20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 824933 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Musikk tråden
« Svar #735 på: 28. Sep. 2007, 19:54 »
Kaster ut noen sanger jeg syns er bra:

Favorittsangen min for øyeblikket :D

Leroy synger good time akustisk.

Usannsynlig catchy...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 29. Sep. 2007, 01:20 »
Et album jeg aldri går lei er The Offspring - Smash !! Utrolig bra album som vekker god barndomsminner!:)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #737 på: 29. Sep. 2007, 12:22 »
Enig det er drittbra, men jeg sverger til Americana! Det er vorspiel musikk som funker enda og alltid kommer til å funke

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #738 på: 01. Okt. 2007, 11:01 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #739 på: 01. Okt. 2007, 19:06 »

Blink182 er btw oppløst, gitarist/vokalist Tom Delonge blei uvenn med bassist/vokalist og trommis Mark og Travis.
Det har skjedd seg slik at de to sistnevnte har laget et nytt lignende pop-punkband som kaller seg +44, mens Tom har gått hen å dannet bandet Angels and Airwaves.
Japp, forstår skepsisen, men jeg syns sistnevnte band har mye lovende. Syns The Adventure (linken) er utrolig fin musikalsk, herlig riff, og helt uventa fra den kanten!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #740 på: 01. Okt. 2007, 19:22 »
Bryr vi oss om Blink182 av alle dårlige band på denne jord? Og vet vi hva tullingene som utgjorde bandet heter? Skammelig at de i det hele tatt nevnes på dette forumet. Gleder meg enormt å høre at bandet er oppløst, og jeg kommer til å holde meg langt, langt, langt, langt unna de nye prosjektene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #741 på: 01. Okt. 2007, 19:51 »
herregud hvor du irriterer meg joakim. gidder ikke kommentere det latterlige innlegget ditt en gang

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #742 på: 01. Okt. 2007, 20:08 »

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #743 på: 01. Okt. 2007, 20:17 »
Bryr vi oss om Blink182 av alle dårlige band på denne jord? Og vet vi hva tullingene som utgjorde bandet heter? Skammelig at de i det hele tatt nevnes på dette forumet. Gleder meg enormt å høre at bandet er oppløst, og jeg kommer til å holde meg langt, langt, langt, langt unna de nye prosjektene.

Blink er jo jævla bra da...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #744 på: 01. Okt. 2007, 20:33 »
Jævlig bra? De er jo forferdelig dårlige!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #745 på: 01. Okt. 2007, 20:54 »
Der støtter jeg Joakim med glede. Blink lager ikke musikk.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #746 på: 01. Okt. 2007, 23:27 »
Blink har vel kun 1 sang jeg liker, adams song eller noe? Den var faktisk ganske god, bortsett fra den er ikke Blink noe jeg hører på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 02. Okt. 2007, 00:57 »
Så du lar deg styre av gammel fordom og velger å totalt overse det, selv om jeg forteller deg at dette er en helt annen musikk en den Blink laget!
Forøvrig har aldri Blink vært noe jeg hører på, men du verden så masse artige tekster og festemusikk det kan være. Ikke noe musikk man tar spesielt seriøst, men feelgoodmusikk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #748 på: 02. Okt. 2007, 03:30 »
Må bare si at beste albumet noensinne må være Queen medA night at the opera med  :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #749 på: 02. Okt. 2007, 10:55 »
Så du lar deg styre av gammel fordom og velger å totalt overse det, selv om jeg forteller deg at dette er en helt annen musikk en den Blink laget!
Forøvrig har aldri Blink vært noe jeg hører på, men du verden så masse artige tekster og festemusikk det kan være. Ikke noe musikk man tar spesielt seriøst, men feelgoodmusikk.

Var det her ment til meg?

Vet ikke hva jeg ikke liker med Blink, men synes det er litt "fjortiss" ? Og jeg liker ikke "feelgoodmusikk" ;) Jeg kan høre på det meste, men gladpunk ala Blink og Green day er absolutt ikke min type musikk.

Et album som går mye på stereon nå om dagen er Deftones - Whitn Pony, DET er saker det!:)