20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55693 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Internazionale Milano
« Svar #180 på: 18. Mars 2007, 11:03 »
Hvordan kan du si at det er et tap for Valencia å miste en spiller som så vidt har spillt en a-lags kamp siden 18-frys-ihjel mens Inter mister ca hver eneste viktigeste spiller i start elvern?
Og hvorfor blir ikke mere Valencia spillere utestengt, er en haug av de som holder på like mye som Cruz, Maicon og cordoba bare at det ikke synes på videoene, kjenner folk som var og så kampen live i spania som sier mange av valencia spillerne oppførte seg sinnsykt dårlig de også.
Men denne diskusjonen stopper aldrig, meningene er for splitta her uansett.
Eneste positive med det her er at nå ser folk endelig at de filmer minst like mye i spania som de gjør i Italia.
Men at ikke valencia blir hardere straffet er et mysterium med tanke på at spiller bussen til inter ble attakert etter kampen osv

Nå har faktisk Navarro startet nesten 20 kamper BARE denne sessongen da mattis.
Nå ble det jo hevdet at UEFA hadde veldig gode bilder av det som skjedde på Mestalla den kvelden så der får vi nok bare stole på at de har straffet de som fortjener det, selv om Inter fansen kanskje opplever det som urettferdig, noe jeg til en viss grad kan forstå. Men jeg skjønner overhodet ikke hvordan du kan konkludere med at dette beviser at man filmer minst like mye i Spania som i Italia. Jeg ser mye mer spansk fotball enn italiensk, og det er faktisk ikke veldig mye filming i Spania. En kamp beviser lite eller ingenting. Italiensk Serie A på sin side ser jeg altfor lite til å uttale meg om filming der i gården, men jeg fikk da iallfall med meg derbyet mellom Inter og AC forrige helg. Og bare for å gjøre det veldig klart: jeg er ikke av de som er "generelt imot italiensk fotball i god norsk tradisjon".
En annen ting jeg ikke skjønner helt er hvorfor Valencia skal straffes for det som spillerbussen til Inter har blitt utsatt for etter kampen. Tviler sterkt på at verken spillere eller andre representanter for klubben Valencia var involvert i det.

Hvorfor Burdisso blir så fly forbanna som han blir vet jeg egentlig lite om, men det er ikkke akkurat første gangen vi ser det koke over for en argentinsk fotballspiller...(?)

djmattis

• Gjest
« Svar #181 på: 20. Mars 2007, 23:22 »
Skjønner du ikke hvorfor jeg mener valencia har skylda for at sivile personer angriper spiller bussen?
hvem er det som skal sørge for at spillerbussen ikke blir attakert? VALENCIA VALENCIA VALENCIA VALENICA sammen med politiet.
de er tross allt kamp organisatører, dermed har dem ansvar å se til at hjemmefansene holder seg i skinnet, enkelt og greit
sånn er det alltid, hvem er det som alltid får bøter og straff når fans gjør noe galt??
klubben, sånn er det bare
om de får bøter eller må spille med tomme tribuner eller noe annet tiltak så er det uansett den klubben som har hjemmebane som skal sørge for at borte laget kan dra tryggt hjem.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 27. Mars 2007, 17:08 »
Jeg har faktisk automatisk fått sans for Inter. Vet ikke hvorfor, men liker laget. De har jo en fantastisk bred og god stall og har verdensklasse i alle ledd. Spesielt Maicon liker jeg. Fy faen for en back. Verdens beste høyreback etter min mening.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 28. Mars 2007, 23:44 »
Sergio ramos er hakket bedre :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 28. Mars 2007, 23:48 »
Men midtstopper vel? Fredrik nevnte en høyreback!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 30. Mars 2007, 14:12 »
Men midtstopper vel? Fredrik nevnte en høyreback!
Ramos spiller mest stopper, men er en utmerket høyreback også. Han er rask og har god teknikk, noe han ofte får utnyttet litt bedre som back da han kan tillate seg å gå litt mer fremover på banen. Selv om jeg hater å innrømme det så har Real en meget god spiller i Ramos, i tillegg er han jo bare 21 år ennå, fyller år idag faktisk.
Det litt komiske (og eventuelt uheldige for Ramos) er at mange i den spanske hovedstaden hevder at det ligger en forbannelse over Galactico laget og at ingen har storspilt på stopperplassen deres siden den dagen gode gamle Hierro forlatte mektige El Santiago Bernabeu.

djmattis

• Gjest
« Svar #186 på: 18. April 2007, 20:00 »
Virkelig unødvendig tap mot Roma i dag.
Blæ

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 19. April 2007, 01:03 »
jepp, men vi vinner nok fordeom ;D

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 19. April 2007, 16:35 »
Selvsagt vinner Inter serien. Det er 13 poeng (?) opp til Inter for Roma, og Inter taper nok ikke flere kamper.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

djmattis

• Gjest
« Svar #189 på: 20. April 2007, 16:46 »
Bare synd å tape når det er 7 kamper igjen av serien liksom.
Og målet til totti som han virkelig FÅR i denne kampen er bare til å le av, hehe
men ikke mye å gjøre, Roma spillte egentlig ganske bra første 45 min.
Men i 2:e omgang kjørte Inter over Roma til tider.
Fotballen er ikke alltid rettferdig, uavgjort hadde vært et greit resultet, hvis man skal se på sjansene.

Ny kamp nye muligheter

djmattis

• Gjest
« Svar #190 på: 22. April 2007, 23:56 »
OLE OLE OLE OLE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

OLEEEEEEEEEEEEEE

OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

CAMPIONE!!!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 23. April 2007, 00:32 »
Kongen setter punktum med 2 mål i en maktdemonstasjon av en sesong. Deilig!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 23. April 2007, 17:38 »
Hehe. Inter vant jo serie A for evigheter siden. Og så hemningsløs feiring. Galskap!

Spar ressursene dine til Newcastle vinner noe, djmattis.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 23. April 2007, 19:36 »
Ekle saker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
« Svar #194 på: 23. April 2007, 21:41 »
MATERAZZI THE KING!!!

han måtte jo daske inn 2 mål så klart!!
haha
:D