20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 43
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Nå får vi vel sett alle våre kamper direkte på sumo til neste år. Det er positivt.
Jeg sier ikke at jeg savner bråkmakeren Barton, men jeg savner en slik type som leder an på banen og i garderoben og går først inn i krigen. Det er sånne type Newcastle trenger for å gå rett opp igjen fra Championship.Er det rart lag med opprykksambisjoner til Premier League kontakter Joey Barton?Når sant som skal sies, så var det ikke så tungt å svelge nedrykket igår kveld for min del. Det lå egentlig i kortene så vi supportere har jo levd med den tanken siden jul ifjor.For min del var det mye verre å rykke ned siste kampdagen i 2009.
Hvis eller når (for jeg tror nok Benitez har større ambisjoner enn å lede et lag i Championship) Rafa trekker seg, kan det være en idé å hente Roberto Martinez? TV2 melder jo at han skal være ferdig som Everton-manager nå.Greit at han har gjort det dårlig med Everton denne sesongen, men mannen har vel mye mer kompetanse enn det han har fått vist denne sesongen?Eller har folk blitt mere lunkne til Martinez nå?
Ja hvordan er det egentlig med sumo? Flere kamper lørdag kl 16?
Sitat fra: siddis p? 12. Mai 2016, 18:19Ja hvordan er det egentlig med sumo? Flere kamper lørdag kl 16?Blir vel muligens flere kamper fredager? Så regner jeg med at Newcastle blir vist i midtuke kampene tirsdag eller onsdager.
Offe87: jeg skal ikke si noe sikkert. Jeg har heller ikke fulgt med på sumo før live sendte championship kamper, men er jo som sagt noe som blir slettet i ettertid når det gjelder kamper i opptak. Vi får håpe på det beste!
Sitat fra: oyvind p? 12. Mai 2016, 22:03Offe87: jeg skal ikke si noe sikkert. Jeg har heller ikke fulgt med på sumo før live sendte championship kamper, men er jo som sagt noe som blir slettet i ettertid når det gjelder kamper i opptak. Vi får håpe på det beste!Tenkte mest på live jeg, når kampene går så ser ikke jeg annet enn de som er tv-sendte av kamper i championship på sumo med noen få unntak.
Og ryktene har begynt å florere. The Guardian er en av de seriøse, kan faktisk være noe i denne. https://www.theguardian.com/football/2016/may/12/rafael-benitez-newcastle-tempted-productive-talks