20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nye spisser ?  (Lest 10496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #45 på: 06. Nov. 2005, 14:24 »
Ingen har sagt at det var riktig av Bellamy å reagere som han gjorde. Men jeg skjønner at han reagerte, og jeg skjønner at han hadde null og niks lyst til å spille ving. Det harjeg full forståelse for. Men jeg har ingenting til overs for hans protestmetoder. Det bør være mulig å ha en lang samtale på managerens kontor om dette. Men manageren bør også ta initiativet til dette når han ser at spilleren mistrives i sin nye posisjon. For det var en stor tabbe å sette Bellamy på ving. Ja, han har fart og teknikk, men han liker seg best sentralt, hvor han kan lage rom for sin makker i motstanderens forsvar. Det kan han ikke på ving.
Men i mine øyne burde Milner vært prioritert som høyreving mange tusen ganger før Bellamy. Og jeg synes ikke Shearer-Kluivert fungerte spesielt godt, selv om de scoret mål.

Bellamy blødde for drakta og klubben mens han spilte i sin favorittposisjon, som han gjorde under Robson. Og jeg mener at Bellamy selv i dag, med Owen på banen, ville vært gull verdt å ha i angrepet.
Om vi bare hadde lagt opp taktikken deretter, men det har jo Souness aldri hatt sansen for.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #46 på: 06. Nov. 2005, 14:24 »
En grunn til at du har navnet ditt bak på drakta og klubbemblemet foran. Laget kommer før alt annet!!
Andreas Martins

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #47 på: 06. Nov. 2005, 16:08 »
skulle gjerne hatt Bellamy i Newcastle selv.. Han er en god spiller. Dessuten hadde vi sluppet å brukt Ameobi. Men nå etter alt som er skjedd så er jeg gla han er borte. Syntes det var helt utrolig når jeg leste hva som hadde skjedd før Arsenal kampen, pluss de mld han sendte til Shearer. For en kødd...

Godt mulig Milner hadde vært en bedre valg. Men jeg velger å tro at Souness, uansett hvor dårlig han er, fortsatt har bedre peiling enn det vi har. Det er en grunn til at vi diskuterer på forumet, mens han plukker ut laget!;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #48 på: 06. Nov. 2005, 22:19 »
Mulig du mener Kluivert-Shearer og Bellamy på ving fungerte dårlig, men det gav ihvertfall resultater. Bellamy og Robert er borte kun på grunn av egen udugelighet. Nå er vi kvitt problembarna, og fått inn bedre spillere. Hipp hurra!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #49 på: 07. Nov. 2005, 13:58 »
Hadde gjerne sett at vi hadde Bellamy jeg også, men da måtte han ha oppført seg som et normalt menneske...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #50 på: 07. Nov. 2005, 16:40 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Hadde gjerne sett at vi hadde Bellamy jeg også, men da måtte han ha oppført seg som et normalt menneske...

Det skal jeg overhodet ikke benkte at jeg også hadde foretrukket. Men nå Bellamy aldri lærer, kan han bare ha det så godt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Nye spisser ?
« Svar #51 på: 07. Nov. 2005, 20:30 »
jeg vil si vi kom veldig godt utav den situasjonen :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #52 på: 07. Nov. 2005, 22:38 »
Robert og Bellamy er ikke borte pga sin egen udugelighet, men pga mangel på respekt for managerens avgjørelser.
Jeg støtter ikke reaksjonen til noen av dem, men jeg forstår at de reagerte.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #53 på: 07. Nov. 2005, 23:26 »
Jeg forstår at de er noen jævla idioter som aldri har klart å lære, og dermed reagerte når de måtte velge mellom å blø for drakta og å ta vare på egen vinning.
Vi har kommet forholdsvis godt ut av det. Blitt kvitt Robert som er en for dårlig spiller også sportslig for et lag med våre ambisjoner, og blitt kvitt The Gimp hvis ferdigheter ville vært nyttig, men da egen udugelighet er så ødeleggnede for laget. Og vi fikk inn en enda bedre spiller i Owen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #54 på: 08. Nov. 2005, 12:33 »
Greit at du har lagt Robert og Bellamy for hat etter at de slo seg vrang. Det får være ditt valg. Men når du påstår at Robert er for dårlig for Newcastle er du langt, langt, langt ute på jordet. Robert har alltid vært, og er stadig en spiller i verdensklasse. Men han er for opptatt av å være grinebiter nå, og da fremstår han som dårlig. Men så spiller han jo også på et langt dårligere lag.
Bellamy er en spiller hvis ferdigheter vi kunne hatt stor bruk for. Men det er jo ikke mulig når han og sjefen ikke har noen som helst sjanse til å komme på talefot igjen. Jeg synes det er svært synd.

