20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nye spisser ?  (Lest 10520 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #15 på: 30. Okt. 2005, 00:28 »
ja det er jeg enig i.kan ikke mye med ballen i beina men hadde man for eks hatt vennegoor å owen på topp så kunne dem ha fyllt ut hverandre.owen med sin hurtighet å teknikk mens vennegoor har sin styrke i lufta å ikke minst den fysiske delen.Litt som da Shearer å Bellamy var radar par på topp
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #16 på: 30. Okt. 2005, 00:54 »
Skulle aldri i verden ha kastet vekk Kluivert.. Han laget da 14 mål for klubben i fjor, dette til tross for store skadeproblemer! Anelka er nok mannen til å erstatte han. God med ball i beina, rask, kan rykke fra motstanderen og er passe sterk i kroppen og god på hode!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Noreng

• Gjest
Nye spisser ?
« Svar #17 på: 30. Okt. 2005, 10:23 »
Sitat fra: "Mushans"
Skulle aldri i verden ha kastet vekk Kluivert.. Han laget da 14 mål for klubben i fjor, dette til tross for store skadeproblemer! Anelka er nok mannen til å erstatte han. God med ball i beina, rask, kan rykke fra motstanderen og er passe sterk i kroppen og god på hode!

Når skal du slutte å sutre over Kluivert?!?!?

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Nye spisser ?
« Svar #18 på: 30. Okt. 2005, 10:37 »
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "Mushans"

Når skal du slutte å sutre over Kluivert?!?!?

Vi sku aldri gitt bort 2 gode spisser slik vi gjorde, bellers og kluivert er klasse spisser. Vi har desverre ikke greid og erstatte begge de eller shearer. Greit vi fikk owen, men vi er fortsatt tynn i fronten.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Nye spisser ?
« Svar #19 på: 30. Okt. 2005, 15:16 »
men hvis det har løsnet for ameobi nå, så hjelper jo det godt på vell?

jeg og mener at hvis vi var en klubb med ambisjoner, så skulle vi ikke kasta kluivert, og HVERTFALL ikke bellamy... dette er spillere av klasse, og med disse to, sammen med owen og shearer. så hadde vi hatt det beste angrepet i p.l.

og me de skadene newcastle spillerne får, så kunne det vært greit å ha så gode backuper.

men, gjort er gjort...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #20 på: 30. Okt. 2005, 17:04 »
Hjelper lite å sutre over hva som har skjedd.fører ikke noe godt med seg..noe man må bli ferdig med..gjort er gjort.får man bare gjøre beste ut av det vi har nå.Ameobi er grei nok på sit beste men ikke en spiller jeg helt ville ha satt på som klar første leveren med owen på topp hele tia.har fortsatt en go del å gå på.ville helst se en annen spis der personelig men akuratt nå har vi ikke noe annet .så får vi bare håpe dem kjøper en spiss pluss back å midtstopper til transfer vinduet åpner i januar.Boumsong har ikke imponert noe i de siste kampene synes jeg så han trenger en å fighte plassen med ..samma med babayaro å carr

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Nye spisser ?
« Svar #21 på: 30. Okt. 2005, 17:59 »
selv om vi mener at dette var feil, så sutrer vi da ikke? vi må da få lov til å dele synspunktene våre i en sak, selv om ballen er lagt død?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #22 på: 30. Okt. 2005, 21:02 »
ja hvis det er det du liker å kalle det så versegod.jeg bare nevnte det.en gang må man bli ferdig med sagan om kluivert.synes nå jeg..bare sier min mening her!.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #23 på: 30. Okt. 2005, 21:11 »
Håper litt på Anelka jeg. Vet hvertfall at vi får en spiss som kan score mål da. Problemet er jo holdningene hans..

Anelka er vel blitt 25-26 år nå og har sikkert fått litt mer "mellom ørene" så tror det kan være et bra kjøp til rundt 5-6mill.pund..

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #24 på: 01. Nov. 2005, 12:27 »
Enig der.Men var det ikke sånn att anelka ikke ville til newcastle? eller tar jeg feil nå..jeg mener å kjøpe anelka vill bli å gamble litt siden han har holdnings problem men kanskje han har blitt litt mere moden med aldern.Vanskelig å si !

