20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Rykker vi ned?

Ja
33 (76.7%)
Nei
6 (14%)
Vet ikke
4 (9.3%)

Stemmer totalt: 43

Skrevet av Emne: Den store nedrykkstråden  (Lest 60714 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #210 på: 11. Mai 2016, 23:21 »
Fra eier, til direktør, til speider, til trener. Alt som kunne gått galt har gått galt. Ting holdt på for lenge og beslutninger ble gjort for sent. Helt fortjent nedrykk der samtlige spillere kan stikke langt vekk fra den klubben som overhodet mulig. Det mest patetiske laget som har hatt på seg en nufc trøye. Drøyt svakt og helt ræva.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 12. Mai 2016, 00:31 »
Hadde vi fått Benitez i januar hadde vi klart dette.
Det er riktig.

Men vi hadde også klart det om styret hadde funnet en annen og bedre manager enn McClaren i sommer.
Enn å bruke et halvt år på å lete etter en manager og prestere å ende opp med en vraket manager fra Championship-klubben Derby County. Hæh?

Jeg vil alltid forbanne Ashley, styrets medlemmer, Charnley og Carr for det marerittet de sammen har skapt. Uten fansen hadde klubben vært pill råtten, nå er den bare råtten. Hadde klubbens ledelse hatt evnen til å tenke nytt og satse på noe annet enn å kjøpe ferdigprodukt på 23-24 år, så hadde ikke situasjonen så ille ut som den gjør nå. Null vilje til å satse på rekruttering/spillerutvikling gjør at klubben er mange år på etterskudd.

Jeg kommer til å støtte laget uansett. Sist gang vi var nede var faktisk en minnerik sesong for min del.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #212 på: 12. Mai 2016, 01:10 »
Dette må da være det dyreste og på papiret beste laget som noensinne har rykket ned i fotballhistorien?

Slik går det når man 1) kjøper en bråte dyre spillere uten å ha dekning på posisjonene vi trenger forsterkninger i, og 2) henter inn apekatt etter apekatt som manager. Jeg fatter ikke at det er mulig å ansette så mye dritt som vi har gjort etter at Keegan forsvant på 90-tallet.

Gullitt, Souness, Kinnear, Carver, Pardew, McClaren. Sikkert noen flere som jeg har glemt i farta. Helt ubegripelig.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 12. Mai 2016, 06:10 »
Tror du ryker på alle faktisk :)

Kunn 1. 1-1 Liverpool Chelsea. At Mackems vann var som venta. Dei fortena få ein ny sesong i PL. Litt pengar kunne eg ikkje få for nedrykket ein gong :(
« Siste redigering: 12. Mai 2016, 06:12 av lgrinde »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 12. Mai 2016, 06:31 »
Det største idiotiet var å hente inn mclaren.  Han kjøpte inn spillere som ikke passa sammen.  Ironisk at det var i sesongen vi bruke mest penger vi rykka ned. Hadde Benitez fått en måned til er jeg rimelig sikker på at vi ville holdt oss. 

Blir religiøs om Benitez bestemmer seg for å bli.  Første skikkelige klassemanageren siden Bobby

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #215 på: 12. Mai 2016, 07:18 »

Kunn 1. 1-1 Liverpool Chelsea. At Mackems vann var som venta. Dei fortena få ein ny sesong i PL. Litt pengar kunne eg ikkje få for nedrykket ein gong :(

Oddsen er så jævla hjerteløs.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 12. Mai 2016, 10:40 »

Satt å så Everton vs sunderland. tter 35 min tenkte jeg. har Everton hevet seg. Kan de vinne i dag? Så i løpet av få minutter snudde alt. Makan til evertonlag kan du lete lenge etter. Sykt. Men alt røyk forrige helg. vi skulle hatt 3 poeng og sunderland 0

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #217 på: 12. Mai 2016, 11:44 »
Dette må da være det dyreste og på papiret beste laget som noensinne har rykket ned i fotballhistorien?

Slik går det når man 1) kjøper en bråte dyre spillere uten å ha dekning på posisjonene vi trenger forsterkninger i, og 2) henter inn apekatt etter apekatt som manager. Jeg fatter ikke at det er mulig å ansette så mye dritt som vi har gjort etter at Keegan forsvant på 90-tallet.

