20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2015  (Lest 89308 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #240 på: 01. Feb. 2015, 23:43 »
Men når sist kjøpte NUFC en spiller som fikk fansen til å kjøpe nye drakter?
Må nok tilbake til Freddy Shepherd og kjøpene han gjorde fra 90 tallet og til Ashley kjøpte han ut.

Så da en del barn (og voksne) med navn som Ben Arfa, Cisse og Cabaye på ryggen de gangene jeg har vært på St. James'. Dette er spillere som på sitt beste er noe det beste denne kluben har sett. Vi har da hatt noen fantastisk underholende spillertyper siden oppryket vi? Skjønner igjen ikke kritikken. Skal heller ikke se bortifra at Cabella blir den neste, en spiller som scoret 14 mål i ligue 1 ifjor, var med i den franske VM-troppen og som vi henter i en god deal, just sayin.

Det virker ikke helt som om du har et realistsisk syn på hvor mange signeringer som bør slå til Frode. Det er dessverre sånn at med enhver signering følger det en risk. Denne risken blir desto større når man henter spillere fra andre og dårligere ligaer enn PL som jo tross alt er det Carr har gjort. Det å da hente spillere som faktisk leverer jevnt i PL fra dag en, og hvor noen går videre til å levere strålende, er intet mindre enn imponerende i mine øyne. Jeg synes virkelig at din kritikk mot Carr er ufattelig merkelig og jeg vil gjerne se deg sammenligne våre kjøp siden opprykket med andre PL-lag sine. Tror vi har en treffprosent som få vil kunne matche, og en økonomisk balanse som faktisk er ekstremt viktig om vi skal bli kvitt Ashley.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 02. Feb. 2015, 00:20 »
Carr har forresten funnet masse value for money.

Har han virkelig det? Så mange spillere han har hentet er det kun en brøkdel som vi har tjent på ved et videresalg. Cabaye og Demba Ba er de eneste jeg kommer på i farta. Kanskje de tjente noen små pund på Debuchy også. Hvor mange er hentet inn?

Vi kan vel enes om at vi mest sannynlig kommer til å tjene penger på følgende spillere, hvis(når?) de blir solgt:
- Perez
- Colback
- Janmaat
- Abeid
- Santon (?)
- Sissoko
- Haidara

Glemte et par ja. Haidara, Perez og Abeid må også nevnes.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 02. Feb. 2015, 08:05 »
Hvorfor kvitte seg med Santon? Var en viktig del av stallen før han ble skadd - og har jo overhodet ikke fått sjansen til å spille igjen? Føler jo backplass er eneste plass på laget vi har den dekninga vi bør ha.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 02. Feb. 2015, 09:32 »
Santon tilbake til Inter nevnes på div. Twitter kontoer og Dele Alli til Tottenham. .

http://www1.skysports.com/football/news/11095/9694736/transfer-news-spurs-target-mk-dons-midfielder-dele-alli-villa-join-race
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #244 på: 02. Feb. 2015, 10:07 »
Han har sagt morna på facebook-kontoen sin også. :(

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 02. Feb. 2015, 12:08 »
Hvorfor kvitte seg med Santon? Var en viktig del av stallen før han ble skadd - og har jo overhodet ikke fått sjansen til å spille igjen? Føler jo backplass er eneste plass på laget vi har den dekninga vi bør ha.

Synes Carr og Charnley gjør en kjempejobb!

West Ham skal ha bydd på Gomis. Da kan fort Swansea gå for Cisse. Penger har de også etter salget av Bony.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 02. Feb. 2015, 12:31 »
Faktisk er vi sterkt linket til Ron Vlaar i Aston Villa.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 02. Feb. 2015, 12:32 »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 02. Feb. 2015, 12:39 »
No så plassen e sikra er det jo bare å selge det som selges kan!!

MA logikk :thumbu:

Så får ein satse på det blir snappa opp eit par gratispillere i sommer
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #249 på: 02. Feb. 2015, 12:48 »
Forbanna Spurs! Har de noen gang hatt egne speidere?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #250 på: 02. Feb. 2015, 12:57 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/glasgow-rangers-bidding-sign-clutch-8561228

Vi har fått oss en farmerklubb! Ashley har en plan med dette:) alt for å bygge nufc som klubb slik at vi får tilbake 90-tallet:)
For å være seriøs så tror jeg ikke Haris og Bigi har en fremtid hos oss.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #251 på: 02. Feb. 2015, 13:00 »
Vuckic tror jeg er en lost cause, syntes aldri han har overbevist. Bigirimana har jeg derimot fortsatt troen på, han har i det minste vist en del spennende kvaliteter som det burde satses på. Men det ser jo unektelig dårlig ut - spørsmålet er bare om det er han selv som skal skyldes for dårlige holdninger, innsats eller whatever, eller om det rett og slett er klubben/trenere/støtteapparat som har sløst bort ett stort talent?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 02. Feb. 2015, 13:37 »

Synes Carr og Charnley gjør en kjempejobb!

Så vidt meg bekjent har ikke Carr noe å gjøre med salg av spillere?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #253 på: 02. Feb. 2015, 13:39 »
Enig! Den Bigi som debuterte for noen år siden var et megatalent. Grunnen til at jeg ikke har troen er mangelen på at noe har skjedd i ettertid. Om det er han selv eller klubben aner jeg ikke, men det er deilig å legge skyld på Ashley/Pards av gammel vane:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 02. Feb. 2015, 14:02 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/davide-santon-says-arrivederci-newcastle-8559283

The defender had indicated he was willing to stay at Newcastle and sign a new contract but the Magpies see good value in the deal.

Godeste Mike så vel sitt snitt til å kutte lønningsposen og hente inn noen ekstra grunker her altså.  :toon: