20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55748 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #15 på: 07. Nov. 2005, 16:49 »
Sitat fra: "Joakim"
Dette bør du merke deg, Lasse. Dette er barnelærdom for nye Newcastle-supportere. Marco Materazzi er til for å hates!
Man bør også vite at måten Inter snøt oss for videre CL-spill på var forferdelig. Og alle som er Inter-fans og Newcaslte-fans burde skamme seg.

What?

Hater INTER: MØKKA LAG!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Internazionale Milano
« Svar #16 på: 07. Nov. 2005, 20:43 »
Dette bør du merke deg, Lasse. Dette er barnelærdom for nye Newcastle-supportere. Marco Materazzi er til for å hates!
Man bør også vite at måten Inter snøt oss for videre CL-spill på var forferdelig. Og alle som er Inter-fans og Newcaslte-fans burde skamme seg.

det er notert, joakim :wink:  jeg har vel egentlig aldri hatt noe imot inter, men nå har jeg:p

DREP INTER MILANO!!!!

btw, har vært newcastle supporter i 10 år nå. jeg har bare vært ung og dum. (noe jeg fortsatt er???:p)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Internazionale Milano
« Svar #17 på: 07. Nov. 2005, 20:56 »
Det er flere enn newcastlesupporterne som har et vondt øye til Marco Materazzi. Dette kan vel kanskje ha noe med at han er en ufin spiller som ikke skyr noen midler for å få ting slik han vil. I tillegg har han et relativt klysete ytre.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #18 på: 07. Nov. 2005, 22:31 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"

What?

Hater INTER: MØKKA LAG!

Det jeg mener er at alle Newcaslte-fans som også liker Inter burde skamme seg. Det kan ikke være mulig å være helfrelst fan av begge lag. Inter er jo en skam for fotballen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #19 på: 09. Nov. 2005, 21:42 »
Inter og spesielt Materazzi er en skam ja. Er ikke så mange år siden dette skjedde da Lasse...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #20 på: 09. Nov. 2005, 21:45 »
Ja de spillte ikke akkoratt fair da nei. Syns egentlig de har komt seg litt. Men kommer nok alltid til å bære litt nag til de ja. Newcastle var jo klart best i den kampen. Syns dommeren og var feig og lot Inter filme og rive ned newcastle spillere uten å få kort. De reiv jo ned Shearer på hver eneste overgang. Godt jeg var edru under den kampen der!

djmattis

• Gjest
Internazionale Milano
« Svar #21 på: 18. Des. 2006, 00:04 »
Sånn tar jeg opp min fine gammle tråd jeg....
Inter crusier videre og Zlatan herjer, føles virkelig godt.
begge lagene mine stråler i kapp.
:D
noen som så materazzis brasse spark i dag?
nydelig

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #22 på: 18. Des. 2006, 01:43 »
Da hiver jeg også på med kommentarene om dette laget.

Vil ikke si at jeg hater dette laget, men liker dem definitivt ikke.

Og er enig i med de fleste andre om at Marco Materazzi er den største klysen i fotballen noensinne!

Bare synd at Juventus er blitt degradert og mistet de fleste av sine stjerner + at Milan måtte starte sesongen med minuspoeng og i tillegg har så store skadeproblemer for tida.

Ellers hadde Inter nok ikke vært på topp av Serie A-tabellen.

djmattis

• Gjest
Internazionale Milano
« Svar #23 på: 18. Des. 2006, 08:48 »
ok la meg forstå deg rett her.
du er klar at hvis milan hadde hatt alle de poengene de skulle hatt fra starten fortsatt hadde ligget 20 poeng bak inter???
haha 20 poeng??????
på en halvspillt serie, hvis ikke du har skjønnt at milan er ferdig som stor lag i italia så skjønner du ikke bedre.
det vil bli bekreftet når kaka stikker til real madrid i løpet av sommern.
og det med juventus, mener du at et lag som har jukset til seg trofeer siden tidlig 90-tall med "vitamin sprøyter" og utover til 2006 (de fortsetter vel allikavel bare at de passer seg bedre etter nå) fortjener å være i serie eller ekstistere i det hele tatt?
juventus burde blitt slengt ned til serie c og ikke sett serie a`s lys før de kunne følge de reglene som gjelder, men i sted fikk de et trenings år i serie b!!!
skandale rett og slett, viser bare at maffian som styrer allikavel, og den boten de fikk på hva var det 600.000 kr eller noe tull og tøys klarer dem seg nok lett med.
Inter i år er et lag å regne med, de ligger på chelsea/barcelona standard på alle nivåer.