Gullitt, Souness, Kinnear, Carver, Pardew, McClaren. Sikkert noen flere som jeg har glemt i farta. Helt ubegripelig.

http://www.independent.ie/sport/soccer/premier-league/toon-become-most-expensive-flops-ever-34707368.html?
No fate but what you make

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #218 på: 12. Mai 2016, 12:04 »
Det er egentlig først nå det går opp for meg hvor makaber situasjonen er. Nedrykket kom ikke som en overraskelse, men jeg er usikker på hva jeg støtter nå. Newcastle United er jo ikke bare historie, stadion og fans. Jeg er møkklei Ashley, i vertfall den udugelige gjengen han setter sin lit til. Blir nesten dårlig jeg ser Charnley dukke opp i feeden. Er dette jeg skal bruke tid og engasjement i? En klubb som sportslig styres av en fyr som faen ikke klarer å se hva omtrent alle supportere ser?

-Går inn i sesongen med McClaren!
-McClaren setter sin lit til Coloccini, som er well over the top.
-Få eller ingen ledertyper
-McClaren får sitte selv etter sine 10-12 kamper

Jeg er usikker på om jeg skal bry meg så mye så lenge de samme feilene gjentas gang etter gang. Hva faen er vitsen? Bli glad de to-tre gangene hver sesong en spesielt uventa seier kommer, samtidig som skuffelsene kommer like ofte som det regner?

Det bør skje ganske mye i løpet av sommeren om klubben skal beholde sin store andel engasjerte fans. Og det bør begynne med at Charnley drar og Benitez blir. Men igjen, det er meldt regn snart.
Black and white since 1996

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 12. Mai 2016, 12:09 »
Putter dette innlegget her og:

Da var skuffelsen endelig eit faktum, vi er i wankership neste sesong. Er fryktelig trist og skuffet, men så lenge Ashley styrer så er det alt anna enn overreskande når ein ser på dei andre sesongene han har hatt oss. Han har rett og slett gjort oss til ein fast nedrykkskandidat. Er sjølvsagt det verste som kunne skjedd med klubben, men gjort er gjort, og nå må vi begynne å forberede oss på ein sesong i championship.

Det viktigste får komme først, nemleg Benitez. Klarer Ashley og co på ein eller anna måte å overtale benitez til å bli, så er nok dette det beste som kan skje klubben. Og OM han blir trur eg at vi kommer rett opp igjen, og at vi da kommer opp igjen som eit mykje betre lag. Benitez vil renske opp i troppen, og kvitte seg med dei som ikkje hører heime(Obertan og Marvoux er allerede forsvunnet), og bygge eit solid lag. Men dette er er eit ganske stort OM. Men ser ikkje heilt kor vegen går uten Benitez. For uten ein vetig manager, så trur eg vi kommer til å slite med å komme rett opp igjen med den stallen vi har. Forrrige gang vi var nede hadde vi fightere som ledet an, men denne gangen er vi totalt blottet for akkurat dette. Derfor "antar" eg at Benitez er med videre, og da ønsker eg følgende med videre, og følgende vekk asap.

Med videre:

Perez
Mitrovic
Lascelles
Mbemba
Dummett
Darlow
Elliott
Aarons
Townsend
Mbabu
Armstrong
Woodman
Toney

På hovudet ut:

Colback(er på sitt toppnivå, og det er eit bunnnivå i PL, kommer neppe til å bli noko bedre)
Taylor(Skada til evig tid, og er heller ikkje god nok for PL)
Colo(gammel og dårlig)
Janmaat(god offensiv, men har klare mangler defensivt, og vil neppe bli med i championship)
Anita(Begrensa spiller på lik linje med Colback, verken god nok på back eller på midten, og er veldig veik, noko som neppe vil vere bra i ch.ship)
Cisse( UGh, fyren kan skåre mål om han får alt servert på sølvfat, men ellers bur han i offside, og gjer lite til ingenting ut avseg på bana.)
Sissoko(Blir neppe med ned, og leverte ein fryktelig sesong. Vil heilt sikkert vekk for å beholde plassen på landslaget. Heilt greit å miste han)
Gini( stort potensial, men fryktelig ustabil, og virket ikkje som han var motivert når det gjaldt som mest. Har levert ok, men skåret mange av måla sine i 1 kamp)
Krul(Har vore her lenge, og skulle gjerne beholdt han, men trur Elliott, Darlow og Woodman holder i massevis. Fortjener å få prøve seg ein anna plass.)
De Jong( God i Ajax, og kunne bidratt med rutine, men når han er skada heile tida, så er det lite vits å beholde han.)
Riviere( Ingenting i klubben å gjere)
Gouffran(Ingenting å bidra med)
Thauvin(Ingenting i championship å gjere)
Cabella(Samme som Thauvin, for nokon gode kjøp vi har gjort!)
Shelvey( God på sitt beste, men ingen tvil om at fyren har holdningsproblemer. Begynner å skjønne at Swansea slapp han.)
Saivet( Kor blei det av denne fyren? Må vekk for å gjere midler tilgjengelig for å bruke på spillere som kan bidra)
Tiote( har vore lenge klart at fyren vil vekk, men gjorde ein bra jobb etter Benitez tok over. Meget god ryddegutt på sitt beste, har dessverre ikkje vore der siden 5.plassen.)