Jeg synes det er svært synd at vi ikke har Robert og Bellamy i stallen. For begge to er fantastiske fotballspillere når de går inn for det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #55 på: 08. Nov. 2005, 16:58 »
Sitat fra: "Joakim"
Greit at du har lagt Robert og Bellamy for hat etter at de slo seg vrang. Det får være ditt valg. Men når du påstår at Robert er for dårlig for Newcastle er du langt, langt, langt ute på jordet. Robert har alltid vært, og er stadig en spiller i verdensklasse. Men han er for opptatt av å være grinebiter nå, og da fremstår han som dårlig. Men så spiller han jo også på et langt dårligere lag.
Bellamy er en spiller hvis ferdigheter vi kunne hatt stor bruk for. Men det er jo ikke mulig når han og sjefen ikke har noen som helst sjanse til å komme på talefot igjen. Jeg synes det er svært synd.

Jeg synes det er svært synd at vi ikke har Robert og Bellamy i stallen. For begge to er fantastiske fotballspillere når de går inn for det.

Jeg er jo fullstendig enig med deg i at Bellamy er en spiller vi kunne fått nytte for.
Men jeg klarer rett og slett ikke å skjønne at folk mener at Robert er god nok for oss, og ihvertfall ikke at han kan være verdensklasse. Mannen er ikke god nok for Portsmouth - hvilket Faye var. Om Robert er verdensklasse, er det å strekke begrepet milevis ut over hva jeg kaller verdensklasse. Da kan jeg jo utrope James Milner, Darren Ambrose og ikke minst N'Zogbia som spillere i verdensklasse.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #56 på: 08. Nov. 2005, 17:05 »
Når Laurent Robert plutselig bestemmer seg for å spille fotball, og ikke syte og klage, så er han en spiller i verdensklasse.
No doubt!

Men akkurat NU, på denne dag, på dette tidspunkt, er ikke Robert en spiller i verdensklasse. Det er fordi han ikke bruker hodet sitt til å spille fotball lenger.
Men du kan ikke være uenig med meg i at dersom Robert plutselig bestemmer seg for å spille fotball og bidra aktivt igjen, så er han kjapt tilbake i verdensklasse.

Selv Tufte-gutta er bedre enn en giddalaus Robert.
Men svært, svært, svært få er bedre enn en Robert som har hodet på rett plass, og som er opptatt av å spille god fotball.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #57 på: 08. Nov. 2005, 17:13 »
Sitat fra: "Joakim"
Når Laurent Robert plutselig bestemmer seg for å spille fotball, og ikke syte og klage, så er han en spiller i verdensklasse.
No doubt!

Men akkurat NU, på denne dag, på dette tidspunkt, er ikke Robert en spiller i verdensklasse. Det er fordi han ikke bruker hodet sitt til å spille fotball lenger.
Men du kan ikke være uenig med meg i at dersom Robert plutselig bestemmer seg for å spille fotball og bidra aktivt igjen, så er han kjapt tilbake i verdensklasse.

Selv Tufte-gutta er bedre enn en giddalaus Robert.
Men svært, svært, svært få er bedre enn en Robert som har hodet på rett plass, og som er opptatt av å spille god fotball.

Jeg prater generelt, ikke hva som skjer en av ti kamper. Generelt har ikke Robert vært en verdensklasses spiller på mange år. Synd, men slik er det. Og han ser aldri ut til å lære, og har allerede, etter så kort tid, erget Pompey-fansen.
Å si at jeg hater Robert er vel kanskje i overkant sterkt, men jeg misliker han sterkt etter hans tåpelige spill og ikke minst oppførsel. Jeg er takknemlig for de gode stundene han gav oss, men glad for at vi solgte ham.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #58 på: 08. Nov. 2005, 17:15 »
Vi har desverre ikkje solgt han, enda. Han er jo desverre berre ute på lån. :cry:

hmm, lure på kven som har lyst på Robert eg, kanskje ein bakgårds klubb i frankrike? who know....
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #59 på: 08. Nov. 2005, 17:16 »
Solgt? Robert er på utlån. Men at han har spilt sin siste kamp for Newcastle er det likevel liten tvil om.

En av ti kamper? Straks Robert bestemmer seg for at han ikke vil sutre og grine, og konsentrere seg om fotballen, så er han en spiller i verdensklasse. Selv om han er ustabil i prestasjonene.

Men han har vært en spiller i verdensklasse hele forbanna tida mens han har vært i Newcastle. Og han var ikke god i bare en av ti kamper. Han vekslet bare mellom å være ordinær, god og brilliant. Brilliant var han bare i en av ti kamper. Men selv om Robert spiller ordinært eller bare godt, så er han en spiller i verdensklasse.