20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55877 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #30 på: 18. Des. 2006, 18:02 »
Sitat fra: "djmattis"
PS. Mr. Joakim, et spørsmål her sånn vill ut i lufta, hvis man skal hate alle lag som per din definisjon har vært "drittsekker" mot oss bare for de vant en viktig kamp mot oss så er det jo ikke mange lag her i verden man kan like da.
Så klart er jo sikkert bare Newcastle da jeg tenker meg du vil like, men bruker du virkelig energi på å hate andre lag? er det så ille?
jeg misliker en del lag men nok med det, å gå rundt å være sur på et lag fordi vi tapte mot dem i 19-frysihjel blir for teit.
Jeg har vært Inter fan minst like lang tid som jeg vært newcastle fan noe som strekker seg tilbake til Ferdinand og Cole tid, lenger enn det også faktisk.
Er ikke noe tvil på min lojalitet men inter er et bra lag.
DS.

Jeg er fremdeles sur på Inter for CL-kampene mot oss. Det er fryktelig irriterende minner, men det er ikke derfor jeg hater laget. Det er bare et eller annet med Inter som jeg bare ikke kan fordra. En ting er spillere. Materazzi er én ting. Crespo gjør ikke saken bedre han heller. En viktig grunn til at jeg misliker Inter er selvsagt at de har vært grusomme mot mine kjære Newcastle og RBK, men det er selvfølgelig ikke sånn at jeg hater alle lag som har vært slemme med Newcastle eller RBK. Jeg hater ikke Ajax for at Zlatan spilte der, og slo ned Erik Hoftun. Det er dommeren fra den kampen jeg hater.

Jeg likte Inter en gang i tiden. Da de hadde folk som Mathäus, Bergkamp, Klinsmann og den gjengen der. I riktig gode, gamle dager likte jeg begge Milano-klubbene. Men av en eller annen grunn så utviklet Inter seg i en retning jeg overhodet ikke likte. Favorittspillerne mine forsvant eller la opp, og interessen for engelsk fotball ble større. Også kom alle styggingene, og det hjalp så lite at Ronaldo spilte for klubben. Alle de stygge, feite, overbetalte drittsekkene ført an av Materazzi og Zlatan har dessverre blitt en altfor stor del av Inter i dag, og jeg tviler på at det vil være mulig for meg å like klubben igjen. Det er selvfølgelig mange stygge lag med stygge spillere, og jeg kan ikke hate dem alle. Men det er noe med Inter som har fått meg til å hate klubben intenst. Nøyaktig hva det er, er jeg usikker på, men at resultatene mot RBK og Newcastle, i tillegg til Materazzi og Zatan, spiller en vitkig rolle, det er det ingen tvil om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
Internazionale Milano
« Svar #31 på: 18. Des. 2006, 23:48 »
Alle har jo i grunn lov å føle hva de vil om diverse klubber, til eksempel ahr jeg ikke mye til overs for Liverpool, men hate blir så drøyt.
Men men

og en ting jeg vil legge til, å si at Zlatan fortsatt er en umoden drittunge syns jeg blir for dumt å si, da har man ikke fulgt meed på utvikklingen hans i det hele tatt siste året.
Han har blitt en sinnsyk lagspiller og skårer mange mål ved siden av det også.
Zlatan fortjener en ny sjanse blandt folk er hvertfall min mening.
Men som sagt alle kan ikke like jordbær.....
:D

Beste spiller på banen, igjen....

Ibrahimovic toppar åter listan i la Gazzetta

Svensken med de magiska fötterna blev matchens spelare ännu en gång.

Ibrahimovic      7,5

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #32 på: 19. Des. 2006, 22:40 »
Hei,

Føler at chickenman skrev det jeg også mener i sitt innlegg, så jeg trenger ikke å gjenta det.

Men jeg kan godt svare på det andre:

og det med juventus, mener du at et lag som har jukset til seg trofeer siden tidlig 90-tall med "vitamin sprøyter" og utover til 2006 (de fortsetter vel allikavel bare at de passer seg bedre etter nå) fortjener å være i serie eller ekstistere i det hele tatt?
juventus burde blitt slengt ned til serie c og ikke sett serie a`s lys før de kunne følge de reglene som gjelder, men i sted fikk de et trenings år i serie b!!!
skandale rett og slett, viser bare at maffian som styrer allikavel, og den boten de fikk på hva var det 600.000 kr eller noe tull og tøys klarer dem seg nok lett med.

