20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norge - Skottland  (Lest 22276 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Norge - Skottland
« Svar #75 på: 05. Sep. 2009, 22:45 »
Jess. Glem sisteinnlegget mitt i denne tråden. Bortsett fra Hangeland, Riise og en fit Carew er ikke dette landslaget godt for noe som helst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #76 på: 05. Sep. 2009, 22:54 »
Hvor lite fotballforståelse kan man ha? Drittskred må være den mest fotballdumme spilleren jeg har sett på en stund.
Gå i offside i 10 meter når han er helt dekket opp ingen spillere har mulighet for å sentre til ham, og Carew skyter mens han står der, og å da løpe etter ballen.
Drittskred er ikke mye smart!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 05. Sep. 2009, 23:13 »
Med flere islanske spillere nermere ballen enn nordmennene var, så kan man jo vurdere hva som er å foretrekke av frispark på motstanders banehalvdel eller kontring i mot. Enkelt valg spør du meg.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #78 på: 06. Sep. 2009, 09:34 »
John Arne Riise er horrible, håper Rindarøy får prøve seg på venstre backen snart.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Peter

• Gjest
« Svar #79 på: 06. Sep. 2009, 09:55 »
John Arne Riise er horrible, håper Rindarøy får prøve seg på venstre backen snart.

Du vet vel at man ikke kan dumpe en Roma spiller til fordel for en ussel Molde spiller? :P

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #80 på: 06. Sep. 2009, 12:16 »
Lett.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 06. Sep. 2009, 13:27 »
Riise er en av få som holder mål på dette laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #82 på: 06. Sep. 2009, 14:36 »
Uten å ha fulgt veldig med på kampen i går, vil jeg si at Riise og Hangeland er to spillere vi MÅ ha på landslaget..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 06. Sep. 2009, 14:57 »
Nå skal det sies at jeg bryr meg så lite om landslaget at jeg ikke gadd å ofre lørdagskvelden for å se på i går, men det er merkelig at vi skal være SÅ dårlige. Jeg mener bestemt at spillermaterialet i Norge skal være godt nok for å ta 6 poeng over to kamper mot Island, ikke 2...

Kan ikke NFF bruke litt av fantasisummene fra TV-avtalene til å hente inn en ordentlig trener? Guus for eksempel, er god med elendige landslag. Selv om akkurat han sikkert har en fetere jobb enn denne akkurat for øyeblikket...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 06. Sep. 2009, 15:16 »
For å være ærlig så syntes jeg ikke vi har et så mye bedre lag enn Island.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 06. Sep. 2009, 15:54 »
Vi har en elendig midtbane, rett og slett. Magne Hoseth er kanskje god i TL, men på internasjonalt nivå er han ikke noen ballfordeler av klasse for å si det slik. Det er den største mangelen vår, spør du meg. En virkelig ballsikker sentral midtbane med evnen til å fordele baller. Grindheim kan jo stort sett bare løpe. Det er selvsagt alarmerende når midtbanen til Island ser ut som Barcelona mot oss.
Leste forøvrig et blogg-innlegg fra Tom Staavi angående EM-søknaden. Han mente eneste gode grunnen til å arrangere EM var at vi da fikk lov å være med i et mesterskap da. Det ville være langt mer fornuftig brukte penger å satse på dyktige, kompetente trenere fra et mye tidligere stadium for unge, lovende gutter. Samt bygge ut gode fotballanlegg.

Faktum er at da vi i forrige årtie vant på stram organisering, har nå land med gode tekniske fotballferdigheter også lært seg å organisere seg. Samt at dagens generasjon fotballspillere rett og slett ikke er teknisk gode nok. For min de er Riise, Hangeland og Carew spillere som holder bra internasjonalt nivå. En spiller som Huseklepp blir livsnødvendig å få flere av for fremtiden. En freidig, teknisk god spiller som har noe utover det vanlige.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #86 på: 06. Sep. 2009, 16:27 »
Så ikke kampen?
Så jeg gikk ikke glipp av noe altså, de har rett å slett spilt så ræva som jeg for inntrykk av.
Uansett, nå som det IKKE blir VM, har ikke trodd det heller. Men nå skal det ansettes en ny trener for landslaget, før snøen i Oslo faller ::)
Da er mitt spørsmål?
Hvem merer dere burde ansettes?
Å skal vi denne gang kikke utenfor Norges grenser?

Jeg mener vi skal kikke utenfor landets grenser denne gangen. Usikker på hvem jeg ville valgt, men jeg vet denne karen er ledig på markedet.
Dick Advocaat :o
Hadde vært en mulighet å prøve seg iallefall. Man for enten et ja eller et nei.
Å det er på tide å prøve noe nytt, å da mener jeg vi skal ta den helt ut.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Peter

• Gjest
« Svar #87 på: 06. Sep. 2009, 16:36 »
Så ikke kampen?
Så jeg gikk ikke glipp av noe altså, de har rett å slett spilt så ræva som jeg for inntrykk av.
Uansett, nå som det IKKE blir VM, har ikke trodd det heller. Men nå skal det ansettes en ny trener for landslaget, før snøen i Oslo faller ::)
Da er mitt spørsmål?
Hvem merer dere burde ansettes?
Å skal vi denne gang kikke utenfor Norges grenser?

Jeg mener vi skal kikke utenfor landets grenser denne gangen. Usikker på hvem jeg ville valgt, men jeg vet denne karen er ledig på markedet.
Dick Advocaat :o
Hadde vært en mulighet å prøve seg iallefall. Man for enten et ja eller et nei.
Å det er på tide å prøve noe nytt, å da mener jeg vi skal ta den helt ut.

Hvem burde ansettes? Trond Sollied. Jeg trenger vel ingen begrunnelse...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #88 på: 06. Sep. 2009, 16:45 »
Kan ikke NFF bruke litt av fantasisummene fra TV-avtalene til å hente inn en ordentlig trener? Guus for eksempel, er god med elendige landslag. Selv om akkurat han sikkert har en fetere jobb enn denne akkurat for øyeblikket...

Tror Guus Hiddink er arbeidsledig for øyeblikket.......
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #89 på: 06. Sep. 2009, 16:50 »
Han trener Russland 8)
Current club Russia
http://en.wikipedia.org/wiki/Guus_Hiddink
« Siste redigering: 06. Sep. 2009, 16:51 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.