Inter hadde ligget i topp i år med eller uten juventus og milan, spørsmålet mitt er hvordan folk kan mene at lag som driver med ekstrem juksing skal få lov til å spille videre uten at det skal få noen konsekvens i det hele tatt?
det bør du spørre deg selv om også...

PS. Mr. Joakim, et spørsmål her sånn vill ut i lufta, hvis man skal hate alle lag som per din definisjon har vært "drittsekker" mot oss bare for de vant en viktig kamp mot oss så er det jo ikke mange lag her i verden man kan like da.
Så klart er jo sikkert bare Newcastle da jeg tenker meg du vil like, men bruker du virkelig energi på å hate andre lag? er det så ille?
jeg misliker en del lag men nok med det, å gå rundt å være sur på et lag fordi vi tapte mot dem i 19-frysihjel blir for teit.
Jeg har vært Inter fan minst like lang tid som jeg vært newcastle fan noe som strekker seg tilbake til Ferdinand og Cole tid, lenger enn det også faktisk.
Er ikke noe tvil på min lojalitet men inter er et bra lag.
DS.

FORZA INTER!!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #24 på: 18. Des. 2006, 12:52 »
Jeg hater ikke Inter, men jeg misliker dem sterkt. Egentlig misliker jeg alle andre lag utenom Newcastle. Kan sikkert komme på et par unntak, men det er i så fall helt ubetydelige lag som Eidsvoll Turn, Blyth og Grasshoppers.

Personlig skjønner jeg ikke hvordan man kan ha 2 favorittlag, men jeg respekterer det.

Angående Inter så er det "bedre" at dem vinner Serie A enn at Milan gjør det. Milan skulle faen da vært i Serie B dem og.
Materazzi er nok kanskje en av de spillerne jeg fort kunne kommet til å ha drept i en IKKE edruelig tilstand, men det skal sies at han er en svært dyktig fotballspiller som tar ibruk alle mulige triks for å få motstanderen ut å kjøre.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

djmattis

• Gjest
Internazionale Milano
« Svar #25 på: 18. Des. 2006, 14:07 »
Finnes jo de som liker jordbær OG sjokolade!
 8)

er vel som allt her i livet, jeg elsker både mamma og pappa, liker både fotball og hockey, musikk og stillhet, pils og vodka, blondiner og brunetter...
Newcastle er jo selvfølgelig favoritt laget mitt, er jo nr.1
Men Inter ligger like etter, syns det er 2 fantastiske lag som alltid har spillt litt sånn hawaii fotball, ikke vunnet allt i verden men et lag med mye hjerte.
Får håpe Newcastle blir like stabile som Inter er nå da, hadde jo vært fint om vi kunne bli et topplag igjen

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #26 på: 18. Des. 2006, 14:56 »
Hehe

Jeg aksepterer argumentet. Selv så liker jeg ikke jordbær
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #27 på: 18. Des. 2006, 17:08 »
Inter kan brenna! Milan her i gården  :)  :wink:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #28 på: 18. Des. 2006, 17:10 »
Inter er på en måte litt likt Newcastle. Var en eller annen her (rolfern?) som påpekte at de har brukt mye penger de siste årene uten helt å lykkes. Og at de nå i de senere årene har blitt lillebror i Milano er jeg også enig i.

Hate Inter Milan på grunn av det som skjedde da de spilte mot Newcastle det gidder jeg rett og slett ikke. Greitt nok at de ikke opptrådte som noen mors beste barn som mange her har påpekt, men hvorfor skal de være så mye bedre enn noen andre?
Ja det var sikkert Materazzis skyld at Bellamy sparket ham ned, og det var sikkert ikke uten grunn at Shearer så seg lei på Cannavaro og til slutt gjorde noe han ikke skulle gjort. Men slik er nå engang fotballen blitt. Og derfor er jeg langt ifra enig med teoriene om å skylde på andre når ens egne spillere mister hodet.
Man kan si mye og mangt om Materazzi også. At han har sine svin på skogen skal jeg ikke legge skjul på. Men hvem faen har vel ikke det? Kan jo bare tenkte tilbake til ett par mindere hyggelige episoder som Alan Shearer har på samvittigheten sin etter en lang karriere også. En mann enkelte går så langt som nærmest å forgude. Dere vet alle at jeg også er en enorm fan av mannen og alt det han har tilført klubben vi alle elsker her inne. Men hvorfor er det greitt for ham, og ikke for andre? Merk dere at dette var et eksempel og ingen direkte sammenligning av Materazzi og Shearer, vil bare si det med engang til de som garantert skal henge seg opp i det.

