20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 175817 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #45 på: 17. Nov. 2005, 10:01 »
Stemmer prisene er helt ville. Lurer på hvem som betaler så mye for slike effekter, som sikkert Weisethen har fått gratis, eller signert selv!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 17. Nov. 2005, 10:38 »
Synes dette er dårlig av den norske "supporterklubben" til Newcastle. En ting er å auksjonere, men av de supporterklubber jeg har sett auksjonere bort effekter så har det gått til veldedige formål av et eller annet slag. Enten det er kreftsaken, Tsunamien eller lignende så synes jeg ikke prisene virker ville når de kommer godt over tusenlappen.

Om pengene derimot ikke går hverken der eller til videre drift av supporterklubben(som jeg forøvrig heller ikke hadde synes særlig om) så vil jeg kalle dette en skandale. Jeg er ikke medlem av Newcastle sin norske "supporterklubb" og jeg kommer aldri til å bli det heller med mindre det skjer en drastisk endring i dens drift.

Om det mot formodning skulle være falske signaturer så burde dette føre til ekskludering fra St. James Park og ikke minst den norske supporterunionen.
Carr har altfor få landskamper for England!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #47 på: 17. Nov. 2005, 11:04 »
Sitat fra: "Rolfern"
Synes dette er dårlig av den norske "supporterklubben" til Newcastle. En ting er å auksjonere, men av de supporterklubber jeg har sett auksjonere bort effekter så har det gått til veldedige formål av et eller annet slag. Enten det er kreftsaken, Tsunamien eller lignende så synes jeg ikke prisene virker ville når de kommer godt over tusenlappen.

Om pengene derimot ikke går hverken der eller til videre drift av supporterklubben(som jeg forøvrig heller ikke hadde synes særlig om) så vil jeg kalle dette en skandale. Jeg er ikke medlem av Newcastle sin norske "supporterklubb" og jeg kommer aldri til å bli det heller med mindre det skjer en drastisk endring i dens drift.

Om det mot formodning skulle være falske signaturer så burde dette føre til ekskludering fra St. James Park og ikke minst den norske supporterunionen.

Når jeg en gang fikk autografen til Jenas av Weisethen, forøvrig en side utrevet av supporterbladet, mente noen engelskmenn at denne var falsk! Tragisk opplegg

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 17. Nov. 2005, 11:17 »
Oh well...

Er Newcastle United FC klar over dette?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #49 på: 17. Nov. 2005, 11:25 »
Tviler på det. Hadde jo vært litt innteresant og sjekka opp med Jenas om han hadde signert noen utrevne sider før kampen mot Enga.

plebbster

• Gjest
« Svar #50 på: 17. Nov. 2005, 13:04 »
Det er så jævlig typisk han å gjøre slik. Jeg blir ikke overrasket om han blir tatt i å forfalske autografer.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #51 på: 17. Nov. 2005, 13:14 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Spesielt var det kanskje med Newcastle enga i fjor!
Betalte 800 kroner!
Fekk en fantasi inngangsbillett til et treff som var gratis
Biletten (til 200 kroner)
Ein falsk jenas underskrift, mente i allefall di engelske supporterne
Ei fantasi t-skjorte, som aldri blir sendt ut (noen har nok purra på den og fått den)

For en mann!

Heldigvis traff eg nokon engelske folk som syns vi hadde blitt lurt, og fekk tilsendt 7 newcastle drakter og nokon pins i posten!

God bless the geordies!

Ja dette var virkelig valuta for pengene!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 17. Nov. 2005, 13:22 »
Jo, den Vålerengen-kampen høres virkelig ut som valuta for pengene. Kan rett og slett ikke forstå at klubben er medlem i supporterunionen om alt det jeg har lest medfører riktighet. Jeg bidrar i alle fall ikke i den kassa for å si det sånn.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #53 på: 17. Nov. 2005, 13:23 »
Nei har aldri vore medlem. Kommer nok aldri til å bli det så lenge enn viss person har styringa!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 17. Nov. 2005, 13:38 »
Vi har like liten garanti for at disse produktene er falske som at de er ekte.
Men supporterklubben får svært mange produkter fra NUFC. Det er som regel signerte produkter. Og de auksjoneres ofte bort. En salgsform jeg liker svært dårlig, ettersom vi vet at prisen kommer opp i godt over tusen kroner, nesten uansett hva det måtte være.

Og ja, Weiseth har gjort sine feil, og han har sine mangler. Men uten Christian H. Weiseth hadde ikke Nussc vært det det er i dag. Kanskje hadde det ikke engang vært noe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
« Svar #55 på: 17. Nov. 2005, 15:04 »
Det er bedre at nussc ikke finnes enn at det er en pengemaskin for èn person. <3 newutd.com <3

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 17. Nov. 2005, 19:09 »
Nå er også jeg blitt utestengt fra forumet der!! HALLO, KA DET GÅR I??
Har jo ikke gjort en dritt "ulovlig" der inne. Er jo også betalende medlem :wink:

Er de inne og leser hva jeg mener om Newcastle.no her og kaster meg ut pga  jeg sier min mening om de?

Fikk forresten bladet her i uka----> Nyheter som en har visst om i 2mnd. snart.

(men det er jo alltid gøyt å ta seg en snus å lese hva du skriver Joakim)
Ikke hver dag du får skryt av en bergenser vel??

plebbster

• Gjest
« Svar #57 på: 17. Nov. 2005, 21:42 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

Er de inne og leser hva jeg mener om Newcastle.no her og kaster meg ut pga  jeg sier min mening om de?

Ja, Weiseth er her inne hver dag. Vet han leser dette også.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 17. Nov. 2005, 22:07 »
Sitat fra: "Joakim"
Vi har like liten garanti for at disse produktene er falske som at de er ekte.
Men supporterklubben får svært mange produkter fra NUFC. Det er som regel signerte produkter. Og de auksjoneres ofte bort. En salgsform jeg liker svært dårlig, ettersom vi vet at prisen kommer opp i godt over tusen kroner, nesten uansett hva det måtte være.

Og ja, Weiseth har gjort sine feil, og han har sine mangler. Men uten Christian H. Weiseth hadde ikke Nussc vært det det er i dag. Kanskje hadde det ikke engang vært noe.

å nei og nei ka sko me gjort uten nussc/Weiseth. kanskje me hadde fått ein Newcastle supporter som leder, istede for ein uetisk pengegrisk United patriot og nei og nei Det hadde vert krise.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 17. Nov. 2005, 23:18 »
jeg vil si at han har gjort en god ting... han har gitt oss en supporter club med et godt tilbud og kontakter direkte inn i newcastle. men samtidig klart å mobilisere en oposisjon som nettop er Newutd.com... som virkelig er en side som vi vet er laget av ekte Newcastle supportere... jeg har ikke mye muligheter til å hjelpe til, pga. at jeg ikke har tilgang til egen pc og internett akkurat nå, men jeg kunne gjerne ha tenkt meg å kunne gjøre denne supporter klubben til noe stort. og til slutt danke ut newcastle.no.

er det noen her som faktisk har kontakter inn i Newcastle? Nordin, du som står som leder her inne hvis jeg ikke tar feil.. har ikke du noen muligheter? hvis man tar en seriøs hendvendelse til Newcastle med synspunkter, vil det da ikke være muligheter for å ordne et opplegg lignende Newcastle.no.?
Han kom, ble mett og dett var dett....