20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55705 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Internazionale Milano
« Svar #60 på: 31. Jan. 2007, 23:31 »
Det går ikke en eneste kamp uten at Materazzi har sparket ned, slått ned, dyttet, spyttet på, tråkket på, terget på seg eller fornærmet på det groveste.

Så UTROLIG latterlig å høre sånt når jeg skal banne på at du ser ca 2-3 inter kamper i året MAX. Ellers hadde du ikke klart å trøkke den møkka ut av deg.

Ja, selv ikke sparket mot Lennon regner jeg som overlagt på noen måte.

Herregud da. Om du klarer å forsvare det, kan du vel glatt se mellom fingrene når du ser Materazzi gi noen albuer?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 01. Feb. 2007, 00:19 »
Kan ikke noen skalle han slik at han ikke reiser seg opp igjen neste gang?
Ja, takk, gjerne det.
Kan noen spandere på Vinny Jones en tur til Milano? Noen som har råd til en leiemorder?

Jævla latterlig du er. Materazzi er en kongespiller så kommer du med drapstrusler. Jævla brillejesus
At du er så hyggelig mot meg er jo uvanlig...

Men jeg skjønner ikke hvorfor ikke jeg kan få mene det jeg mener om Materazzi uten at du skal skjelle meg ut. Hvis du ærlig talt mener at Materazzi er en kongespiller, så vær så god. Kunne selvsagt kalt deg litt av hvert jeg også, noe jeg ikke ønsker. Så kan du være så snill og holde deg saklig du også, for en gang skyld?

Jeg skjønner at folk med briller er stygge, og bør brennes på bålet. Vi er jo dysfunksjonelle, og handicappede og mindre utviklede enn deg. Og som alle vet så er det du som er verdens høvding og bestemmer at alle som ikke er som deg og ikke mener det samme som deg bør brennes på bålet.

Du kan da umulig meina det du skreiv var serlig saklig heller kan du ?
Greit nok Addis kommer med personangrep som går over streken. Men eg sjønner veldig godt at han blir provosert.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 01. Feb. 2007, 00:26 »
Ser du ikke trenden. Bare store spillere som tør å si i fra skaller til denne mannen. Det var da en veldig god grunn til at Shearer skallet han. Er ikke mange som er så flinke til å terge i det skjulte som Materatzi. Stygg mann!
Shearer!!!!!!!!!!!

God Grunn?
Er det virkelig ein god grunn og skalle ned ein motspiller og bli utvist ?
Da er vel du ein av dei raringane som Hyller Zidane etter nedskallinga av Materazzi og ?
Han kunne blitt huska som ein legende. Vinne VM i sin siste kamp. Han er ein sikker straffeskytter. Men så sekunder før straffesparkkonkuransen i Verdensmesterskapet i fotball så finner han ut han skal skalle ned Materazzi ???. Idioti.!!! Det var jo akkurat det Materazzi håpa på. Tror du han fikk vondt ? Tror det var glømt når han holdt vm pokalen over haude like etterpå :P

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #63 på: 01. Feb. 2007, 10:49 »
Den episoden der var nok hovedgrunnen til at Italia vant Vm. Det er jo det som gjør Materatzi til en så utspekulert JÆVEL. Han vet at Zidane har et temperament og det brukte han til å vinne Vm. Kunne godt tenkt meg å skallet ned Materatzi uten å ha møtt han.

Det er jo det som er så feigt. Synes faktisk slik oppførsel er en skam for fotballen. Han fyrte vel opp Bellamy, og fikk han suspendert!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 01. Feb. 2007, 11:06 »
Haha! Herregud! For Shearer fyrte aldri opp Keane?

http://youtube.com/watch?v=NQVOdgM8BdE

For når Shearer gjorde ulovlige ting holder alle kjeft, men når Materazzi fyrer litt er han en ufyslig spiller for resten av livet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #65 på: 01. Feb. 2007, 11:14 »
Forskjellen er vel at Materatzi gjør det i hver kamp han spiller, mens Shearer har man to eksempler på!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 01. Feb. 2007, 11:51 »
Forskjellen er vel at Materatzi gjør det i hver kamp han spiller, mens Shearer har man to eksempler på!

Fyfaen da har du en jævli forvrengt virkelighetsoppfatning. Ellers spiller du bare stokk dum. Hvor mange Inter kamper ser du i året da mr ekspert?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 01. Feb. 2007, 12:35 »
Den episoden der var nok hovedgrunnen til at Italia vant Vm. Det er jo det som gjør Materatzi til en så utspekulert JÆVEL. Han vet at Zidane har et temperament og det brukte han til å vinne Vm. Kunne godt tenkt meg å skallet ned Materatzi uten å ha møtt han.

Det er jo det som er så feigt. Synes faktisk slik oppførsel er en skam for fotballen. Han fyrte vel opp Bellamy, og fikk han suspendert!

Så og Skalle ned folk er greit ???

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 01. Feb. 2007, 12:41 »

Fyfaen da har du en jævli forvrengt virkelighetsoppfatning. Ellers spiller du bare stokk dum. Hvor mange Inter kamper ser du i året da mr ekspert?

Enig med Addis her.
Det går jo an og sjå litt objektivt på verden sjølv om ein heier på eit lag og misliker eit anna...
Skal ein sei Materazzi ødelegger fotballen på grunn av provoserende oppførsel må ein nesten ta med Shearer og for ingen kan nekte for han har provosert spillere. Men er det ikkje dete in av grunnen for at me liker han ? ??? Hadde Shearer vert inter spiller og Materazzi Newcastle spiller hadde du hadt den samme meininga da Åsmund ??

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #69 på: 01. Feb. 2007, 13:01 »
Det er jo helt klart en rød tråd i all volden som blir utøvd mot Materatzi på banen. Synes faktisk at han fortjener. Var det en spiller i Vm som fortjente å bli skallet ned så var det han.

Det kan godt være Shearer hadde fortjent å bli slått ned av Keane, men Keane fortjente sikkert det samme. Slike historier følger heller ikke hele karrieren til Shearer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 01. Feb. 2007, 13:16 »
Det er jo helt klart en rød tråd i all volden som blir utøvd mot Materatzi på banen. Synes faktisk at han fortjener. Var det en spiller i Vm som fortjente å bli skallet ned så var det han.

- Ok, og var det ein spiller som fortjente VM gull så var det han da. Tror ikkje han kjente mykje smerte den dagen. Ialfall ikkje i forhold til Zidane ;D

Det kan godt være Shearer hadde fortjent å bli slått ned av Keane, men Keane fortjente sikkert det samme. Slike historier følger heller ikke hele karrieren til Shearer.

Kan sikkert få høyre masse dritt om Shearer om du treffer på dei rette personene..
Er vel ingen spillere det følger slike historier med heile tida. Keane holdt seg som regel i skinnet han og.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #71 på: 01. Feb. 2007, 13:49 »
Poenget er vel heller at det er sjelden Materatzi blir straffet for all vondskapen han sprer på banen. Det ender som regel med at den som mottar vondskap fra Materatzi blir straffet.
Derfor misliker jeg han så sterkt!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 01. Feb. 2007, 14:16 »
Poenget er vel heller at det er sjelden Materatzi blir straffet for all vondskapen han sprer på banen. Det ender som regel med at den som mottar vondskap fra Materatzi blir straffet.
Derfor misliker jeg han så sterkt!

Poenget er vel og at Shearer og Materazzi er skremmende like der.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #73 på: 01. Feb. 2007, 14:18 »
Det vil jeg ikke si. Kan ikke si at overalt hvor Shearer dro så var det folk som ville slå eller skalle han ned?
Men synes ikke dette er så mye å diskutere. Materatzi er å forblir en idiot, som de fleste fotballfrelste ikke kan fordra!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 01. Feb. 2007, 15:01 »
Det vil jeg ikke si. Kan ikke si at overalt hvor Shearer dro så var det folk som ville slå eller skalle han ned?

Nei, Men det kan du ikkje sei om Materazi heller.