20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55679 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Internazionale Milano
« Svar #165 på: 11. Mars 2007, 19:11 »
INTER regelrett knuste Milan i dag!!!
Hærlig!!!

Knuste og knuste, de vant 2-1! Men de nærmer seg "Scudetto" titlen nå. Er mer spent på hvilke lag som klarer å kapre 3. og 4. plassene i Serie A, og dermed vil være klare til CL kvalifisering. Det er slettes ingen selvfølge at Milan er med i CL neste sesong slik de ligger til nå, og jeg synes det er veldig gøy med nye lag å se på i Europas gjeveste turnering!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 11. Mars 2007, 19:27 »
INTER regelrett knuste Milan i dag!!!
Hærlig!!!
Fikk sett andre omgangen av denne kampen, men var veldig overrasket over noen av Inters spillere? Både Cordoba, Burdisso, Walter Samuel og Maxwell fra start? Og i tillegg ingen Vieira eller Grosso? Vet at Cambiasso er skadet, men hva med de 2 andre? Antar jo at Inter stilte med relativt toppet lag i dette oppgjøret? Hvordan er det egentlig med Adriano sin situasjon nå om dagen mattis?

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #167 på: 11. Mars 2007, 19:55 »
Jeg vet at vieira var skadet med cambiasso. Og at adriano er i klammeri med treneren elns.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

djmattis

• Gjest
« Svar #168 på: 12. Mars 2007, 01:15 »
adriano saken tar aldrig slutt den, regner med at Inter og ledelsen begynner å bli ganske lei for de har lagt inn en del penger og resursser på adriano uten at han virker interessert i å forbedre seg.
han kom blandt annet bakfull på treningen rett før valencia kampen hjemme på guiseppe.
tror nesten han bør skjønne at inter ikke er så avhengig av han som det virker som han tror selv da.
vanskelig å forklare men tror alle inter fans har delte hjerter når det gjelder adriano, fantastisk spiller men samtidig et usikkert kort.
gjeldende kampen i dag har jeg bare en ting og si:

IBRACADABRA!!!

hat han hvor mye man vil, men fy faen for en fotball spiller, verdens beste fotball spiller per dags dato, han er bare helt utrolig!
han er en blomst som holdt på å vissne i den utaldrende damen, men som fikk nye solstråler og har våknet igjen, fantastisk..
cambiasso og vieira er skadet, grosso ble skadet, dacourt ble skadet, jævlig irriterende at alle disse skadene kom når CL spillet dro seg sammen, jeg mener at vi hadde slått valencia hvis vi hadde hatt vieira og cambiasso, uten tvil, de er så utrolig kreative og viktige på midtbanen.
får nesten litt sånn newcastle følelse med alle disse skadene, men uansett, selv med et b-lag så hadde inter vunnet i dag, milan er rett og slett ferdige, du ser det på banen, de har ikke noe spill lenger, bare måker ballen oppover banen uten noe baktanke.
eneste som mangler nå er at drillo blir ny trener med flo som nysigning

R.I.P Milan

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #169 på: 12. Mars 2007, 03:03 »
Jeg har vært litt Milan-fan siden jeg var ung. Den første fotballdrakta mi var AC Milan drakt med Weah nr 9 bakpå :D Synes det er synd det som har skjedd med den italienske fotballen. Alt bråket med kjøping av Dommere, pluss alt bråket både på og utenfor banen. Tenker på den tragiske ulykken med politimannen. Husker for ei stund sida så fikk Anders Frisk en en kniv elns i hodet på en Fiorentinakamp. Straffen var at de måtte spille uten tilskuere i flere kamper. Hvis Milan ikke kommer seg opp igjen er det bare Inter som er igjen av de tradisjonsrike lagene i Seria A(selv om Lazio har kommet litt tilbake). Ligaen vil bli dårlig og lagene vil få dårlig matching.

Du kan si hva du vil om italiensk fotball, liga og fotball. Men det er viktig å ha mange store Ligaer i Europa, så vi får konkurranse om hvem som er den beste og hardeste. Husker at for flere år tilbake var det 6 eller 7 som konkurrerte om Seria A tittelen.

