Guidetti..... GUIDETTI!? Var det noen som sa Guidetti??? ::p
Jeg står fortsatt på at en gratis Guidetti hadde vært et potensielt spennende kjøp. (Bosman til sommeren) Det er mye Shearer i den unge svensken, men kan nok være enig i at pr dags dato har han litt å gå på før han er oppe på godt PL-nivå. Nå er han ihvertfall endelig frisk og viser bruddstykker av det man kunne se i Feyenoord-tiden.
Ser at vi tilsynelatende skal ha lagt frem et kontraktforslag til Andre Ayew som er free agent til sommeren. Fransktalende beist som jeg tror hadde passet oss og PL veldig bra. Da antagelig best ute til venstre i en 4-3-3. Spennende!
Hadde også likt å se oss signe Ezequiel Munoz fra Palermo (24) gratis til sommeren. Spennende stopper. Ung og robust, gratis argentiner. Muligens litt tempoutfordringer, men vi er vant til Williamson og Taylor. NUff said

En annen stopper som er free agent til sommeren er Fabian Schär. Han er kjempespennende og her er nok konkurransen vesentlig større. Men kupp-muligheten ligger der

Tiote og Anita er ikke fresh fish for meg lenger og jeg mener det er på tide å erstatte de. Selg de og hent Grenier for pengene

Da mangler vi bare en spennende spiss og der er det vanskeligere å finne gull. De gode koster ofte mye penger og det bruker vi jo sjelden... Mbaye Niang er free agent, fransktalende, tidligere vært forsøkt hentet og har mange spennende egenskaper. Ser ikke bort ifra at han kunne blomstret hos oss!
Leo Baptistao , nå på lån i Rayo Vallecano er et annet navn jeg synes virker spennende og rimelig.
Ha en fin lørdag