20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55579 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Internazionale Milano
« Svar #300 på: 17. Juni 2007, 17:14 »
Sitat fra: djmattis
Chivu kan hentes fra Roma innen kort tid - Tja, hva kan man synes om Roma spillere da.. hmm
tja vi kan si ganske bra.
Ifølge Sport er Ferran Soriano (fra Barcelona) i den italienske hovedstaden idag for å forhandle med Roma om Chivu. Her får "dere" med andre ord konkurranse ;)

djmattis

• Gjest
« Svar #301 på: 17. Juni 2007, 17:26 »
Saken med Chivu er at en herremann ved navn Pizarro gjør det mest sansynlig at vi får han, siden de vil ha han og han bare er på lån så skal nok Inter klare å presse de litt.
Personlig er jeg ikke så begeistret for Chivu eller noen som hellst annen Roma spiller generellt.
Derimot en spiller jeg virkelig vil ha, Queresma fra Porto!!!
En ny forbedret versjon av C.Ronaldo.
Tevez har også blitt linket, og siden det er så mange argentinere i Inter samt at Tevez ønsker seg ut av england så passer jo det.

Silly Season er silly season. er umulig å ikke bli litt sprø av det, hehe men det som er sjarmen da tross allt.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #302 på: 17. Juni 2007, 18:30 »
Så fint at du kaller Quaresma en "ny forbedret versjon av C. Ronaldo", siden han er 2 år eldre og har allerede klart å floppe STORT i Barcelona i 03/04-sesongen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 17. Juni 2007, 18:46 »
Saken med Chivu er at en herremann ved navn Pizarro gjør det mest sansynlig at vi får han, siden de vil ha han og han bare er på lån så skal nok Inter klare å presse de litt.
Personlig er jeg ikke så begeistret for Chivu eller noen som hellst annen Roma spiller generellt.
Derimot en spiller jeg virkelig vil ha, Queresma fra Porto!!!
En ny forbedret versjon av C.Ronaldo.
Tevez har også blitt linket, og siden det er så mange argentinere i Inter samt at Tevez ønsker seg ut av england så passer jo det.

Silly Season er silly season. er umulig å ikke bli litt sprø av det, hehe men det som er sjarmen da tross allt.
Jeg skjønner ikke helt hvorfor Chivu plutselig er blitt så attraktiv, men jeg har ikke sett spesielt mye Serie A i år så det er kanskje grunnen til at jeg undervurderer ham litt?
Er det en Roma spiller som har imponert meg fra det lille jeg har sett Roma i år så er det høyrebacken Cassetti. Har iallfall spilt bra i de kampene jeg har sett ham...

Tevez hadde utvilsomt passet bra inn i Italia, enn artist som jeg ser for meg passer bedre både i Italia og Spania enn i England. Skulle gjerne sett ham i Barca drakt siden han har alle forutsetninger for å passe inn i alle de 3 angrepsposisjonene samt at han er den rette typen spiller.

djmattis

• Gjest
« Svar #304 på: 17. Juni 2007, 19:13 »
Så fint at du kaller Quaresma en "ny forbedret versjon av C. Ronaldo", siden han er 2 år eldre og har allerede klart å floppe STORT i Barcelona i 03/04-sesongen.

Har du engang sett han spille siste årene i Porto/Portugal eller????
tips, lad ned Portugal kampen mot Belgia i kvalliken.
Kisen har blomstret sinnsykt mye ut siste tiden og er en av de heteste på det Portugisiske markedet om dagen sammen med Nani og Anderson.
Ronaldo var vel ikke så mega heit første tida i Manu heller men man ser jo hvordan han spiller nå.
Og at han er 2 år eldre har ikke noe å si, noe spillere blomstrer seinere enn andre tross allt.
Og han kan jo være en forbedret versjon av Ronaldo selv om han er 2 år eldre hallo hva prater du om? haha du er faen meg en syk kar.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 18. Juni 2007, 07:06 »
Selvfølgelig er han ikke en forbedret versjon av Ronaldo!! Ronaldo er en av verdensbeste spillere mens Quaresma kun har gjort det godt i "lilleputt" ligaen i Portugal. Quaresma er uten tvil en GOD spiller, men han har mye å bevise før han er i nærheten av å matche Ronaldo.

djmattis

• Gjest
« Svar #306 på: 18. Juni 2007, 10:43 »
Mener du ja, har lov til det, jeg mener det motsatte fortsatt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 07. Juli 2007, 18:14 »
Grosso til Lyon

Hvorfor selger Inter Grosso? Hva er det som skjuler seg bak "failed to settle at the San Siro"....(?)

djmattis

• Gjest
« Svar #308 på: 07. Juli 2007, 22:14 »
Han ble vel aldrig den forsvareren Inter leta etter.
Allt for mange feilpassninger, og de berømte innleggene han hadde i Palermo ble helt borte.
Som en svensk krønikør sa på en Inter side, Grosso till Lyon, ingen större förlust...

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #309 på: 08. Juli 2007, 00:18 »
Forza AC Milan, det enesete laget i Milano! ;D

djmattis

• Gjest
« Svar #310 på: 08. Juli 2007, 03:07 »
Ok. Men som lenge Inter eksisterer så kan dere umuligvis være den ensete.
Logisk sett.
Takk for deg.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #311 på: 08. Juli 2007, 19:50 »
Haha, litt småhissig eller? ;D

djmattis

• Gjest
« Svar #312 på: 08. Juli 2007, 20:48 »
Jeg er sjeldent hissig. Oppgitt kan man derimot bli oftere.
Men Milan fans er vel ikke akkurat kjent for å være så ydmyke da, årets må jeg si var når dere trodde dere hadde fått Suazo, Milan gikk ut på sin offisielle side og skrev at han hade signet for dere, og Milan fansene invaderte Inter forumene og var generellt kvalme, og så endte det opp med at Suazo signet for oss fordi han helst ville spille i Inter.
Vet du hva?
Da var alle problemene i livet ganske ubetydelige.
Nei, du kan ta det med ro, for det gjør i det minste jeg.
Ha en fin sommer.

djmattis

• Gjest
« Svar #313 på: 24. Juli 2007, 22:31 »
2 treningskamper er spillt:

Inter - Kinas OL lag 3-0
Cruz, Solari, Adriano

Inter - Sud Tirol 2-0
Cruz, Balotelli

Nå sitter jeg og ser på Inter - Partizan Belgrad og Inter leder 1-0 etter skåring av Zlatan assistert av Suazo.

Inter vant 1-0.

Bra start av Inter i de 3 første kampene, ser tryggt ut! :D
« Siste redigering: 24. Juli 2007, 22:57 av djmattis »