20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lenge til Januar, men man kan jo begynne å spekulere...  (Lest 11173 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Lenge til Januar, men man kan jo begynne å spekulere...
« Svar #60 på: 13. Nov. 2005, 17:44 »
Nei vi trenger ikkje han. Viss vi først skal kjøpe . bør det bli ein ny ventre back og høgre back. Gjerne spennende talenter :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 13. Nov. 2005, 20:29 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Chippen Wilhelson er linket til oss. Souness er vistnok interessert i å hente ham, prisen vil ligge rundt £2 millioner. Chippen kan spille på begge vingene, og han spilte vel også spiss endel i Stabæk?
Er dette en spiller vi trenger?

Anderlecht ville da ha det mangedobbelte om de skulle selge Chippen i sommer?

En god spiller, men om han hever Newcastle noe særlig er jeg ikke sikker på.
Carr har altfor få landskamper for England!

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 14. Nov. 2005, 00:51 »
Hmm er ikke chippen også kjent for å være ganske sytete ? litt primadonna takter......

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 14. Nov. 2005, 09:52 »
Chippen kan ikke forsterke oss på noen som helst måte. Det eneste han kan bidra med er noen ekstra finter, men de tror jeg Ameobi kan fra før. Ergo har vi null bruk for Chippen.
Og han er jo svensk, så det er store muligheter for at han har primadonnanykker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 23. Nov. 2005, 20:06 »
Nihat ,prisen presset ned pga kontrakten utløper, får vi ikke han hadde Anelka vært helt sinnsyk å ha ved siden av Owen, måla hadde rent inn. Gudjohnsen hadde også vært et knallkjøp selvom dette kanskje blir litt for optimistisk. Tror vi burde skaffe en spiss i januar, mest med Chelsea kampen friskt i minne. Når Owen blir skdet er Ameobi alt for lite fremover, sammen med Shearer, kan like så godt drite i å bruke spisser da, heller 6 mann på midten og holde nullen, fremover blir det hvertfall ikke noe uansett.. Har faktisk en ørliten anelse om at Shearer knaskje er en liten Solskjær som er helt sinnsyk når han blirr satt inn(eks mot w.bromwich), men suger når han spiller fra start.. Det er ikke akkurat noen hemmelighet at Shearer begynner å bli litt for gammel for dette nivået, selvom han er et usedvanlig bra oppspillspunkt. Uansett hadde Anelka og Owen med Shearer i bakhånd vært utrolig bra.. Owen har også en tendens til å bli spontanskadet før kamper...

Bakover synes jeg at vi trenger en skikkelig stopper ala Woodgate. Har sett peruioder hvor taylor storspiller, men det blir altfor ustabilt. hadde vært deilig å henta en forholdsvis ukjent midtstopper som brilljerte, noe liknende Hyppia var i sin tid da han kom til Pool.

Wayne Bridge hadde heller ikke jeg sagt nei til..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 24. Nov. 2005, 16:07 »
Å si at Solskjær (eller Shearer, for den del) suger når han starter en kamp, er å ta i en aldri så liten tanke. Manus kjempebaby har spilt flere gode kamper fra start for djevlene, selv om han kanskje er hakket giftigere som innbytter. I den alderen Shearer er nå, så mener jeg han bør benkes stadig mer, men brukes som en joker i andre omgang i tette, jevne kamper. Når motstanderens forsvar begynner å bli sånn passe slitne, men likevel fortsatt har sånn passe kontroll, da setter vi inn Shearer, og han vil knuse motstanderens siste rest av selvtillitt, og lage massevis av rom både for seg selv og Owen.

Gullit er forøvrig langt, langt ute på jordet når han hevder at de to ikke kan spille sammen.

Bakover ser jeg mer og mer nytten av en bauta som Woodgate. Ikke fordi Taylor er ustabil. Han skal faktisk ikke erstatte Taylor overhodet. Han skal konkurrere ut Boumsong, og gjøre franskmannen til backup. Det er Boumsong som ikke fungerer som den sjefen han skal være. Det er Taylor som har vært sjefen i forsvaret i år. Og han er bare 19 år gammel, og vil fortsette å variere litt i prestasjonene en stund til. Men det fantastiske med Taylor er at han bare varierer mellom å være übermensch og "bare" god.

Forøvrig tviler jeg på at vi får penger til å kjøpe noen spiss i januar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon