20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55716 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Internazionale Milano
« Svar #255 på: 24. Mai 2007, 20:33 »
Marco Storari henten som 29.
Ronaldo som 30.
Favalli som 35.
Brocchi Har vert i milan i noen år men utlånt til fiorentina bare så det er sagt.
Massimo Oddo er 30år ikke 31
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 24. Mai 2007, 20:34 »
Og Ronaldo er ikke 31.. Men 30..
Jeg googler Rett?
Glemte ut favalli
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

djmattis

• Gjest
« Svar #257 på: 24. Mai 2007, 20:34 »
IN:
35 år       Giuseppe Favalli (Inter)
31 år       Christian Brocchi (Fiorentina)
30 år       Marco Storari (Messina)
31 år       Massimo Oddo (Lazio)
31 år       Ronaldo (Real Madrid)

er vel mere enn 1 vel?
vel vel du får leve i din drømmeverden, nå må jeg ut på rehabilitering av kropp og sjel med en gåtur.
adios amigo.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #258 på: 24. Mai 2007, 20:36 »
www.wikipedia.org Leksikon.. Ikke bruk google
Ronaldo : September 22, 1976 (1976-09-22) (age 30)
Oddo : June 14, 1976 (1976-06-14) (age 30)
Brocchi har vert i MANGE år siden 2001

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 24. Mai 2007, 21:10 »
Du ble usaklig når du for det første gikk inn i denne tråden som Milan sympatisør.
Og det det der smarty talket hjelper ingenting.
Er du ikke interessert i å høre sanningen så hold deg i din egen drøm verden utenfor denne tråden som egentlig skal omhandle Inter Milano, ikke den stygge rød svarte delen.....

Takk.
Hehe, nå hadde jeg tenkt å holde kjeft her, men klarer simpelthen ikke. Du snakker om å høre sanninga og at folk må lære seg å lese. Da lurer jeg på hvorfor du beksylder meg for å dra inn de rød svarte her, for leser du din egen tråd ser du at du har nevnt dem før jeg skrev mitt første innlegg i denne tråden. Men det er jeg som drar inn den rød svarte delen? Mhm, riktig (IRONI). Men du skal ha for et nytt godt forsøk på å snakke deg vekk.
Og på toppen av det snakke om at andre må oppfatte virkeligheten, og kunne å lese. Blir bare bedre og bedre dette. Et tips: det du KUN vil høre din egen mening om, bør du kanskje holde unna et diskusjonsforum.

djmattis

• Gjest
« Svar #260 på: 24. Mai 2007, 23:09 »
Ja er i et diskusjonsforum, hvor jeg har lagd en tråd om FC Internazionale Milan, så må alltid hatere komme hit og være sjalu, da må jeg kverrulere tilbake.
Naturlig og det skjønner vel du også?
Eller?

90% av tida jeg er her på forumet er jeg useriøs av en grunn, en haug med fjortiser som bare driver og prater piss.
Nå som jeg vært hjemme en måned med brukket bein så har jeg fått fornøyelsen av å sitte her og irritere en haug av personer som går på det samma pisset hver eneste gang.
Helt ærlig, har ikke hatt noe bedre å gjøre egentlig.
Tirsdag er det tilbake på jobb så da kan man holde litt mere avstand fra alle disse "seriøse" menneskene sånn som deg.
Det er litt for morsomt for å la vær.
Ikke ta ille opp, men dette er et tidsfordriv, ikke ta det så seriøs.

livet er lenger enn til tastaturet.

FORZA NERAZZURRI!!!!!!
FORZA INTER MILAN!!!!!

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #261 på: 25. Mai 2007, 00:48 »
Jeg forstår ikke hvor du tar argumentasjonen din fra, DJMattis, når du sier at Milan`s tid som toppklubb er forbi. Milan har vært en del av eliten i Italiensk fotball i 100 år- hvorfor slutt nå?
Dette seriegullet kommer ikke til å huskes- det som vil stå først i historiebøkene, er at sesongen ble preget av at Milan og Juve var ute av dansen allerede før sesongen startet- folk vil glemme Inter, og heller huske på at Milan ble dømt fratrekk av poeng i Calciopoli, fikk pre-season og transfersommeren spolert, startet sesongen elendig, men reiste seg å vant Europacupen for sjuende gang.
Hvor mange CL-triumfer hadde Inter sa du?

djmattis

• Gjest
« Svar #262 på: 25. Mai 2007, 00:49 »
Hvor mange CL triumfer har Vålerenga?

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #263 på: 25. Mai 2007, 00:51 »
Ca 1000?

Og bare så det er sagt, til nå har kjøpene av Oddo og Ronaldo vært geniale, så ingen vits i å kritisere Milan for det.

djmattis

• Gjest
« Svar #264 på: 25. Mai 2007, 00:54 »
Morro fakta:
In 32 of the 64 one-division Serie A championships, Inter have finished above the Rossoneri. That's without considering the two seasons AC Milan spent in the Serie B (1980/81 and 1982/83).

Tittler:

15 Scudettos
5 Coppa Italia
2 Italian Super Cup
3 Uefa Cup
2 Champions League
2 Intercontinental

syns ikke Inter har gjort det aller verst, tross allt.

djmattis

• Gjest
« Svar #265 på: 25. Mai 2007, 00:55 »
Oddo og Ronaldo har vært greie kjøp.
Sånn midt på.
Ronaldo er Ronaldo, hva skal man si, har vært en av favoritt spillerne mine, før han ble mannhore.
Men fortsatt en av verdens beste spillere.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #266 på: 25. Mai 2007, 03:17 »
Var ronaldo 31 eller 30 ? Husker ikke jeg.. Lurer også på oddo?? GG

Nå som jeg vært hjemme en måned med brukket bein så har jeg fått fornøyelsen av å sitte her og irritere en haug av personer som går på det samma pisset hver eneste gang.
Helt ærlig, har ikke hatt noe bedre å gjøre egentlig.

Bra me venner også ?? 

djmattis

• Gjest
« Svar #267 på: 25. Mai 2007, 03:39 »
Zzzzznark.
Pleier du å se mye på Ricki Lake eller?

djmattis

• Gjest
« Svar #268 på: 25. Mai 2007, 03:42 »

Rissen + Chickenman!

« Siste redigering: 25. Mai 2007, 03:46 av djmattis »

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #269 på: 25. Mai 2007, 09:41 »
Beveger vi oss ikke litt over streken her eller?

Ikke mye saklig i den diskusjonen her..