20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 175819 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #75 på: 29. Nov. 2005, 08:21 »
Det er jo ingen stor blemme, men det gir ikke akkurat noe godt inntrykk. Synes det er ganske slapt jeg. Jeg var inne og kikket på en av forhåndsrapportene, lurer på om det var til chelsea kampen. Der tippet de at Bowyer skulle starte på høyrekanten. Greit nok det. Men bildet som skulle forestille Bowyer var et bilde av Solano. Jeg lo litt når jeg så det for alle kan jo gjøre feil. Men så gikk jeg inn en dag senere og feilen var ikke rettet. Det viser jo egentlig hvor slappe de er..

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 29. Nov. 2005, 12:09 »
Enig i at det ikke er noen stor blemme, men totalinntrykket av kamprapporten var svært dårlig. I alle fall med tanke på at supporterklubben faktisk, i motsetning til newutd.com, har en inntektskilde i form av medlemsavgift og salg av supporterutstyr.

Jeg ville tro at noen ressurser gikk til å skrive kamprapporter uten de store feilene, og nyheter som er lengre enn 2 setninger. Det er ikke noe stor skandale å gjøre feil, enten det er skrivefeil eller andre feil, men dette er ikke første gang Newcastle.no gjør.

Newutd.com er bedre på kamprapporter og nyheter, og det er i motsetning til den andre siden ikke en offisiell supporterklubb. Hva sier det dere?
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 29. Nov. 2005, 15:24 »
Hva det sier meg? Det sier meg først og fremst at de personene som skriver for Newutd har bedre greie på det de gjør.

Nå har jo Christian greid kunststykket å trekke seg som redaktør for medlemsbladet, og en av Heggholmen-forumets mest ivrige og beste debattanter har tatt over. Jeg er spent på hva han kan tilføre medlemsbladet. Det trenger ihvertfall oppussing.

Han har jo søkt etter en redaktør for nettsidene også. Om dette nå er den fyren som skrev kamprapporten fra Everton-kampen, aner ikke jeg. Isåfall lover det ikke godt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 29. Nov. 2005, 15:31 »
Siden jeg ikke er medlem på det andre forumet så aner jeg ikke hvordan den nye redaktøren er eller hvem det er. Om det blir et bedre produkt som følge av det så er det positivt for de som faktisk betaler medlemsavgiften.

Selve nettsiden sine nyheter og kampreferater er ikke av særlig høy kvalitet, og jeg har heller ikke merket noen forandring den siste tiden. Om det er "ansatt" en ny person til å ta seg av dette, så må jeg ærlig talt si at det ikke er bedre enn det var før. Og, før var det ikke særlig godt.

Uansett så er ikke medlemsbladet, forumet og tilbudene på supporterutstyr godt nok til at jeg melder meg inn. Noe annet er jo selve organiseringen av supporterklubben. 215 kroner spart.

Rolfern - sparsommelig

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #79 på: 29. Nov. 2005, 19:30 »
Koster det 215 kroner nå?? Skal si prisene har steget!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 04. Des. 2005, 23:15 »
Burde vel strengt tatt ha komt med litt info fra Newcastle-Villa kampen nå!!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 06. Des. 2005, 12:08 »
De har lagt ut et kampreferat, på engelsk :shock:

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #82 på: 06. Des. 2005, 12:15 »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 06. Des. 2005, 12:31 »
"Skribenten" i dette tilfellet burde kanskje fortelle leseren hvor han har hentet dette kampreferatet fra?Har han avtalt med BBC om at han har lov til å legge ut deres kampreferat?
 :lol:

DanMan

• Gjest
« Svar #84 på: 07. Des. 2005, 09:35 »
Morsomt dette, da FAQen på newcasle.no sier følgende:

"Kan jeg kopiere tekst fra siden deres?
Nei, det kan du heller ikke. Teksten er produsert av nettsidens medarbeidere, og de eier selv rettighetene til sitt arbeid. Men, du kan selvfølgelig sitere kortere deler av tekst, så lenge du siterer oss."

Rart de selv ikke følger disse reglene. Ikke blir BBC på noen måte kreditert verket heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 07. Des. 2005, 12:08 »
Rart? Ingenting er rart når det kommer til newcastle.no...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 07. Des. 2005, 13:21 »
Så om jeg kopierer dette kampreferatet til newcastle.no og sier at det er mitt så er det NUSSC jeg får på nakken? :D  :D

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #87 på: 07. Des. 2005, 14:11 »
Du får nesten bare teste det ut :P  :P  :P  :P

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #88 på: 07. Des. 2005, 15:49 »
Joachim: Jeg personlig skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke tid på å forsvare NUSSC! Virker nesten som om du er kjøpt og betalt av Weiseth!

Latterlig spør du meg, i og med at han har svindla mange godhjerta newcastlesupportere! Men er jo ditt valg...

Krevende jobb er det hvertfall!!
Howay the lads!!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #89 på: 07. Des. 2005, 16:40 »
Sitat fra: "Joakim"
Rart? Ingenting er rart når det kommer til newcastle.no...

Dette kan vel ikke kalles å forsvare NUSSC?
Toon, Toon,
Black and white army