20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Rykker vi ned?

Ja
33 (76.7%)
Nei
6 (14%)
Vet ikke
4 (9.3%)

Stemmer totalt: 43

Skrevet av Emne: Den store nedrykkstråden  (Lest 61159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #225 på: 12. Mai 2016, 16:37 »
Nå får vi vel sett alle våre kamper direkte på sumo til neste år. Det er positivt.

Er det noe nytt de skal begynne med?

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 12. Mai 2016, 17:49 »
Jeg sier ikke at jeg savner bråkmakeren Barton, men jeg savner en slik type som leder an på banen og i garderoben og går først inn i krigen. Det er sånne type Newcastle trenger for å gå rett opp igjen fra Championship.

Er det rart lag med opprykksambisjoner til Premier League kontakter Joey Barton?

Når sant som skal sies, så var det ikke så tungt å svelge nedrykket igår kveld for min del. Det lå egentlig i kortene så vi supportere har jo levd med den tanken siden jul ifjor.

For min del var det mye verre å rykke ned siste kampdagen i 2009.

At det var værre å rykke ned i 2009, sier litt om klubbens tilstand
Toon till I die.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #227 på: 12. Mai 2016, 18:19 »
Jeg tok egentlig "sorgen" sist helg. Med mackems snuoperasjon da ble jeg overbevist selvom ingenting var klart. Heldigvis har jeg klart å skille ut et fotballhjerte og et vanlig hjerte etter over 20 år med denne klubben. Tror det er en god egenskap. Fotballhjertet mitt blør... Men det preger meg ikke på samme måte som før i hverdagen...

Ja hvordan er det egentlig med sumo? Flere kamper lørdag kl 16?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Hanesen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #228 på: 12. Mai 2016, 18:26 »
Hvis eller når (for jeg tror nok Benitez har større ambisjoner enn å lede et lag i Championship) Rafa trekker seg, kan det være en idé å hente Roberto Martinez? TV2 melder jo at han skal være ferdig som Everton-manager nå.

Greit at han har gjort det dårlig med Everton denne sesongen, men mannen har vel mye mer kompetanse enn det han har fått vist denne sesongen?

Eller har folk blitt mere lunkne til Martinez nå?

Veldig lunken..

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #229 på: 12. Mai 2016, 18:39 »
Vi kan ikke velge og vrake managere i vår situasjon. Og hvis Rafa ikke blir med videre, blir det som et nytt nedrykk for meg. Han er utvilsomt en kapasitet. Martinez? Njææi. Skeptisk.
Men vi bør legge mye i en manager og et støtteapparat nå. Noen vi kan samles om. Noen som kan gi oss troen tilbake. Og vi har dårlig tid. Det blir nye bærebjelker i dette laget da noen av de eksisterende er pill råtne. Og en manager bør ha mye å si for hvem som kommer inn.
Kan vi kaste ut aktuelle navn? Hva sies det rundt omkring? Rodgers?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 12. Mai 2016, 18:40 »

Blir vel muligens flere kamper fredager? Så regner jeg med at Newcastle blir vist i midtuke kampene tirsdag eller onsdager.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #231 på: 12. Mai 2016, 18:44 »

Blir vel muligens flere kamper fredager? Så regner jeg med at Newcastle blir vist i midtuke kampene tirsdag eller onsdager.

Er vel bare Leeds som i Norge som har mer apell enn oss. Men utifra hva jeg kan se på tidligere runder, er det samme opplegg som i PL på søndagskamper. I alle fall ifølge appen til TV 2.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 12. Mai 2016, 21:22 »
En kompis av meg som både har Tv2 premium pakka og sumo sier han har fått sett alle sine leedskamper direkte, og det lover godt. Championship har heller ikke den idiot reglen med kun 1 16.00 kamp på lørdager.
« Siste redigering: 12. Mai 2016, 21:28 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #233 på: 12. Mai 2016, 21:34 »
Jeg skjønner ikke hvordan han får til å få sett alle kampene når de fleste ikke sendes, jeg finner dem ikke på sumo, og tv2 gidder ikke engang sende championship når det går samtidig som CL på tirsdager og onsdager.

Så jeg er redd det bare blir færre kamper man får sett, håper jeg tar skammelig feil og at du har rett, Øyvind!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 12. Mai 2016, 22:03 »
Offe87: jeg skal ikke si noe sikkert. Jeg har heller ikke fulgt med på sumo før live sendte championship kamper, men er jo som sagt noe som blir slettet i ettertid når det gjelder kamper i opptak.

Vi får håpe på det beste!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #235 på: 12. Mai 2016, 22:06 »
Og ryktene har begynt å florere. The Guardian er en av de seriøse, kan faktisk være noe i denne. https://www.theguardian.com/football/2016/may/12/rafael-benitez-newcastle-tempted-productive-talks
No fate but what you make

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 12. Mai 2016, 23:14 »
Offe87: jeg skal ikke si noe sikkert. Jeg har heller ikke fulgt med på sumo før live sendte championship kamper, men er jo som sagt noe som blir slettet i ettertid når det gjelder kamper i opptak.

Tenkte mest på live jeg, når kampene går så ser ikke jeg annet enn de som er tv-sendte av kamper i championship på sumo med noen få unntak.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 13. Mai 2016, 06:00 »

Tenkte mest på live jeg, når kampene går så ser ikke jeg annet enn de som er tv-sendte av kamper i championship på sumo med noen få unntak.

Fredagskamp. Den har vel tv2 PL kanalen vist alle av? Føler vertfall det gjennom sesongen ofte har vore vist.

http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=tournamentFixtures&tournamentId=231&month=all&useFullUrl=false

Gjekk gjennom denne. Er og nokre rundar som ikkje er vorte sendt i det heile teke, i følge den vertfall.
« Siste redigering: 13. Mai 2016, 08:36 av lgrinde »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #238 på: 13. Mai 2016, 07:48 »
Får sikkert sett mye Newcastle kamper neste år. Kamp mot Villa, QPR, Leeds, Wolves, Blackburn og Forrest. Mange storklubber.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 13. Mai 2016, 11:39 »
Og ryktene har begynt å florere. The Guardian er en av de seriøse, kan faktisk være noe i denne. https://www.theguardian.com/football/2016/may/12/rafael-benitez-newcastle-tempted-productive-talks

Styret skylder oss såpass at dei må gjere alt i si makt for å beholde Benitez, om dei så må skrinlegge den elendige modellen som dei har fulgt dei siste åra(La oss håpe på det), og gi Benitez den makta og styringa som han krever for å bli med oss ned.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.