20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 828080 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #2160 på: 07. Sep. 2009, 11:18 »
I morgen slippes hele programmet til UKA-09 i Trondheim. Det blir spennende å se hva Norges største festival disker opp med, i tillegg til allerede offentliggjorte Franz Ferdinand, Gåte, Eagles of Death Metal, The Cumshots, Electric Eel Shock og Gorgoroth. En ting er sikkert; det blir en meget bra oktober måned på Samfundet og i Dødens dal! =D
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2161 på: 07. Sep. 2009, 15:02 »
Ahh, trodde hele programmet var det! Vurderer faktisk ta turen!
Forøvrig - glemte nevne det bandet ved siden av The Beatles som savnes med på Spotify - nemlig Dave Matthews Band. Minus sisteplata da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2162 på: 07. Sep. 2009, 15:50 »
I morgen slippes hele programmet til UKA-09 i Trondheim. Det blir spennende å se hva Norges største festival disker opp med, i tillegg til allerede offentliggjorte Franz Ferdinand, Gåte, Eagles of Death Metal, The Cumshots, Electric Eel Shock og Gorgoroth. En ting er sikkert; det blir en meget bra oktober måned på Samfundet og i Dødens dal! =D
Spent på hvilke andre overraskelser som dukker opp. Sannsynligvis blir det vel Gåte og revy for meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2163 på: 08. Sep. 2009, 17:57 »
Har en teori/håp om at Green Day kommer til UKA. På turnéplanen deres er det et hull mellom konsert i Stockholm og Oslo. Kanskje skal de til Trondheim? Ville vært trekkplaster som by far overgår alle andre nevnte band.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2164 på: 08. Sep. 2009, 18:04 »
I forhold til at de trakk til seg Muse for to år siden, så ville nok Green Day blitt en skikkelig høydare. Desverre ble det ikke sånn, og man valgte å satse på ... Aqua i stedet.

Du syntes det var stor sus over det navnet ja? Enig i det.

Dog syntes jeg programmet ser ganske bra ut. Åge og Sambandet på trønderfest i Teltet blir bra. Kriminaldebatt med Tore Sandberg høres spennende ut. Foredrag med krompen i Storsalen lokker. I tillegg til nevnte Gåte og revy.

Forslag til UKEnavn, anyone?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2165 på: 08. Sep. 2009, 18:12 »
Musikkprogrammet til UKA i år ser rett og slett latterlig dårlig ut...Jeg er skuffa!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2166 på: 08. Sep. 2009, 19:59 »
Dagens anbefaling:

Nils Lofgren - Puttin' Out Fires
og No Mercy

8)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2167 på: 08. Sep. 2009, 21:24 »
Musikkprogrammet til UKA i år ser rett og slett latterlig dårlig ut...Jeg er skuffa!

Helt enig! Dette ble hypet noe sinnsykt av fadderne mine i fjor ihvertfall, så hadde store forventninger. Men dersom Green Day kommer er jo forventningene mine nesten fylt egentlig...

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2168 på: 08. Sep. 2009, 21:26 »
Okei, må muligens vente litt med å avskrive Humbug-albumet. Det høres bedre ut nå :P

Når kommer anmeldelsen? :P Er det verdt å lytte gjennom på spotify?

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2169 på: 08. Sep. 2009, 21:47 »
Jeg er også skuffa. Spent på hva som slippes på torsdag.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2170 på: 08. Sep. 2009, 22:03 »
Desverre ble det ikke sånn, og man valgte å satse på ... Aqua i stedet.

Du syntes det var stor sus over det navnet ja? Enig i det.

Største band/artist vil etter alt å dømme bli annonsert på torsdag. Av mine kontakter har jeg hørt at det er snakk om noe STORT. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2171 på: 09. Sep. 2009, 03:08 »
Bør være det, for det derre programmet var ganske elendig. Parken slår ihvertfall et slikt program nedi støvla. Må man være tidlig ute med å bestille billetter til en eventuell storhet da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2172 på: 09. Sep. 2009, 03:14 »
Okei, må muligens vente litt med å avskrive Humbug-albumet. Det høres bedre ut nå :P

Når kommer anmeldelsen? :P Er det verdt å lytte gjennom på spotify?

Jeg blir ikke helt klok på det. Har hørt igjennom det noen ganger, men måtte ha en pause. Noen sanger sitter foreløpig ikke, mens der da fins enkeltsanger som funker. My Propeller, Crying Lightning, Cornerstone er vel de som setter seg først, dette er også produsert av den gamle produsenten og er ikke fullt så ulikt klassikerne som de andre. Cornerstone kan faktisk minne veldig om The Smiths/Morrissey spør du meg. Secret Door er også en ganske fin ballade, også denne produsert av gammelprodusenten.

Verdt å høre på, men det er et jævla vrient album.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2173 på: 09. Sep. 2009, 18:12 »
JAY-Z

Fy faen, nå ble jeg glad! Kjøpte likegodt 5 billetter for å være sikker! :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2174 på: 09. Sep. 2009, 18:12 »
Er det noe enda større i vente i morgen?
I dag ble JayZ annonsert.
Ikke akkurat sånn at den fyren frister meg. Det er et godt stykke unna hva jeg kaller musikk. Men det er et jævlig stort navn, som antakelig koster flesk.
Men vil det fylle Teltet?

Venter fremdeles på U2 ;D