20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norge - Skottland  (Lest 22277 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Norge - Skottland
« Svar #60 på: 12. Aug. 2009, 19:48 »
Nydelig angrep av Norge ;D    Deilig å se Norge faktisk spille fotball igjen :)

Heldig mål av Riise, men unner han faktisk det målet selv om jeg aldri har hatt spesielt sansen for fyren :-*
« Siste redigering: 12. Aug. 2009, 19:52 av ratatosk »
sunt pueri pueri puerilia tractant

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #61 på: 12. Aug. 2009, 19:51 »
Nydelig angrep av Norge ;D    Deilig å se Norge faktisk spille fotball igjen :)

Heldig mål av Riise, men unner han faktisk det målet selv om jeg aldrig har hatt spesielt sansen for fyren :-*

Heldig men fortjent mål av Riise, og for ett angrep av Norge og en kanonscoring 8) Dette var en herlig omgang (spesielt ti minutter før skottland får utvisning og resten av omgangen).

boeyvind

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #62 på: 12. Aug. 2009, 19:54 »
fantastisk forarbeid til 2-0 målet!!!! :D

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #63 på: 12. Aug. 2009, 21:10 »
Dette var en veldig god kamp av Norge selv om den ikke kan måles så lett i og med at vi spilte med en mann mer i over en omgang men håper spillerne tar med denne positiviteten over i de to siste kampene så vi kan kjempe oss inn igjen om en 2.plass og kvallikk og selv om det ikke skulle gå er det viktig med to gode kamper til slik at vi som lag er på riktig vei igjen og kan klare oss bedre fra starten av i neste kvalifisering til EM 8)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 12. Aug. 2009, 21:32 »
Jeg tror det å vinne 4-0 (burde vært 5, kanskje 6 om dommeren hadde gjort jobben sin) gjør sitt med selvtillitten til det norske landslaget, og gjør Drillos jobb litt enklere. Og jeg tror det gjør at vi går inn til Island-kampen med stor tro på eget lag og egne ferdigheter og stor tro på at vi faktisk kan få andreplassen i gruppa. Så vil det vise seg om 12 poeng er nok til playoff.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 12. Aug. 2009, 21:40 »
Artig kamp å se på i dag! Gamsten sine mål var spesielt nydelige. Men det ville vert så typisk norge å spille en drittkamp mot Island no som alle har troa.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 12. Aug. 2009, 21:43 »
Forbanna dritt blei kje ferdig på jobb før kvart øve 9. Resultatet er jo sjukt. Den går ikkje i reprise i helga eller noke  :-\ Bør kunne ta 2 plassen men tror ikkje det hjelper stort.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #67 på: 12. Aug. 2009, 22:38 »
Det er så jævlig provoserende å se Riise skyte fra langdistanse når han har mange gode pasningsalternativer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 13. Aug. 2009, 00:06 »
Faen så irriterende at jeg går glipp av denne kampen, som vel er den beste landskampen til Norge på flerfoldige år, pga jobb. Mens jeg har pinet meg gjennom alskens elendighet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #69 på: 13. Aug. 2009, 01:33 »
Det er så jævlig provoserende å se Riise skyte fra langdistanse når han har mange gode pasningsalternativer.

Heile fyren er motbydeleg. Ålesunder i eit nøtteskal, samme med broren. Fæle typer.

Alt i alt ein bra kamp, der mykje fungerer. Huseklepp og Carew kan bli ein farlig duo! Ellers å må eg seie at Hoseth fungerte ypperligt i sin rolle som ballfordeler på midten, noko Noreg har savna sårt i mange år!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #70 på: 13. Aug. 2009, 11:16 »
Fy faen Høgli var rå i går! Han startet sesongen litt dårlig (mye pga skade), men i det siste har han vært svært så solid. Kunne faktisk passet ganske bra i Newcastle. Kan ikke se at vi har noen høyrebacker i laget som er bedre akkurat...
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 13. Aug. 2009, 12:22 »
Men med tanke på prislappene TIL tidligere har satt på bla. Moldskred og Reginiussen er de vel usannsynlig at noen andre enn Chelsea og Real Madrid har råd til Høgli.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #72 på: 13. Aug. 2009, 12:49 »
Hehe, du har vel forsåvidt et poeng der :P
Men hvis TIL får inn en 10-15 mill for Høgli, så tror jeg nesten de vil la han gå.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 13. Aug. 2009, 13:11 »
Høgli imponerte stort igår. Han ikke sitt allverdens av ham, men igår var uten tvil det beste jeg har sett.  Chippet ballen forbi motstander og var iskald hele tiden. Gøy at Gamsten og Riise slår tilbake. Når får vi håpe de spiller slik under neste kvalifisering. Tror Huseklepp spilte bra nokk til å dra utenlands.

Jeg tviler på at vi klarer å komme til VM. Men vi kan alltids håpe:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 13. Aug. 2009, 15:02 »
Dette har ihvertfall gitt oss håp igjen! Før denne kampen hadde jeg overhodet ikke håp. Vinner vi våre to siste kamper har vi relativt gode sjanser for playoff.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida