20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Internazionale Milano  (Lest 55696 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Internazionale Milano
« på: 02. Nov. 2005, 03:57 »
Er det noen mere her enn bare jeg som har sansen for dette laget?
har likt dem omtrent like lenge som newcastle, og selv om jeg digger newcastle mere så er det et lag jeg liker meget godt.¨

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #1 på: 02. Nov. 2005, 12:09 »
Har ikke særlig sansen for de etter alle U kampene i fjor. Men de har noen spillere som hadde passet fint inn i Newcastle. Adriano og Martins :D

Adriano hadde nok tatt over drakt nummer 9 på en tilfredsstillende måte tror jeg.Men han koster vel sikkert nærmere 600-700 millioner tenker jeg!!
Så det blir kun med "våte drømmer det"

djmattis

• Gjest
Internazionale Milano
« Svar #2 på: 02. Nov. 2005, 12:57 »
selv om de spillte mye uavgjort er det ikke en eneste sjel som kan si at de spiller kjedelig fotball, er alltid masse mål og dramatikk når de spiller.
Det er uendelige ganger de har ligget under 2-0 eller 3-0 og tatt igjen og fått uavgjort.
Et lag som aldrig gir opp.
Mot Sampdoria i fjor lå de under 2-0 Med 4 min igjen og de vant 3-2.
Sykeste jeg sett.
Og mot Roma nå sist lå de under 3-0 og Adriano kommer inn og putter 2 og på overtid holdt det på å bli 3-3.
Det blir minst 3 mål i kampene dems, synes det er sånn gammel Newcastle ånde over laget.
Putte 3 mål men slipper inn like mange, hehe
Men er hvertfall göy og se på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #3 på: 02. Nov. 2005, 13:39 »
Måtte de brenne i Satans hjem.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #4 på: 02. Nov. 2005, 14:04 »
Inter er jo kanskje en klubb som er i samme bås som oss?

Klubben har brukt enorme summer de siste 10-15 årene, men fraværet av titler er fortsatt der. Husker godt da Inter hadde Zenga i mål og tyskerene Matthaus, Brehme og Klinsmann. Og Ruben Sosa!

Inter er lillebror i Milan.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #5 på: 02. Nov. 2005, 15:59 »
Sitat
Husker godt da Inter hadde Zenga i mål og tyskerene Matthaus, Brehme og Klinsmann. Og Ruben Sosa!

Den gangen var jeg en aldri så liten supporter av Inter, men etterhvert dabbet interessen for italiensk fotball av. Etter at den så smått blusset opp igjen var det Milan for meg.

Inter er jeg ikke fullt så begeistra for lenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #6 på: 02. Nov. 2005, 16:09 »
Hehe. Jo, har litt av den samme følelsen. Det var nok et avstandsforhold kan man trygt si, men VM 1990 gjorde at jeg oppdaget noen av disse spillerene.

Husker TV2 sendte italiensk fotball for mange år tilbake i tid, men jeg har aldri fattet særlig interesse for fotballen i støvlelandet i grunn. Mulig ting hadde vært annerledes hadde jeg vokst opp i dag med Spansk og italiensk fotball på norske betalingskanaler, eller at Engelsk fotball ikke hadde blitt vist på nrk som den en gang gjorde kl.1600 på lørdager og mor vasket golvet mens jeg og far og min eldre bror så på. Det var en hellig tid, og våge den loddselger som forstyrret dette.

Erik The Viking, John Barnes, Peter Beardsley, Ian Wright, Les Ferdinand, Gary Lineker, Gazza, Lee Chapman. Mange store navn.

Nå går jeg en smule off-topic, men la gå. Selv så ser jeg fortsatt fotballkamper, men det når av en eller annen grunn ikke helt opp til "det hellige klokkeslettet" på nrk. Det ble på mange måter en større avstand til tv-skjermen når canal+ tok over og gamle svette britiske stjerner ble byttet ut med Ravanelli, Zola, Hyypiä og Vieira. Og gode gamle lag som Q.P.R og Sheffield Wednesday skiftet plass med lag som Fulham og Middlesborough. To lag som via en rik eier kunne kjøpe seg plass i den øverste divisjonen. Og, ikke minst nå som Roman har gjort sitt inntog i Chelsea så har det vært med på å drepe litt av gleden.

Jeg elsker fortsatt fotball, ikke misforstå meg, men noe av sjarmen er forsvunnet. Og jeg tror ikke at jeg greier å finne tilbake til den. Men, jeg kommer fortsatt til å benke meg foran tv'en når slagene utkjempes...

Men, det var Inter vi diskuterte her. Adriano er svingod :D
Carr har altfor få landskamper for England!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #7 på: 03. Nov. 2005, 12:41 »
Jeg hater Inter og håper de går raka vegen til helvette...

djmattis

• Gjest
Internazionale Milano
« Svar #8 på: 03. Nov. 2005, 17:55 »
skjönner.
milan fan kan jeg tenke meg.
äsj

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #9 på: 03. Nov. 2005, 20:09 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Jeg hater Inter og håper de går raka vegen til helvette...

Amen!
Jeg er forøvrig ingen Milan-fan. Jeg er overhodet ikke noen spesiell fan av italiensk fotball, og jeg hater Inter intenst etter en viss CL-sesong som kunne endt enda bedre dersom ikke Inter hadde vært det drittsekklaget de var.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Internazionale Milano
« Svar #10 på: 05. Nov. 2005, 13:36 »
fortell oss!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #11 på: 05. Nov. 2005, 13:57 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
fortell oss!

Du burde vite.
1. Første kamp i andre gruppespill på SJP. Marco Materazzi er som vanlig en av verdens mest ufyselige menn, og stakkarslige Bellamy går fem på og "sparker" ham ned. Utvist etter 4 minutter eller lignende. Utestengt i 4 kamper, om jeg husker riktig.
2. Alan Shearer blir provosert gang på gang av klysa Cannavaro helt til han slenger ut mot Cannavaro. Blir vel utestengt i 3 kamper i ettertid.
3. Nest siste kamp i gruppespillet. Vi spiller til tider fantastisk mot Inter i Italia, Kongen scorer 2 mål og hevner seg til de grader, Inter er tvers igjennom ufyselige og filmer, lager holoi og er gjennomførte drittsekker. Christian Vieri slenger rasistiske bemerkninger mot Lua Lua. Vi fortjente seier i den kampen, og avansement fra gruppa. Tapte deretter mot suverene Barca som vant alle kampene i gruppespillene det året.

Konklusjon: Jeg hater Inter, og driter i italiensk fotball.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #12 på: 05. Nov. 2005, 13:58 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
fortell oss!

Fortelle om hva? Kristoffer trenger ikke utdype det om den CL-sesongen Inter ødela. Det er noe alle skal vite.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Internazionale Milano
« Svar #13 på: 06. Nov. 2005, 22:02 »
jeg beklager, dette visste jg ikke!!! jeg har ikke vært noe spesielt ihugga newcastle fan før de siste åra. eller, jeg har allti digget de, men har ikke satt meg inn i alle kampene og lignende... men hey, nå lærte jeg noe i dag også!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Internazionale Milano
« Svar #14 på: 07. Nov. 2005, 15:37 »
Dette bør du merke deg, Lasse. Dette er barnelærdom for nye Newcastle-supportere. Marco Materazzi er til for å hates!
Man bør også vite at måten Inter snøt oss for videre CL-spill på var forferdelig. Og alle som er Inter-fans og Newcaslte-fans burde skamme seg.