Sier ikke dette ut i fra at jeg heier litt på AC Milan, selv om det har blitt bare mindre og mindre med årene. Men for at fotball skal ha så høyt nivå som mulig og at vi skal få se morsom og underholdene fotball. Ja for det spilte faktisk Italia under VM og de var verdige vinnere. Uansett skandaler osv.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 14. Mars 2007, 18:22 »
Navarro utestengt i 7måneder. Burde vært mer.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1981911,00.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 14. Mars 2007, 19:56 »
Jeg registrerer at Inter og Valencia begge har fått bøter. Jeg vet ikke helt om disse bøtene er store nok. Helst hadde jeg sett at begge lagene ble kastet på hodet og ræva ut av europa. Artikkelen sier lite om størrelsen på Inter-spillernes suspensjoner, men de bør ikke være nevneverdig mindre enn Navarros 7 måneder. Selv om Navarro har blitt utpekt som "hovedsynderen".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
« Svar #172 på: 14. Mars 2007, 22:30 »
drit på deg joakim

6 kamper var det meste inter spillerne fikk

burdisso og maicon fikk 6
cordoba 3 og cruz 2

alltfor mye, og helt typisk at inter skulle gå tapende ut av det her.
regna egentlig med det.
og joakim, om du ikke har noe som helst pent å si om italiensk fotball, bare drit i å kom inn i denne tråden, helt seriøst du er en irriterende søppel unge, og ja gi meg gult kort, fort som faen!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 14. Mars 2007, 23:31 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

djmattis

• Gjest
« Svar #174 på: 14. Mars 2007, 23:35 »
takk!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 15. Mars 2007, 16:04 »
Jeg kan si mye rart om italiensk fotball, og noe av det er pent.

Uansett, poenget mitt er ikke å rakke ned på Inter ved enhver anledning. Poenget mitt er at Inter har MINST like mye skyld som Valencia i denne saken. Jeg har ikke sett alle mulige tv-bilder fra alle mulige vinkler og tjo og hei. Men de bildene jeg har sett forteller klart og tydelig at Inter har sluppet billig unna.

Har Inter gått tapende ut av dette?
Valencias Navarro har fått syv måneders utestengelse, og Valencia har fått en finfin bot, som i mine øyne burde vært høyere.
Prøver du å innbille deg at Inter var HELT USKYLDIG i denne saken? Er det motstanderens feil om Zlatan slår ned en spiller, er det det du sier?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 15. Mars 2007, 17:55 »
Er det motstanderens feil om Zlatan slår ned en spiller, er det det du sier?

Det er jo det du mener Joakim. Navarro slår og det er motstanderen (Inter) sin feil?

djmattis

• Gjest
« Svar #177 på: 15. Mars 2007, 18:31 »
Hvordan kan du si at det er et tap for Valencia å miste en spiller som så vidt har spillt en a-lags kamp siden 18-frys-ihjel mens Inter mister ca hver eneste viktigeste spiller i start elvern?
Og hvorfor blir ikke mere Valencia spillere utestengt, er en haug av de som holder på like mye som Cruz, Maicon og cordoba bare at det ikke synes på videoene, kjenner folk som var og så kampen live i spania som sier mange av valencia spillerne oppførte seg sinnsykt dårlig de også.
Men denne diskusjonen stopper aldrig, meningene er for splitta her uansett.
Eneste positive med det her er at nå ser folk endelig at de filmer minst like mye i spania som de gjør i Italia.
Men at ikke valencia blir hardere straffet er et mysterium med tanke på at spiller bussen til inter ble attakert etter kampen osv

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 15. Mars 2007, 18:38 »
Poenget mitt er at Inter har MINST like mye skyld som Valencia i denne saken.

Hvor mange neser brakk inter?

djmattis

• Gjest
« Svar #179 på: 15. Mars 2007, 19:40 »
Jeg mener at Burdisso ble alltfor forbanna og gud vet hvorfor, men når Navarro slår til burdisso så bryter det reneste helvetet løs noe som kunne vært unngått om navarro hadde holdt seg på benken der han hører hjemme