Og du er 100% sikker på at Inter ikke betaler dommere og ikke har jukset med noe i det hele tatt? :wink:

Som sagt, det man ikke vet med sikkerhet, det tror man bare på når man hører det fra andre igjen.
Og det er ikke sikkert at Inter er ren som en nykjøpt blokkfløyte selv om dem ikke ble fratatt poeng eller at man ikke fant noe bevis for juks hos dem...

For mafiaen fins vel i andre byer også enn bare i Torino?

Inter hadde ligget i topp i år med eller uten juventus og milan

Tja..
Milan har som sagt skuffet iår, det kan ha noe med skader eller rett og slett at spillerne har blitt psykisk belastet pga. skandalen som de har blitt innblandet i.
Føler heller ikke at Milan har styrket stallen sin etter tapet av Shevchenko og Jaap Stam. De to som har vært fast på laget de siste sesongene.

Juventus har jo mistet halve førstelaget sitt, og minst to av disse har dessuten gått til Inter (jeg kjenner ikke til flere som har gått til Inter enn Vieira og Zlatan, du vet det sikkert bedre enn meg), som de nok ikke hadde gått til hvis Juventus ikke ble degradert.

Så hvis Juventus ikke har blitt tappet for spillere og Inter ikke har styrket stallen sin med Vieira og Zlatan, som begge spiller fast i førsteelleveren, så kan det meget godt være at Serie A-tabellen ser annerledes ut enn det den gjør pr. dags dato.

spørsmålet mitt er hvordan folk kan mene at lag som driver med ekstrem juksing skal få lov til å spille videre uten at det skal få noen konsekvens i det hele tatt?
det bør du spørre deg selv om også...

Som jeg nevnte før, jeg tror ikke at noen lag IKKE har svin i skogen. Det gjelder for italienske, engelske, tyske, spanske, franske og alle andre lag.

Dere husker vel den BBC-dokumentaren i England?

Sånn skjer jo daglig overalt, det er bare cluet å få bukt på det og få nok beviser om at disse lagene driver med noe ulovlig utenfor fotballbanen.
Men det er ting som skjer utenfor.

Det som skjer banen er det som blir sett på av tilskuerne og det er det som interesserer oss.

Sitat fra: "chickenman"

Det spørs jo også hvor mye Juventus som klubb viste om alt som foregikk bak kulissene. Rett før Primeraen begynte i høst så leste jeg et langt og interessant intervjuv med Zambrotta hvor han snakket åpent og ærlig om dette. Han sa selv at han følte seg lurt og svekket av de som sto bak disse lysskye handlingene. Ganske enkelt fordi han trodde at han og de andre spillerne utpå gressmatten hadde vunnet noe for Juventus. IKKE dressmannen Moggi som delte ut Rolexer og foretok seg Gud vet hva annet.
At Juventus fikk sin straff er bare rett og rimmelig. Alikevel finnes det spillere og fans som nå må tåle straffen for noe de antagelig ikke viste om.

Her tror jeg chickenman har helt rett.
Flesteparten av spillerne i det anklagende klubbene spilte med hjertet og ga alt i duellene. De kunne da ikke vite at bakmennene i klubben deres drev med dommerbestikkelser og lignende.

Men kamper som blir avgjort pga. dommerne er jo kamper med noen tvilsomme avgjørelser som fører til mål, at dommerne viser ut noen som var i strengeste laget eller at de legger til mer minutter slik at det "bestikkende" laget kan skaffe seg fordeler.

Det er til syvende sist spillerne på banen som må score det målet som avgjør kampen.

Jeg så på tv2-sporten her om dagen og de viste glimt fra kåringen av FIFA World Player of the Year, der Cannavaro vant og holdt talen sin.
Der sa han at dette året har vært helt fantastisk for ham med først seriegull med klubben sin, så VM-gull med landet sitt og deretter alle utmerkelsene fra journalister og kolleger om at han har vært den beste spilleren i 2006.

Det sa han på riksdekkende tv foran flertalls millioner av seere.
Og han mente det også, fordi for ham og alle Juventus-spillerne så er det DE som har vunnet Serie A-tittelen de to foregående sesongene.

Det er de som har spilt kampene og det er de som har svettet for poengene.
Det som skjedde bak kulissene er en helt annen ting.

Men, tilbake til tema igjen, jeg liker rett og slett ikke Inter, fordi jeg liker Milan bedre. Og heier man på et lag så kan man ikke heie på et annet rivaliserende lag, spesielt hvis de kommer fra samme by og spiller på samme stadion.