Mulig det er bare meg her, men mistenker at noens meninger om Inter her blir til en viss grad påvirket av nordmenns generelle syn på italienere og landets fotball og eventuelle andre diskuterbare holdninger og emner. Et generelt syn som egentlig bare er dumt.

La det stå helt klart, selv er jeg ingen Inter fan, har et helt avslappet forhold til klubben. Men jeg syns alikevel at dette voldsomme hat forholdet er dumt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #29 på: 18. Des. 2006, 17:31 »
Sitat
du er klar at hvis milan hadde hatt alle de poengene de skulle hatt fra starten fortsatt hadde ligget 20 poeng bak inter???
haha 20 poeng?????? på en halvspillt serie, hvis ikke du har skjønnt at milan er ferdig som stor lag i italia så skjønner du ikke bedre.

Og det er grunn nok til å mene at Milan er ferdig som et storlag? Du bruker det til å så tvil om andres forståelse. Jeg syns det var sterkt i overkant for min egen del? Da kjenner du ikke mye til fotball-historien, men du har jo rett til dine egne meninger såklart.

Sitat
og det med juventus, mener du at et lag som har jukset til seg trofeer siden tidlig 90-tall med "vitamin sprøyter" og utover til 2006 (de fortsetter vel allikavel bare at de passer seg bedre etter nå) fortjener å være i serie eller ekstistere i det hele tatt?
juventus burde blitt slengt ned til serie c og ikke sett serie a`s lys før de kunne følge de reglene som gjelder, men i sted fikk de et trenings år i serie b!!!
skandale rett og slett, viser bare at maffian som styrer allikavel, og den boten de fikk på hva var det 600.000 kr eller noe tull og tøys klarer dem seg nok lett med.

Nå er det vel strengt tatt bare de to siste seriemesterskapene som er blitt tatt fra Juventus pga denne skandalen? Det som eventuelt har skjedd tidligere blir bare spekulasjoner, og vi vet alle hva spekulasjoner er godt for.

Det spørs jo også hvor mye Juventus som klubb viste om alt som foregikk bak kulissene. Rett før Primeraen begynte i høst så leste jeg et langt og interessant intervjuv med Zambrotta hvor han snakket åpent og ærlig om dette. Han sa selv at han følte seg lurt og svekket av de som sto bak disse lysskye handlingene. Ganske enkelt fordi han trodde at han og de andre spillerne utpå gressmatten hadde vunnet noe for Juventus. IKKE dressmannen Moggi som delte ut Rolexer og foretok seg Gud vet hva annet.
At Juventus fikk sin straff er bare rett og rimmelig. Alikevel finnes det spillere og fans som nå må tåle straffen for noe de antagelig ikke viste om.  Men at de ble tvangsnedflyttet en divisjon er positivt i så måte at det statuerer ett eksempel på at det som ble gjort ikke blir tolert. De som fastslo Juventus sin dom viste garantert mye mer om dette enn både du og meg. Det får holde for meg. Personlig ser jeg på den gamle dame som ett av de virkelig store lagene i Italia og er glad for at det ser ut til at de forhåpentligvis er tilbake i Serie A allerede neste år. Da forhåpentligvis uten forbindelser som Moggi.

Kan jo forresten også legge til den skumle trenden med synkende tilskuertall i Italia. Det skyldes delvis at mindere klubber som Chievo og Siena har tatt steget opp i den øverste divisjonen. Klubber med små stadioer og lave tilskuertall. Det skyldes også at klubber Genova og Napoli som begge kommer fra store fotballbyer har rykket ned. Men det skyldes også i stor grad at den klubben som faktisk hadde mest tilskuere i Serie A ifjor er flyttet ned en divisjon. Jeg mener ikke at det skulle tilsi at Juventus ikke burde bli flyttet ned, men det sier litt om at det som har skjedd er ett tap for fotballen. Iallfall italiensk fotball.

Sitat
Inter i år er et lag å regne med, de ligger på chelsea/barcelona standard på alle nivåer.

Det har de ment før også, og erfart noe ganske annet selv etterhvert. Det er godt mulig du har rett i at de har tatt steget opp nå i år, men jeg aksepterer ikke det bare fordi de har gjort det bra til nå. Det er fortsatt lenge igjen. Allerede i første sluttspillrunde i Champions League vil dette vise seg da de skal måle krefter med Valencia, som slettes ikke er noe enkelt lag å spille mot. Misforstå meg rett, jeg håper faktisk Inter slår ut Valencia, men jeg er langt fra sikker på det.