20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 175876 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #15 på: 08. Okt. 2005, 17:02 »
Jeg personlig skjønner ikke hvorfor du gidder å forsvare han, Joakim!

Det er folk som han som fortjener dårlig PR!!
Howay the lads!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 08. Okt. 2005, 23:54 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Anti-mackem"
Nå som skattelistene er lagt ut på nettet søkte på Christian Herman Weiseth og fant ut at han har en formue på 1 072 272 kr. Det er vel en ganske interessant ting, eller hva?

Jaha?
Er det det?
Såvidt jeg vet er Weiseth selger (eller noe i den duren), og selgere tjener vanligvis fett. Og gjerne når de har et sånt talent for det som Weiseth trolig har.

Talent ja

dei fleste tjuvraddene har det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 09. Okt. 2005, 00:26 »
Sitat fra: "Moods"
Jeg personlig skjønner ikke hvorfor du gidder å forsvare han, Joakim!

Det er folk som han som fortjener dårlig PR!!

Jeg vet det er en grunn til at han er på fotballforbundets svarteliste, men jeg gidder ikke bruke tid og krefter på å slakte en mann som faktisk ikke har vært så ille for supporterklubben som enkelte hevder.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 09. Okt. 2005, 04:01 »
man kan sikkert si mye om den fyren.... for å si det sånn er det virkeli noen som tror at han har tjent million sin på newcastle? hehe... nei,.. det har han ikke... han har startet noe her i norge som sikkert ingen andre ville ha orket... han har gitt oss et tillbudd som du velger selv...

har handlet litt med fyren og hatt veldi dårlig erfaring med dette.... og har derfor sluttet.. bortsett ifra medlems bladet da...

SYnes forresten Forumet er litt bedre der.. for folk er mye dårligere å skrive her en der mener jeg.... virker nesten sånn... men jeg bruker jo begge forumene....
Han kom, ble mett og dett var dett....

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #19 på: 09. Okt. 2005, 10:52 »
Er folk dårligere til å skrive her enn der?
Toon, Toon,
Black and white army

plebbster

• Gjest
« Svar #20 på: 09. Okt. 2005, 17:14 »
Utrolig merkelig du sier det, Erlend, for det er de samme folkene her på dette forumet som på Weiseth sitt.

Det er mange sleipe drittsekker som har talent for det de driver med. David Toska har talent for å knekke ut planer, Hitlar var en god taler og Weiseth har talent i å drive sleip business.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 13. Okt. 2005, 19:37 »
Det er mange flere fjompenisser som ikke vet hva ordet argumentere betyr der...det kryr jo av sånne teite innlegg på en liten linje som bare sier hvor teit han som skrev forrige innlegg var...mange som bare er ute etter å provosere eller som ikke gidder å si hva de egentlig mener.

Liker meg mye bedre her må jeg si.

Bjørn - blabla
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

plebbster

• Gjest
« Svar #22 på: 13. Okt. 2005, 21:49 »
Jeg vurderer å boikotte newcastle.no hvis noen andre er med på det. Det er ikke noe vits i å bare være èn, men det er jo en begynnelse. Tviler egentlig på at Eilertsen og Leistad boikotter da. De er jo " legender " der borte.  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 13. Okt. 2005, 21:53 »
Sitat fra: "plebbster"
Jeg vurderer å boikotte newcastle.no hvis noen andre er med på det. Det er ikke noe vits i å bare være èn, men det er jo en begynnelse. Tviler egentlig på at Eilertsen og Leistad boikotter da. De er jo " legender " der borte.  :)

Hehe. Vel, jeg er dedikert bruker på de to forumene jeg er på, og det er altså newcastle.no og newutd.com. Og jeg har ingen som helst planer om å boikotte noen av stedene da jeg trives godt på begge plasser :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #24 på: 14. Okt. 2005, 00:25 »
Tviler på det blir noen boikott. Men det kan jo være at Weisethen stenger meg ute på grunn av manglende medlemskap i pengebingen hans!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 14. Okt. 2005, 11:17 »
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal boikotte newcastle.no, pleb. Og du får ikke meg med på det. Enkelt og greit fordi jeg ikke har noen grunn til å boikotte forumet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
« Svar #26 på: 14. Okt. 2005, 15:17 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal boikotte newcastle.no, pleb. Og du får ikke meg med på det. Enkelt og greit fordi jeg ikke har noen grunn til å boikotte forumet.

Hater å støtte drittsekker. Jeg kommer aldri til å gi en krone for å være der, men skriver en del på det forumet. Vet at jeg ikke får deg med.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #27 på: 14. Okt. 2005, 16:27 »
Nai det er visse folk som er legender i klubben til Christian! Men er nok ikke med der jeg!
Lurer mest på denne loddtrekkninga til sunderland kampen! Om det bare har vært rein svindel?
Konge priser på loddene i hvertfall! Viss det har vært enn konkuranse håper jeg bare en eller to har kjlpt lodd, slik at han gikk med tap!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #28 på: 17. Okt. 2005, 19:30 »
Det er nå to dager siden kampen mot Wigan, og NUSSC har ikke skrevet et kløyva ord om kampen. Kjempebra jobba Weiseth!!

De vil heller skrive om at du bør bli medlem i supporterklubben og at Carr legger opp som lanslagsspiller som vi har fått med oss for en uke siden. Latterlige NUSSC slår til igjen!!

Takk og pris for NewUtd.com sier nå jeg  :D

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 17. Okt. 2005, 19:47 »
Brukeren min har blitt sletta der så... :?

Vurderer å lage en ny snart da.