italia. Forøvrig nekter jeg å tro at det er noe verre der enn i England.
For det andre, ingen ble dømt for å ha gjort noe ulovlig i Calciopoli, bare så det er sagt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 23. Mai 2007, 23:07 »
på en halvspillt serie, hvis ikke du har skjønnt at milan er ferdig som stor lag i italia så skjønner du ikke bedre.
Og du står fortsatt for at Milan er ferdig som et storlag?

djmattis

• Gjest
« Svar #228 på: 23. Mai 2007, 23:10 »
Fordi de vinner århundredets kanskje kjedeligeste finale noensinne?
ja faktisk.

syns liverpool og milan fans bør skamme seg for det lagene "presterte" i kveld.
Jeg syns det er greit milan gikk seirende ut.
Hater liverpool langt mere enn milan.

djmattis

• Gjest
« Svar #229 på: 23. Mai 2007, 23:11 »
hvis ikke du har skjønnt at milan er ferdig som stor lag i italia så skjønner du ikke bedre.

og lær deg og les.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 23. Mai 2007, 23:29 »
Sitat fra: djmattis
Fordi de vinner århundredets kanskje kjedeligeste finale noensinne? syns liverpool og milan fans bør skamme seg for det lagene "presterte" i kveld.
ja faktisk.
var iallfall LANGT bedre enn det et annet lag fra Milano "presterte" etter at de var utslått.

hvis ikke du har skjønnt at milan er ferdig som stor lag i italia så skjønner du ikke bedre.

og lær deg og les.
Syns du er litt aggresiv her nå, jeg skjønner utmerket godt at du faktisk er ett topplag i hjemlandet ditt når du vinner CL selvom om du er nummer 4 i ligaen. Lese kan jeg faktisk rimmelig bra også. Men hvis jeg jobber med det så kan jo du kanskje jobbe med ikke å komme med kommentarer som slår hardt tilbake på deg selv i ettertid?

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 23. Mai 2007, 23:33 »
I fotball er vel ikke alltid underholdning i en kamp akkurat synonymt med kvalitet... Synes Milan fortjente en seier uansett om vi ser på hele årets CL, selv om LFC nok var best i dag.

djmattis

• Gjest
« Svar #232 på: 23. Mai 2007, 23:43 »
absolutt ingenting som slår tilbake på meg her.
Syns du virkelig milan spillte bra i dag?
er du stolt milan fan?

jeg veit en ting, det finnes ikke en interista som hadde godtatt slik spill i en CL finale.
syns du skal skamme deg rett og slett.

det eneste milan og liverpool beviste i dag er at fotballen har nådd sitt lavmål.
manu -chelsea kampen er en annen.

det skal liksom være de 4 beste lagene i europa.
jeg ser det ikke.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #233 på: 24. Mai 2007, 00:04 »
Jeg er en stolt Milanfan som er kjempehappy av å se Milan vinne over Liverpool i dag! Hvem som var det beste laget i dag kan diskuteres selvsagt, men jeg synes Milan fortjente detta i dag siden dem også ble "frarøvet" CL-trofeet for 2 år siden. Synes det var like greit at det gjevnet seg ut.

Og det med at det var så kjedelig i dag er jeg uenig i. Jeg har sett langt dårligere finaler i mitt liv enn denna.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 24. Mai 2007, 13:43 »
absolutt ingenting som slår tilbake på meg her.
Syns du virkelig milan spillte bra i dag?
er du stolt milan fan?

jeg veit en ting, det finnes ikke en interista som hadde godtatt slik spill i en CL finale.
syns du skal skamme deg rett og slett.

det eneste milan og liverpool beviste i dag er at fotballen har nådd sitt lavmål.
manu -chelsea kampen er en annen.

det skal liksom være de 4 beste lagene i europa.
jeg ser det ikke.
Du sier jo at deres tid som et storlag er over, og det stemmer ikke helt når de vinner CL. Greitt at du sa i Italia, men det retter meget mye opp en dårlig sessong i ligaen og vinne CL. Dessuten er Milan et av de virkelig store lagene i Europa og er alltid med i Europatoppen, da blir det håpløst å si at deres tid som et topplag er over bare fordi de har en litt svak sessong nå, noe som forøverig ble en meget spesiell sessong.

Jeg er ingen utpreget Milan fan, og har ingenting å skamme meg over, men jeg fryder meg STORT over at de slo Liverpool, og at de motbeviste at deres tid som et storlag er over.

Mulig det var en kjedelig finale, men tror ikke fansen klagde veldig da Maldini løftet trofeet i går kveld.

Milan, MænJu, Chelsea, og 'pool mener jeg heller ikke er de 4 beste i Europa bare fordi de var i semifinalene i årets CL. Det er en del tilfeldigheter også. Men det er jo selvfølgelig en individuell sak ut ifra hva man velger å legge vekt på. Men at Milans tid som et storlag er forbi: det er bare tull, og det syns jeg faktisk du burde klare å innrømme!

djmattis

• Gjest
« Svar #235 på: 24. Mai 2007, 14:43 »
Jeg gir Milan ære for å vinne CL, greit nok.
Men Milan som lag er katastrofe, primavera lag som suger for det første.
Det eneste de kjøper er folk på 30+
Før eller seinere tar det stopp, så vidt dem ikke skal kjøpe folk på siste året da år in og år ut.
uansett vil flaksen stoppe før eller seinere, husk at de så vidt slo ut celtic, og det var bare så vidt.
Finnes lag som kommer til å komme mye mere enn milan i Italia, Fiorentina, Juve, Sampdoria om et par år osv, palermo kommer også til å bli giftige.