Jeg vet også at Milan har mye grums i bakteppet, spesielt med Berlusconi som også var statsminister en lang periode og kunne egentlig gjøre hva han vil slik at Italia skulle tilpasses klubben Milan.

Men, jeg liker Paolo Maldini og har likt ham siden begynnelsen av nittitallet da han slo igjennom.
Så for min del, så er det Maldini over Materazzi, og da taper Materazzi klart.

Ergo, det kan aldri bli Inter for min del.

Alle har jo i grunn lov å føle hva de vil om diverse klubber, til eksempel ahr jeg ikke mye til overs for Liverpool, men hate blir så drøyt.

Enig.
Jeg respekterer at du liker Inter og holder med dem, djmattis, men det er bare et lag som jeg selv ikke klarer å like.
Men å si at jeg hater dem er, som du sa, nemlig for drøyt.  :D

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Internazionale Milano
« Svar #33 på: 22. Des. 2006, 18:47 »
Jeg er også en stor fan av Inter og har alltid vært det. Godt å høre at vi er flere, djmattis!
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #34 på: 23. Des. 2006, 13:56 »
Sitat fra: "Journalisten"
Jeg er også en stor fan av Inter og har alltid vært det. Godt å høre at vi er flere, djmattis!

Da er vi 3!

FRONT242

• Mackem
  • Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #35 på: 02. Jan. 2007, 03:40 »
Jeg er 2 % Juventus, og kler sebrastripene deres meget godt.  8)
img]http://i83.photobucket.com/albums/j294/Safc-Fans/besteversigeh5zt.gif

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Internazionale Milano
« Svar #36 på: 02. Jan. 2007, 12:32 »
Sitat fra: "FRONT242"

Om du kler sebastripene deres, så må du i hvert fall kle våre! Å være medgangsupporter er ikke bra, men det kan godtas når man holder med Sunderland av alle lag. Hva sier du?

FRONT242

• Mackem
  • Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #37 på: 04. Jan. 2007, 02:13 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Sitat fra: "FRONT242"

Om du kler sebastripene deres, så må du i hvert fall kle våre! Å være medgangsupporter er ikke bra, men det kan godtas når man holder med Sunderland av alle lag. Hva sier du?

Jeg vet, jeg vet, å holde med Sunderland er en katalysator for mange ukritiske veivalg her i livet.
img]http://i83.photobucket.com/albums/j294/Safc-Fans/besteversigeh5zt.gif

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #38 på: 11. Jan. 2007, 08:11 »
marco materazzi er en utrolig forkastelig spiller. han filmer hele tiden! noen som VM finalen da zidane for som en okse mot magen hans :?: syns ikke at han hadde så stor fart og syns ikke at materazzi med sin store kropp burde falt ned som en skutt soldat :!:
ayls kongen i forsvaret

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #39 på: 11. Jan. 2007, 11:43 »
Sitat fra: "newcastlefred"
marco materazzi er en utrolig forkastelig spiller. han filmer hele tiden! noen som VM finalen da zidane for som en okse mot magen hans :?: syns ikke at han hadde så stor fart og syns ikke at materazzi med sin store kropp burde falt ned som en skutt soldat :!:

Lol. Kan hende han filmer av og til men og kalle Zidane nedskalling for filming bler "litt" drøyt
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #40 på: 13. Jan. 2007, 00:20 »
Jaja. Materazzi er scum uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
Internazionale Milano
« Svar #41 på: 13. Jan. 2007, 01:03 »
materazzi er en av de beste forsvarerne i verden per dags dato....
skulle bare visst åssen han herjer i inter om dagen, en slik spiller skulle vi hatt, som har litt go i seg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #42 på: 13. Jan. 2007, 01:33 »
En slik spiller får ikke lov å sodomere en Newcastle-drakt. Driter i hvor god han er når han er slik en dævel. Han kunne trengt et møte med Vinnie Jones. Punktum.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
Internazionale Milano
« Svar #43 på: 15. Jan. 2007, 01:28 »
materazzi er konge...
det har han vist kamp på kamp på kamp i år.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #44 på: 15. Jan. 2007, 12:38 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
En slik spiller får ikke lov å sodomere en Newcastle-drakt. Driter i hvor god han er når han er slik en dævel. Han kunne trengt et møte med Vinnie Jones. Punktum.

Støttes.