20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 49
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Sitat fra: Geordie p? 31. Des. 2015, 13:47Frode, Newcastle er en av klubbene som har hatt mest kontinuitet de siste årene, se hvor det har bragt oss.3 forskjellige head coacher/managere på under 1 år vitner om noe helt annet. At så og si alle i trenerteamet også er byttet ut bygger bare opp om det, eller?
Frode, Newcastle er en av klubbene som har hatt mest kontinuitet de siste årene, se hvor det har bragt oss.
Sitat fra: Frode p? 31. Des. 2015, 15:14Sitat fra: Geordie p? 31. Des. 2015, 13:47Frode, Newcastle er en av klubbene som har hatt mest kontinuitet de siste årene, se hvor det har bragt oss.3 forskjellige head coacher/managere på under 1 år vitner om noe helt annet. At så og si alle i trenerteamet også er byttet ut bygger bare opp om det, eller?Nå gjør du som tabloidpressen, klipper og limer for å få den vinklinga du vil, blir jaggu for dumt! Du kjenner like godt som meg historien til Newcastle de siste årene. Denne klubben har hatt kontinuitet.
Sitat fra: Geordie p? 31. Des. 2015, 15:44Sitat fra: Frode p? 31. Des. 2015, 15:14Sitat fra: Geordie p? 31. Des. 2015, 13:47Frode, Newcastle er en av klubbene som har hatt mest kontinuitet de siste årene, se hvor det har bragt oss.3 forskjellige head coacher/managere på under 1 år vitner om noe helt annet. At så og si alle i trenerteamet også er byttet ut bygger bare opp om det, eller?Nå gjør du som tabloidpressen, klipper og limer for å få den vinklinga du vil, blir jaggu for dumt! Du kjenner like godt som meg historien til Newcastle de siste årene. Denne klubben har hatt kontinuitet.Ikke det siste året. Å hevde noe annet blir for dumt.
Sitat fra: Frode p? 31. Des. 2015, 16:08Sitat fra: Geordie p? 31. Des. 2015, 15:44Sitat fra: Frode p? 31. Des. 2015, 15:14Sitat fra: Geordie p? 31. Des. 2015, 13:47Frode, Newcastle er en av klubbene som har hatt mest kontinuitet de siste årene, se hvor det har bragt oss.3 forskjellige head coacher/managere på under 1 år vitner om noe helt annet. At så og si alle i trenerteamet også er byttet ut bygger bare opp om det, eller?Nå gjør du som tabloidpressen, klipper og limer for å få den vinklinga du vil, blir jaggu for dumt! Du kjenner like godt som meg historien til Newcastle de siste årene. Denne klubben har hatt kontinuitet.Ikke det siste året. Å hevde noe annet blir for dumt. Nei, for vi hadde jo aldri problemer før det siste året...
Perez ble kåret til "Årets beste offensive midtbanespiller" i Spansk 1.div den sesongen Newcastle hentet han. Så nei, han er ikke noen spiss. Og selv om jeg setter han opp i en kantrolle er det ikke dermed sagt at han må slikke krittet i 90min. Spillere som Perez trenger frihet til å bevege seg og være involvert.
Eit spørsmål. Kvifor har ikkje SDJ starta dei 2 siste? Det verte sameleis med Thauvin. Dei må få ein del kampar på seg for å finna formen. Sjølv om SDJ var byta ut dåMe skåra mot Liverpool og Spurs, so verkar det som me drog nytte av han frå start. Og mot Villa skåra dei mot oss rett etter den store sjansen han hadde. No vart han vel bytta ut grunna han var litt småsjuk. Elles ville eg ha latt han fullføra heile kampen. Det er det han trenge. Eg er overbevist om at han i lag med Winjaldum kan verta 2 av våre beste spelara. Han lyte få nok kampar til å finna maksnivået sitt og verta vande med PL. No har me hatt to kampar med same laget der veldig lite fungerar. Og McClaren seier etter kampane at me var uheldige.
Colo er altfor treg til å kunne håpe på å klare seg på midten dessverre. Ville blitt forbispilt atfor ofte.
Hvis dette skjer så gråter jeg!Swansea planlegger samtaler med Ajax-trener Frank De Boer. Det melder The Mirror fredag ettermiddag. 45-åringen nyter stor suksess med Ajax om dagen og ble den første treneren til å vinne fire titler på rad i den hjemlige serien. Nå skal nederlenderen ønske seg til Premier League for nye utfordringer og managerløse Swansea skal være et alternativ.