En sak jeg uansett er sikker på, den fotballen som spilltes i Athen i går bevittner bare 1 ting, hvor forferdelig lavt nivå en CL finale kan havne på.
var du virkelig fornøyd foruten vinsten?

har du noe skam i kroppen så er du ærlig å svarer nei, men regner ikke med det.

« Siste redigering: 24. Mai 2007, 14:46 av djmattis »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 24. Mai 2007, 15:03 »
Jeg var ikke over meg av begeistring for kampen nei, for spesielt underholdende var den ikke. Men Milan gjorde det helt riktig for å slå Liverpool. De knuste ikke på fremover å prøvde å kjøre over Liverpool, de var langt mer forsiktige og det vant de kampen på. Hvorfor? Rett og slett fordi Liverpool er kanskje best i verden på å bryte ned andre lang og slå dem på det. Derimomt er de forferdelig dårlige (til et så bra lag å være) når de må ta kommando å styre kampen selv. Og dette tror jeg Milan vant på igår. Sånn sett var det en genialt spilt kamp av Milan. Spesielt underholdende og morro: nei, det var det dessverre ikke. Men funket det: ja. Liverpool fikk smake sin egen medisin, og ble felt av det!

Kjøpspolitikken til Milan er jeg i likhet med deg overrasket over. Ser nesten ut som om de ikke kjøper spillere uten en CV på minst 10 år med  fotball på toppnivå i Europa. Å spå fremtiden deres sammenlignet med Juve, Fiorentina, Sampdoria og Palermo vil jeg ikke begi meg ut på. Jeg følger ikke godt nok med på Serie A til å gjøre det, men jeg vet at Milan tross en dårlig sessong i den hjemlige ligaen er et storlag, og et lag som alltid kommer tilbake. Med den imponerende historien er ikke klubbens tid som et storlag over bare på grunn av en sessong med dårlige resultater i den hjemlige ligaen.

Hva du regner med og forventer av meg og skam eller ikke er ikke mitt problem, de uttalelsene får du pent stå for selv. Jeg velger å argumentere og forsvare det jeg sa, og står for det, i stedet for å skifte tema eller vri på det, eller prøve å komme meg unna med antydninger til personangrep.

djmattis

• Gjest
« Svar #237 på: 24. Mai 2007, 17:26 »
hahaha antydninger til personangrep, hahaha
herregud.
 ;D

tror ikke vi kommer noen vei uansett, som du sier selv så har du nok ikke fulgt med nok på Serie A for å skjønne noe som hellst.
Men morsom er du, chickenman jo

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 24. Mai 2007, 17:42 »
hahaha antydninger til personangrep, hahaha
herregud.
 ;D

tror ikke vi kommer noen vei uansett, som du sier selv så har du nok ikke fulgt med nok på Serie A for å skjønne noe som hellst.
Men morsom er du, chickenman jo

Når folk skriver følgende til meg: "har du noe skam i kroppen så er du ærlig å svarer nei, men regner ikke med det" da antar jeg at de mener det de skriver. Og når folk antyder at jeg ikke eier skam i livet så er det antydninger til personangrep.

Videre har tidligere samme personen bedt meg om å lære meg å lese. Senere svarer han meg ved å si at "som jeg sier selv har jeg ikke fulgt godt nok med på å Serie A til å skjønne noe som helst." Det jeg skrev var ganske klart: "Å spå fremtiden deres sammenlignet med Juve, Fiorentina, Sampdoria og Palermo vil jeg ikke begi meg ut på. Jeg følger ikke godt nok med på Serie A til å gjøre det". Men alikevel er det jeg som behøver å lære meg å lese? Interessant...

Kommer vi ikke noen vei? Nei det er kanskje ikke så rart det, for når enkelte personer innser at de har tatt feil unngår de det som best de kan ved å vri å vende på tema, skifte det og ikke minst bli temmelig usaklige. At jeg i det hele tatt prøvde å få en person med disse evnene til å innse at man har tatt feil var kanskje et håpløst forsøk av meg. Så greitt: vi kommer ikke noen vei. Men det er ikke jeg som vrir og vender meg unna, prøver å skifte tema og til slutt blir usaklig.  Nå er jeg lei dette tullet og setter strek her før jeg faller ned på det nivået hvor jeg blir usaklig.
« Siste redigering: 24. Mai 2007, 17:44 av chickenman »

djmattis

• Gjest
« Svar #239 på: 24. Mai 2007, 18:34 »
Du ble usaklig når du for det første gikk inn i denne tråden som Milan sympatisør.
Og det det der smarty talket hjelper ingenting.
Er du ikke interessert i å høre sanningen så hold deg i din egen drøm verden utenfor denne tråden som egentlig skal omhandle Inter Milano, ikke den stygge rød svarte delen.....

Takk.