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #25 på: 02. Nov. 2005, 11:57 »
Anelka ville vel til Newcastle og England igjen han.. Var bare det at tyrkerene ikke ville selge han og krevde urealistisk mye penger for han! Blir spennende og se hva som skjer i januar hvertfall.

Bambi Ameobi har jo vist at han ikke klarer å være stabil på dette nivået over tid. Nå kan jo riktignok også Luque spille spiss for Newcastle om Owen eller Shearer blir ute/hviles.

Kommer Newcastle til Europa neste år og vil kjempe om CL plass 06/07 sesongen trenger de 4 spisser. Når nå Shearer legger skoa på hyllen til sommeren er Owen/Luque de eneste som holder nivået..

Kjøp Anelka i januar og et supertalent i sommer...

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #26 på: 02. Nov. 2005, 16:57 »
Ben Nasri i Marseille er jo et veldig stort talent :D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Nye spisser ?
« Svar #27 på: 03. Nov. 2005, 12:36 »
Hvor lang tid tar det å forstå at Kluivert og spesielt Bellamy var sterkt uønsket i laget og byen? At Kluivert ikke hadde motivasjonen og holdninge som trenges. At Bellamy må være den største idioten som har vandret på to bein i Newcastle. Alt handler ikke om å være gode spillere. Samholdet i laget, forholdet til manager/støtteapparat osv er også ting som betyr noe.

Det Newcastle trenger er noen herlige spilletyper som er villig til å blø for drakta. Som er sultne på å vise hva de er god for og som er flotte typer som er godt likt av lagkamerater, manager og fansen.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Nye spisser ?
« Svar #28 på: 03. Nov. 2005, 14:41 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Hvor lang tid tar det å forstå at Kluivert og spesielt Bellamy var sterkt uønsket i laget og byen? At Kluivert ikke hadde motivasjonen og holdninge som trenges. At Bellamy må være den største idioten som har vandret på to bein i Newcastle. Alt handler ikke om å være gode spillere. Samholdet i laget, forholdet til manager/støtteapparat osv er også ting som betyr noe.

Det Newcastle trenger er noen herlige spilletyper som er villig til å blø for drakta. Som er sultne på å vise hva de er god for og som er flotte typer som er godt likt av lagkamerater, manager og fansen.

Nå er du vel på litt dypt vann? Bellamy var jo den eneste sist sesong som var villig til å blø for newcastle. Fan e vitsen med go lagmoral når vi ikke vinner kamper?? Er det fotball vi spiller, eller er det Cæsar ?

Kluivert hadde jo motivasjonen, bare synd han var så mye skadet. Kluivert er av den spillertypen som alltid ser umotivert ut, det gjorde han i ajax, det gjorde han i milan og barca også, men det er holdninga hans. Han er et naturtalent som har slitt mye med skade, han var ikke en problemskaper i newcastle. Jeg synest det var synd at vi kvitta oss med han, hadde vært genialt å hatt han med i laget idag og hvilt shearer litt.

Bellamy saken ble blåst ut alt for mye, media skøyt situasjonen i været samt souness. Når to kids møtes så blir ikke ting behandlet på en voksen måte, souey er like barnslig som Bellamy. Sku likt å sedd Bellamy og Owen på topp for newcastle, vi hadde sprunget i senk de andre lagene.  t.o.m Jenas begynnte å lage uro på slutten av newcastle karriern sin, souey fav. spillere og det er noe som er ekstremt synd. Skal vi bli topp5 lag igjen så må vi nok avskaffe oss Souness, samt at shearer må legge skoa på hylla og en bedre manager komme inn.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

DanMan

• Gjest
Nye spisser ?
« Svar #29 på: 03. Nov. 2005, 15:41 »
Sitat fra: "BegBie"
t.o.m Jenas begynnte å lage uro på slutten av newcastle karriern sin, souey fav. spillere og det er noe som er ekstremt synd.

Hva mener du med å trekke frem JJs formstigning? Det var jo under Souness, og det var ikke pga manageren JJ dro! Han var jo opptatt av å syte om gullfiskbolle og alt det der.  :lol: Synes ikke du har noe belegg for å si at Souey favoriserer spillere mer enn alle andre managere gjør. Klart han spiller med spillerne han har kjøpt, de er jo kjøpt for å forsterke laget!

Supersylthe: Helt enig i alt du sier der!  :)