20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 49
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Også rart at enkelte klager på at spillere blir brukt ute av posisjon og setter opp et alternativ lag der man plasserer en spiss på vingen, og som i tillegg inneholder Tiote??? og en foreløpig ikke altfor imponerende Thauvin. Er løsningen så enkel?
Frode, Newcastle er en av klubbene som har hatt mest kontinuitet de siste årene, se hvor det har bragt oss.
Sitat fra: Frode p? 31. Des. 2015, 12:53 Også rart at enkelte klager på at spillere blir brukt ute av posisjon og setter opp et alternativ lag der man plasserer en spiss på vingen, og som i tillegg inneholder Tiote??? og en foreløpig ikke altfor imponerende Thauvin. Er løsningen så enkel?Regner med at du sikter til mitt lag. Tiote er valgt i fravær av andre alternativer. Verken Anita eller Colback er gode nok til å spille dypt alene på midten. Ikke Tiote forsåvidt heller, men han er den med høyest toppnivå og mest defensive fiber i kroppen av de tre.Og jeg lurer på hvilken spiss jeg har satt på vingen? Og hvem har sagt at Thauvin er løsningen? Det jeg etterlyser er å prøve noe nytt, ikke la det dure og gå i den samme leksa kamp etter kamp. Det funker jo ikke! Det ser vel til og med du? Hvorfor får ikke Thauvin en skikkelig sjans til å vise seg frem når andre på laget har klippekort selv om prestasjonene er laaaangt unna det nivået som kreves.