Laget vi står igjen med:

Elliott

Mbabu  - LAscelles - Mbemba  - Dummett

Townsend         - ???   -   ??? -     Aarons

Mitrovic  -    Armstrong

Benk:

- Perez
- Woodman
- Darlow
- Toney

Vi trenger åpenbart forsterkninger på sentralen, samt ein midtstopper til, gjerne ein med litt rutine. Men meiner at det forsvaret der kan bli veldig bra, alle er unge og har visst at dei kan takle PL når dei blir coachet av ein god manager. Vi trenger ein back eller to til, og gjerne ein spiss til. Spent på å sjå kva armstrong kan få til etter ein god sesong i Coventry, sjølv om måla stoppet litt opp nå på våren, så klarte han å nå 20 mål, noko som må seiast å vere imponerende.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #220 på: 12. Mai 2016, 14:22 »
Jeg sier ikke at jeg savner bråkmakeren Barton, men jeg savner en slik type som leder an på banen og i garderoben og går først inn i krigen. Det er sånne type Newcastle trenger for å gå rett opp igjen fra Championship.

Er det rart lag med opprykksambisjoner til Premier League kontakter Joey Barton?

Når sant som skal sies, så var det ikke så tungt å svelge nedrykket igår kveld for min del. Det lå egentlig i kortene så vi supportere har jo levd med den tanken siden jul ifjor.

For min del var det mye verre å rykke ned siste kampdagen i 2009.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 12. Mai 2016, 14:43 »
Er enig, for jeg har vel egentlig vært innstilt på nedrykk i flere måneder nå. Pilene har pekt en vei hele veien - og vi har jo sett utviklinga føre til dette over flere år på grunn av måten Mike Ashley har styrt klubben. Så dette var vel egentlig litt som forventet. Det er jo trist at Mike Ashley har prestert å skape slike forventninger til en klubb av denne størrelsen.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #222 på: 12. Mai 2016, 14:58 »
Hvis eller når (for jeg tror nok Benitez har større ambisjoner enn å lede et lag i Championship) Rafa trekker seg, kan det være en idé å hente Roberto Martinez? TV2 melder jo at han skal være ferdig som Everton-manager nå.

Greit at han har gjort det dårlig med Everton denne sesongen, men mannen har vel mye mer kompetanse enn det han har fått vist denne sesongen?

Eller har folk blitt mere lunkne til Martinez nå?

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #223 på: 12. Mai 2016, 15:18 »
Hvis eller når (for jeg tror nok Benitez har større ambisjoner enn å lede et lag i Championship) Rafa trekker seg, kan det være en idé å hente Roberto Martinez? TV2 melder jo at han skal være ferdig som Everton-manager nå.

Greit at han har gjort det dårlig med Everton denne sesongen, men mannen har vel mye mer kompetanse enn det han har fått vist denne sesongen?

Eller har folk blitt mere lunkne til Martinez nå?

Lunken der gitt.
No fate but what you make

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 12. Mai 2016, 16:28 »
Nå får vi vel sett alle våre kamper direkte på sumo til neste år. Det er positivt.

Jeg håper Benitez blir, da har jeg tro på direkte opprykk. Jeg tror også han har et såpass godt rykte på seg slik at de han ønsker i klubben, blir i klubben.

Spørsmålet er vel bare hva Ashley gjør.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.