20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2015  (Lest 89191 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #270 på: 02. Feb. 2015, 19:48 »
En signering nå på tampen hadde fått meg til å se litt positivt på siste halvdelen av sesongen. En god midtstopper nå så ser alt littegrann mer lyst ut.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 02. Feb. 2015, 19:53 »
En signering nå på tampen hadde fått meg til å se litt positivt på siste halvdelen av sesongen. En god midtstopper nå så ser alt littegrann mer lyst ut.

Jeg vil heller hatt inn en sentral midtbane som ville medført at vi i større grad klarer å kontrollere kampene. Forsvaret har ikke vært patent, men de har jammen meg ikke fått mye hjelp heller. Sist gang vi var solide, hadde vi Tiote i form og Cabaye hvilket medførte at midtstopperne fikk  mye hjelp bakover samtidig som vi i større grad fikk diktert spillet fremover. Alt vi skaper nå skjer på overganger.

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #272 på: 02. Feb. 2015, 19:54 »
Ukraine defender Dmytro Chygrynskiy, once a ?25m signing for Barcelona, has been released by Shakhtar Donetsk so that he can find a new club without the pressure of the transfer deadline.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 02. Feb. 2015, 20:04 »
Ukraine defender Dmytro Chygrynskiy, once a ?25m signing for Barcelona, has been released by Shakhtar Donetsk so that he can find a new club without the pressure of the transfer deadline.
Ashley hadde sikkert ledd høyt om han så den beskjeden på et nufc forum. Tipper det er større sjans for at han sjekker aksjemarkedet enn at han følger deadlineday.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 02. Feb. 2015, 20:06 »
Halve u21 laget er på vei til Rangers på lån. Jippi med DD..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 02. Feb. 2015, 20:11 »
Halve u21 laget er på vei til Rangers på lån. Jippi med DD..

Er det lov? Ashley må være litt forsiktig her. Den Newcastle - Rangers koblingen hans ser ikke bedre ut etter dette.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 02. Feb. 2015, 20:14 »
Aner ikke, men så har vel heller ikke Ashley lov til å eie to klubber men han durer likevel på. Hadde vert en fryd opp han endte opp med en starff.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 02. Feb. 2015, 20:30 »
Udinese eieren driver vel på med noe lignende med Watford. Eller så tar jeg helt feil, kan hende det med.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #278 på: 02. Feb. 2015, 21:03 »
Ikke overraskende. Carr og Charnley bruker jo så inni h......... lang tid på å få overgangene i orden og krangler om de minste detaljer. Da kommer andre klubber på banen, selvfølgelig.

Det ryktast vel at han ikkje ønsker å flytte så langt, og at det er sterkt medvirkande til at han velger ein klubb i London. Om det stemmer, så er det vel lite NUFC kunne gjort sånn sett.

Tham har på sin side også hatt tradisjon for å utvikle talenter, mer enn vi har gjort.

Betre tradisjonar enn oss? Dei har brukt ein haug med pengar på det, og har fått fram eit knippe knallsuksessar og ein haug med floppar. Mange britiske* talent (ev. spelarar med teoretisk sett mange gode år framfor seg) som har stagnert kraftig eller aldri fått ein reell sjanse (Zamora, Davenport, Caulker, Naughton, Bentley, Holtby, Hutton, Gunter, Routledge, Huddlestone, Andy Reid). Så kan det sjølvsagt hende at denne MK Dons-fyren blir ein Carrick eller ein Bale eller ein King, men for kvar Modric finst det også ein Kevin Prince, ein Paulinho (muligens tidlig å felle dom), ein Pienaar, ein Palacios, ein Giovani, ein Mido, ein Taarabt, ein Rasiak og ein Ghaly.

Slik må ein vel kanskje også rekne med i ein klubb som investerer ofte og kraftig, men absolutt ikkje sikkert at Alli får den tida som han treng og fortener i Spurs.

* = Ikkje ver kverulant her.
« Siste redigering: 02. Feb. 2015, 21:04 av Hans J »

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #279 på: 02. Feb. 2015, 21:31 »
Sky sources: Rangers are close to bringing in Haris Vukcic, Kevin Mbabu, Gael Bigirimana, Remie Streete and Shane Ferguson from Newcastle on loan.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #280 på: 02. Feb. 2015, 22:42 »
Har de siste 5-6 årene alltid tatt meg en feriedag etter hver DD. Har sittet oppe til 4-5tida hvert vindu, håpet i det lengste på en signering som blei registrert rundt Big Bens 12 slag. Vel, dette vinduet har jeg hatt absolutt INGEN kvaler med å drite i å ta meg fri. For å være 100% ærlig, så ante jeg ikke det var DD idag engang, før det kom en liten påminnelse om det, i 21-tida på sporten. Det sier vel kanskje litt om forventningene foran dette vinduet for min del. Får heller ta meg en fridag til høsten.

Interessen ligger vel nå på 50% ut sesongen. Aldri noe nytt, at sesongen er "over" rundt/ før jul. Og ja, jeg har tatt meg fri 2 ganger i året, de siste 5-6 årene, i god tro at Newcastle var stille i gangene når det gjaldt transfers, for så å angripe som ei sulten løve i overgangsvinduet.

Sjelden jeg har følt meg forsynt etter en DD.

Nå, som en generelt tolmodig mann, så begynner jeg å gå mektig lei av styrets ambisjoner. S
Ja heia gutta!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 02. Feb. 2015, 23:34 »
Husker en gang i tiden hvor DD handlet om man kunne kjøpe noe stort på slaget tolv. De siste årene følger jeg med kun for å få med meg hvor mange vi får solgt innen slaget 12 :gj:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

smiro

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #282 på: 03. Feb. 2015, 09:32 »
Så lenge vi klarer oss , får frem noen unggutter så bør vi være fornøyde i år.

Ny manager til sommern , kanskje 2-4 spillere inn så kan dette bli bra, vi må ha troa.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 03. Feb. 2015, 10:05 »
Husker tilbake til de tider da Olivier Bernard og Antoine Sibierski inn på DD førte til at fansen var i harnisk.
Det var tider, det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 03. Feb. 2015, 11:20 »
Som ventet var overgangsvinduet akkurat som vi trodde...