20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norge - Skottland  (Lest 22415 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Norge - Skottland
« Svar #45 på: 10. Aug. 2009, 23:06 »
Joa. Men så har jo ikke Drillo gjort det veldig mye bedre, og vi har fortsatt endel irriterende spillere. Men vi har Huseklepp da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #46 på: 10. Aug. 2009, 23:09 »
Joa. Men så har jo ikke Drillo gjort det veldig mye bedre, og vi har fortsatt endel irriterende spillere. Men vi har Huseklepp da!

Håper bare Huseklepp holder et høyt nivå da. Det kan jo hende det blir en "litt for hard kamp" for han.
Drillo har ikke heller fått så mange kamper på seg da.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 10. Aug. 2009, 23:12 »
Så lenge Carew skal være på banen er det vel samme om Huseklepp spiller eller ikke. Da skal nok balen poles opp iden retningen uansett. Håper vi slipper noe Huseklepp-show mot Skottland. Jeg vil ikke ha noen skader eller flere utenlandsinteresser for den saks skyld.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #48 på: 11. Aug. 2009, 16:16 »
Gleder meg til i morgen jeg :) Er jo gøy med landskamp, spesielt når man slipper inn gratis.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #49 på: 11. Aug. 2009, 20:13 »
Gleder meg til i morgen jeg :) Er jo gøy med landskamp, spesielt når man slipper inn gratis.

Slipper du inn gratis? hvorfor det?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #50 på: 11. Aug. 2009, 20:53 »
Håper at Huseklepp spiller sin dårligste kamp for året i morgen. feks Hat-trick mot Skottland vil nok ikke holde speiderne borte fra Brann Stadion.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #51 på: 11. Aug. 2009, 22:08 »
Håper at Huseklepp spiller sin dårligste kamp for året i morgen. feks Hat-trick mot Skottland vil nok ikke holde speiderne borte fra Brann Stadion.

Unner Huseklepp det og klarer han å score mot Skottland i morgen viser han i alle fall at han er god nok for det er ett tøft lag å møte...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 11. Aug. 2009, 23:13 »
Håper han storspiller og er solgt til Sunderland dager etterpå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #53 på: 12. Aug. 2009, 09:40 »

Slipper du inn gratis? hvorfor det?
Journalist for fotballmagasinet.no
Det er helt klart verdt å bruke en time eller to i etterkant på å intervjue spillere og skrive en liten sak, når man får se kampen gratis :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Peter

• Gjest
« Svar #54 på: 12. Aug. 2009, 10:11 »
Hender jeg er med Pappa og selger pølser på landskamper. Da slipper jeg inn gratis og får ta så mye jeg vil gratis fra pølsebodene. :)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 12. Aug. 2009, 10:53 »
Prisene på landskamper har jo blitt helt syke nå, jeg kunne fint tatt turen innover i dag, men en pris på 480,- for en plass på langsida er jo helt sykt, tror jeg leste at billigste billetten kosta 275,-.
Det er ikke så veldig rart at stadion aldri fylles lenger, nei.

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #56 på: 12. Aug. 2009, 12:39 »
Meld deg inn i oljeberget så betaler du bare 125 per billett.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 12. Aug. 2009, 15:11 »
Prisene på landskamper har jo blitt helt syke nå, jeg kunne fint tatt turen innover i dag, men en pris på 480,- for en plass på langsida er jo helt sykt, tror jeg leste at billigste billetten kosta 275,-.

Synes ikke prisen er så ille. Dette er omtrent som Brann Stadion, og vi har 50 hjemmekamper på rad med over 15.000 tilskuere. Bare man får noe som er verdt å se på er nok nordmenn villig til å betale mye for en fotballbillett. Men per i dag hadde jeg ikke giddet å gå på Norge-Skotland om jeg fikk gratisbillett engang.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 12. Aug. 2009, 17:15 »
VG hadde en interessant sak i dag om hvor alvorlig skotske FA tar denne landskampen, i motsetning til hvor lite NFF bryr seg. Mens George Burley har hatt brorparten av den skotske troppen samlet siden fredag i forrige uke, og kun har trengt å klage på at Darren Fletcher måtte spille Community Shield i helga, og at et par ikke spesielt viktige spillere har hatt serieåpning i lavere, engelske divisjoner i helga, har Drillo hatt sine menn samlet siden mandag morgen, hvor flesteparten måtte bruke mandagens trening til restitusjon. Ligaåpningen i SPL ble allerede i februar besluttet flyttet til neste helg fordi FA så kampen mot Norge som så ekstremt viktig at man ikke kunne ta unødvendige sjanser.

NFF på sin side tenkte ikke over at Norge spiller en liv eller død-kamp mot Skottland i kveld. Ikke engang da de trakk kvartfinalene. Og det var lenge etter at man visste at dette var et VM eller ikke VM for Norge, og lot dermed TV2 få bestemme hele opplegget for kvartfinalene i cupen. Dermed har Drillo og landslaget altså bare hatt én ordentlig trening før kampen, med alle samlet. Og da snakker vi altså om vår viktigste landskamp på veldig lenge.

Skikkelig profesjonelt av NøFF. Imponerende!

Likevel sier Sondre Kåfjord, som merkelig nok ikke var tilstede på Røkkeløkka med Molde-skjerf rundt halsen (med mindre han sto sammen med Tornekrattet, men jeg tviler) på søndag at det er veldig alvorlig om Norge ikke skulle greie å vinne mot Skottland i kveld. Erik Loe sier det samme. Men å forskyve terminlista slik at Drillo fikk mer tid med landslaget? Nei, det er umulig.

Men straks Real Madrid banker på Rosenborgs dør, så er man veldig snar med å flytte RBK-Fredrikstad til fredag, slik at man får reist til Madrid og spilt kamp på mandag. En treningskamp mot Real Madrid for RBK er altså mye viktigere for NFF enn at Norge skal ha en bitteliten mulighet for å kvalifisere seg for VM. Interessant.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 12. Aug. 2009, 17:26 »

Det er jo noe av det som er problemmet, de vil ha folk på stadion og det får dem ikke med de prisene og det som skjer ute på banen der nå!
Og det er ingen tvil om at lavere priser trekker folk.
Jeg synes prisene er for stive for å se landslaget pr. dags dato hvertfall!

Synes ikke prisen er så ille. Dette er omtrent som Brann Stadion, og vi har 50 hjemmekamper på rad med over 15.000 tilskuere. Bare man får noe som er verdt å se på er nok nordmenn villig til å betale mye for en fotballbillett. Men per i dag hadde jeg ikke giddet å gå på Norge-Skotland om jeg fikk gratisbillett engang.