20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lenge til Januar, men man kan jo begynne å spekulere...  (Lest 11210 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Lenge til Januar, men man kan jo begynne å spekulere...
« Svar #45 på: 07. Okt. 2005, 13:59 »
Sitat
Vi har alle sett at Shola Ameobi ikke holder mål, så min mening er at vi prioriterer en spiss før en høyreback.

Alle?
Helt sikker på det?
At du mener Ameobi er en udugelig fjott betyr ikke at jeg gjør det. Faktisk så er jeg av den oppfatning av at Ameobi har alle forutsetninger for å bli en kjempespiller, men Souness aner jo ikke hvordan han skal få Ameobi god igjen. For han har vært meget god før. Og kan trygt bli det igjen. Men han trenger hjelp. Men Souness kan tydeligvis ikke gi han den hjelpa. Får holde med Bramble.

Ja, vi trenger en spiss, men behovet er ikke så skrikende. Jeg vil prioritere backer før spiss. Dessuten tror jeg heller ikke Shepherd vil frigi penger til en spiss nå. Da skal det være krise.

Hvorfor skulle ikke Chelsea være villige til å slippe Bridge? Han vil jo ikke få spille mer enn i ligacupen. Hvorfor skulle ikke Chelsea være villige til å slippe Johnson, han spiller heller ikke mer enn bare ligacupkamper. Hvis Newcastle først legger pengene på bordet, så ser jeg ikke bort ifra at Mourinho kan slippe de to.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 07. Okt. 2005, 15:15 »
Problemet er at Chelsea ikke trenger pengene. Men vi kan håpe at de selger. Ikke vits for de å ha spillere som ikke vil være i klubben...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 07. Okt. 2005, 16:39 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Problemet er at Chelsea ikke trenger pengene. Men vi kan håpe at de selger. Ikke vits for de å ha spillere som ikke vil være i klubben...

De trenger ikke pengene nei, men de har heller ikke noe ønske om å tvinge spillere som aldri får spille til å bli i klubben. Derfor tror jeg også det bør være mulig å få spillerne til en brukbar penge.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 09. Okt. 2005, 08:25 »
Sitat fra: "Severin"

Men si meg? Er Chelsea villige til å slippe Wayne Bridge? Er de villige til å slippe Johnsen?

Som det blir nevnt så sliter begge benken, og begge vil spille regelmessig skal de ha sjansen til å nå VM i Tyskland. Bare se på Luke Young, som har snappet høyrebackplassen på England framfor Johnsen som kunne hatt den plassen. Likevel, jeg vil bli veldig overrasket om vi får begge to. Greitt nok at Chelsea har god dekning og enorme midler tilgjengelig til transfers, men at de skal selge begge to i januar(til samme klubb) vil overraske meg.

Man kan jo nevne at Gallas som kan bli en eventuell reserve på venstrebacken for Del Horno om Bridge blir solgt, ikke trives i det hele tatt med å spille venstreback.
Carr har altfor få landskamper for England!

DanMan

• Gjest
« Svar #49 på: 01. Nov. 2005, 15:38 »
Hva med David Odonkor? Med han på høyre kan evt. Luque brukes på en venstre vingrolle. Odonkor er rask som f og god teknisk, men kjenner ikke så voldsomt godt til ham ang. pris etc. Han er vel 21 år eller noe slikt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 01. Nov. 2005, 19:08 »
Sitat fra: "DanMan"
Hva med David Odonkor? Med han på høyre kan evt. Luque brukes på en venstre vingrolle. Odonkor er rask som f og god teknisk, men kjenner ikke så voldsomt godt til ham ang. pris etc. Han er vel 21 år eller noe slikt.

Ikke si at du har tenkt å kjøpe en høyreving? Solano og Dyer trenger vi med andre ord ikke?

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #51 på: 02. Nov. 2005, 09:25 »
G.Johnson å W.Bridge ville vært bra kjøp..Men helst Gallas!.Også trenger vi en spiss Hva med Tevez!? han spiller vell fortsatt i Boca så han er vell ikke urealistisk?
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

DanMan

• Gjest
« Svar #52 på: 02. Nov. 2005, 09:40 »
Sitat fra: "Joakim"
Ikke si at du har tenkt å kjøpe en høyreving? Solano og Dyer trenger vi med andre ord ikke?

Må du roe bittelitt ned her nå da.. Foreløpig er det dessverre ikke jeg som handler spillere til Newcastle.  :lol: Har ikke nevnt Solano og Dyer (som strengt tatt ikke er høyreving) med et ord, ei heller Milner. Liker alle 3 godt, og vil ikke selge noen av de. Alt jeg gjorde var å nevne én høyreving, og lurte på om noen visste mer om han, pris etc. Odonkor er en spiller jeg beundrer, og hadde ikke takket nei til å få han til Newcastle. Solano varer heller ikke evig, vet du.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 02. Nov. 2005, 12:02 »
Sitat fra: "Mads Andre"
G.Johnson å W.Bridge ville vært bra kjøp..Men helst Gallas!.Også trenger vi en spiss Hva med Tevez!? han spiller vell fortsatt i Boca så han er vell ikke urealistisk?

Gallas tror jeg vil bli meget vanskelig å lokke til Newcastle :(  Når klubber som Barca står og venter på han skal det litt til for at han går til Newcastle..
Men det er jo tross alt fotball vi snakker om, så ingenting er umulig.

Når det gjelder Tevez så spiller han IKKE i Boca lenger. Han gikk ganske overraskende til Corinthians i sommer og blir nok der 2-3 år tipper jeg før en spansk klubb henter han!!

DanMan

• Gjest
« Svar #54 på: 02. Nov. 2005, 13:06 »
Miguel, Bridge, Duscher og en spiss inn hadde vel ikke vært så dumt? God spredning, forsterkning der det trengs (forutsetter selvsagt at Faye blir solgt/kastet vekk for at Duscher skal komme inn), og i allefall Duscher blir billig! Håper vi kan vekke til live tanken om Hugo Viana + cash for Miguel, selv om det betyr at vi må vente til i sommer. Ramage gir god dekning bak Carr (dersom Carr gjenvinner førstelagsplassen) enn så lenge, og er en vi må ta godt vare på. Bridge kan kanskje bli i dyreste laget (vi må ikke gå heelt Leeds heller), og andre alternativer er (selv om jeg ikke kan garantere at disse vil bli billigere, bare en lufting av alternativer) Phillip Lahm og Francesco Coco. Likevel er det en spiss som bør prioriteres (sammen med Duscher inn/Faye ut), og her har de fleste sine favoritter. Hva mener dere?

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #55 på: 02. Nov. 2005, 15:23 »
Lahm kunne newcastle ha kjøpt .Men Også patrice Evra!.En veldig god spiller synes jeg..Han er sterk hurtig å taklings sikker.Perfekt spiller for Newcastle også er han ung så en spiller for fremtiden :).Så har vi Samir Nasri i Marseille ..sies att han er den ny Zidane!.Ett veldig stort talent.bare 16-17 år. burde newcastle hente
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #56 på: 02. Nov. 2005, 15:48 »
Miguel kan vi gløyme, han gjekk jo til Valencia!!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

DanMan

• Gjest
« Svar #57 på: 03. Nov. 2005, 15:36 »
Jøsses, det har jeg faktisk ikke fått med meg, Hans Emil..  :oops: Beklager det. Det var en stoor tabbe, dersom ryktene om en Viana-deal ikke bare var medieoppspinn. Miguel er en fremragende høyreback. Hvor mye betalte Valencia for Miguel?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #58 på: 03. Nov. 2005, 15:53 »
Sitat fra: "DanMan"
Jøsses, det har jeg faktisk ikke fått med meg, Hans Emil..  :oops: Beklager det. Det var en stoor tabbe, dersom ryktene om en Viana-deal ikke bare var medieoppspinn. Miguel er en fremragende høyreback. Hvor mye betalte Valencia for Miguel?

Ja uff, synd at vi ikkje bytta denne Viana mot Miguel. Men men, vi har jo Carr da.

Veit ikkje kor mykje han gjekk for....
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 13. Nov. 2005, 17:41 »
http://www.upthetoon.com/forum/viewtopic.php?t=706

Chippen Wilhelson er linket til oss. Souness er vistnok interessert i å hente ham, prisen vil ligge rundt £2 millioner. Chippen kan spille på begge vingene, og han spilte vel også spiss endel i Stabæk?
Er dette en spiller vi trenger?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida