20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55677 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Sv: Internazionale Milano
« Svar #45 på: 28. Jan. 2007, 23:41 »
Da var det 14 seieren i rad da, og Zlatan skårte i dag også gitt!
:D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 30. Jan. 2007, 11:06 »
En viss stygg italiener klarte det nok engang. Å Bli skallet ned.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #47 på: 30. Jan. 2007, 12:09 »
Kan ikke noen skalle han slik at han ikke reiser seg opp igjen neste gang?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 30. Jan. 2007, 23:01 »
Ja, takk, gjerne det.
Kan noen spandere på Vinny Jones en tur til Milano? Noen som har råd til en leiemorder?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 30. Jan. 2007, 23:30 »
Ja, takk, gjerne det.
Kan noen spandere på Vinny Jones en tur til Milano? Noen som har råd til en leiemorder?

Jævla latterlig du er. Materazzi er en kongespiller så kommer du med drapstrusler. Jævla brillejesus

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #50 på: 31. Jan. 2007, 08:53 »
Synes det er merkelig at folk som liker fotball kan like Materazzi. Spør du meg så er han en skam for sporten. Alle husker vel han i CL mot oss?

Noreng

• Gjest
« Svar #51 på: 31. Jan. 2007, 11:41 »
OT:

Jævla brillejesus

:D Satt å fnisa litt av den  :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 31. Jan. 2007, 12:39 »
Synes det er merkelig at folk som liker fotball kan like Materazzi. Spør du meg så er han en skam for sporten. Alle husker vel han i CL mot oss?

Eg husker Shearer skalla han ned.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #53 på: 31. Jan. 2007, 13:32 »
Ser du ikke trenden. Bare store spillere som tør å si i fra skaller til denne mannen. Det var da en veldig god grunn til at Shearer skallet han. Er ikke mange som er så flinke til å terge i det skjulte som Materatzi. Stygg mann!
Shearer!!!!!!!!!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 31. Jan. 2007, 16:02 »
Ja, takk, gjerne det.

Jævla latterlig du er. Materazzi er en kongespiller så kommer du med drapstrusler. Jævla brillejesus
At du er så hyggelig mot meg er jo uvanlig...

Men jeg skjønner ikke hvorfor ikke jeg kan få mene det jeg mener om Materazzi uten at du skal skjelle meg ut. Hvis du ærlig talt mener at Materazzi er en kongespiller, så vær så god. Kunne selvsagt kalt deg litt av hvert jeg også, noe jeg ikke ønsker. Så kan du være så snill og holde deg saklig du også, for en gang skyld?

Jeg skjønner at folk med briller er stygge, og bør brennes på bålet. Vi er jo dysfunksjonelle, og handicappede og mindre utviklede enn deg. Og som alle vet så er det du som er verdens høvding og bestemmer at alle som ikke er som deg og ikke mener det samme som deg bør brennes på bålet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #55 på: 31. Jan. 2007, 16:16 »
Ikke la dette komme ut av kontroll, aDDis. Her diskuterer vi Inter Milan.

Selv tåler jeg ikke Materazzi, og der er jeg på lik linje med stort sett alle fotballsupportere som ikke holder med Inter. Materazzi er en god fotballspiller, men han er så slesk og fæl som bare italienere kan være.
Toon, Toon,
Black and white army

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #56 på: 31. Jan. 2007, 17:47 »

Jeg vet virkelig ikke hvem som er mest latterlig her.
Eller jo, det må nok være deg!

Forøvrig så ligger hjertet mitt mest i AC Milan og Lazio, når vi snakker Italia, men det er også mye fordi noen av mine yndlingsspillere gjennom tidene har spillt der (Diego Simeone, Pippo Inzhagi, Tommaso Rocchi, Stefano Fiore, Clarence Seedorf osv), men jeg ønsker ikke Inter noe spesielt mye mer vondt enn alle de andre klubbene i Serie A (bortsett fra de to førstnevnte).

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 31. Jan. 2007, 18:25 »
Må jo for faen få lov til å bli forbanna når det kommer drapstrulser på forumet. Taktikken til Materazzi er å få motspillere forbanna, og det klarer han i stor grad. DET er en del av fotball det og. Helt utrolig at Shearer ikke har fått flere slag mot seg enn det han har gjort, men jeg føler det er mye mer akseptert i England å være en drittsekk. Men her er jo selvsagt Shearer kongen og ingen har noe imot han selv om han OFTE var en drittsekk på banen. At dere fikk så mye ut av at jeg skrev brillejesus er faenmeg helt utrolig. Jeg ble bare JÆVLI provosert når det kom drapstrusler mot en av mine yndligsforsvarere, akkurat som dere hadde blitt om det samme hadde kommet mot Shearer.

By the way, ingen husker vel denne? http://youtube.com/watch?v=ss_7WGYa9nQ

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #58 på: 31. Jan. 2007, 18:58 »
Ikke fikk han noe straff heller.
"Jeg gidder ikke spille på landslaget om jeg får straff"! The way to go Shearer!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 31. Jan. 2007, 20:24 »
Først og fremst, jeg synes ikke personlig hets skal være tillatt uansett om jeg har kommet med det du karakteriserer som en drapstrussel mot en spiller du sannsynligvis forguder på samme måte som jeg forguder Shearer.

Og la meg bare si unnskyld for valget av ordet leiemorder. Jeg ville helst ikke bruke det ordet, men i mangel på et bedre ord ble det det. Jeg beklager at det ble oppfattet som en drapstrussel, noe det overhodet ikke var ment som. Selv om det er liten tvil om at jeg ønsker Materazzi mye vondt. Jeg beklager ordvalget, men jeg beklager ikke mitt syn på Materazzi.

Jeg klarer ikke se hvordan det er mulig å sammenligne Materazzis oppførsel på banen mot Shearers. Shearer var jo snill som et lam i forhold til det Materazzi er. Det går ikke en eneste kamp uten at Materazzi har sparket ned, slått ned, dyttet, spyttet på, tråkket på, terget på seg eller fornærmet på det groveste. Shearer hadde en fysisk spillestil, hvor han brukte kroppen, av og til også noen små albuer, for å skaffe seg rom. En slik spillestil er fullt tillatt i England, og det er ikke bare Shearer som har vært på den måten. Ja, av og til har Shearer hatt noen stygge episoder, men jeg tviler på om noe av det har vært vondt ment. Ja, selv ikke sparket mot Lennon regner jeg som overlagt på noen måte. Kanskje jeg er overbeskyttende mot Shearer, men det er min ærlige oppfatning av de situasjonene Shearer har vært innblandet i.