20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den offisielle Souness-tråden  (Lest 80107 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Den offisielle Souness-tråden
« Svar #450 på: 07. Nov. 2006, 14:51 »
http://www.dagbladet.no/tegneserie/pondus/?1162907251

Denne va stor fra pondus. Vet at øverli er scouser og sikter til souness' periode som manager på anfield men men.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 07. Nov. 2006, 18:56 »
Hehe.

"[Souness] legger alt i grus! Overalt!"

Genial stripe. Så sant som det er sagt.

Problemet er at det har man visst i evigheter, således var det få som syntes særlig synd på oss i fjor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 07. Nov. 2006, 20:12 »
Det samme har man visst med Roeder. Faktisk er statistikken til Roeder langt verre. Kun 7. plasser og nedrykk på CVN. Er det rart folk ler av oss??
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 07. Nov. 2006, 21:09 »
Vel, jeg er ganske så sikker på at til tross for statistikken, så er Roeder en bedre manager enn Souness. Og jeg føler meg trygg på at vi ikke vil tjene all verden på å sparke Roeder nå.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 07. Nov. 2006, 21:13 »
Hva faen gjør tråden om S****** plutselig øverst igjen? Om det er temmelig langt fra at ting går som de skal nå om dagen trenger vi vel ikke sitte her å minnes om all den faenskapen som er å grave i. Da kan vi jo like gjerne starte en tråd om Gullit her i samme slengen....  :wink:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 07. Nov. 2006, 21:16 »
Sitat fra: "Joakim"
Vel, jeg er ganske så sikker på at til tross for statistikken, så er Roeder en bedre manager enn Souness. Og jeg føler meg trygg på at vi ikke vil tjene all verden på å sparke Roeder nå.

Trist at vi sitter her å sammenligner vår nåværende manager med S******. Dersom det er riktig å sammenligne ham med den mannen er han ikke i nærheten av å være dyktig nok til managerjobben i Newcastle.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #456 på: 08. Nov. 2006, 01:10 »

Jeg føler meg rimelig sikker på at vi kommer til å tjene både kortsiktig og langsiktig på at vi sparker Roeder. Det kan jeg kan jeg nesten garantere deg. Kortsiktig ved at vi får en ny bra managereffekt slik at vi kan komme opp av sumpa og forhåpentligvis langsiktig da vi kommer til å ansette en med litt mere kvalitet enn Roeder....
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 08. Nov. 2006, 01:15 »
Sitat fra: "Gonzalez"

Jeg føler meg rimelig sikker på at vi kommer til å tjene både kortsiktig og langsiktig på at vi sparker Roeder. Det kan jeg kan jeg nesten garantere deg. Kortsiktig ved at vi får en ny bra managereffekt slik at vi kan komme opp av sumpa og forhåpentligvis langsiktig da vi kommer til å ansette en med litt mere kvalitet enn Roeder....

En ting er ihvertfall sikkert. Vi har NULL å tape på det.

SPARK ONDSKAPEN NÅ.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 08. Nov. 2006, 17:42 »
Sitat fra: "Asbjørn"

En ting er ihvertfall sikkert. Vi har NULL å tape på det.

SPARK ONDSKAPEN NÅ.

Vi kan faktisk komme en plass lavere i PL...... Den var egentlig ikke morsom... Men men.. :lol:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 08. Nov. 2006, 20:27 »
Ting så da mye bedre ut under Souness enn de gjør per dags dato...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 08. Nov. 2006, 21:27 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Ting så da mye bedre ut under Souness enn de gjør per dags dato...

skremmende, men sant.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 09. Nov. 2006, 16:25 »
Sitat fra: "Gonzalez"

Problemet er at problemene vil vedvare så lenge Shepherd er manager. For den nye manageren vil få en toårskontrakt, men vil bli sparket etter et år. Da vil vi ansette en ny korttidsløsning, som får sparken etter kort tid. Og sånn vil vi fortsette i en evig rundans, hvor det lengste en manager får sitte er fire år. Men da skal han gjøre det usannsynlig bra. For femteplass og semifinaletap med b-laget i UEFA-cupen er jo ikke godt nok når vi har en manager med en så fantastisk merittliste som Sir Bobby. Så hvordan skal man da kunne tilfredsstille Shepherd, når ikke Robson kan det?

Langtidseffekten av å sparke Roeder, men gi blanke i Shepherd er minimal. Vi får bare utallige kortsiktige løsninger. Ferguson har sittet 20 år som Scums-manager. De lyktes ikke helt med en gang, men når det løsnet, så løsnet det for alvor. Men til tross for litt gryende uro, og noen hårreisende episoder med spillere som Beckham og Keane, og en og annen tredjeplass, dårlig e-cup-innsats og generelt dårlige sesonger for Manu å være, så har ikke Ferguson fått sparken. Selv ikke med ny ledelse, har han fått sparken for ikke å lykkes 100%.

Wenger har også fått en liten nedtur etter at Chelsea kom til makten. Men han får ikke sparken av at laget ryker tidlig i CL, eller havner på en tredje-fjerdeplass i ligaen. Og han har vært i sin Arsenal i 10 år.

Vi kan ikke tenke som Chelsea, som kan finne på å sparke Mourinho om han ikke vinner CL denne sesongen. Men det er sånn vi tenker med Shepherd som styreformann. Vi er ikke i nærheten av å være så gode som han tror vi er. Og enda så ansetter han Souness og Roeder og tror fansen vil være fornøyd, og tror vi endelig har funnet løsningen på alle våre problemer?

Det er en grunn til at jeg maser om Shepherd og gir blanke i Roeder. Jeg tror Roeder gjør så godt han kan, og jeg ønsker å se Roeder få full tillitt i overgangsvinduet i vinter. Men jeg vet han sitter på nåde. Og jeg vet han er borte før nyttår, om ikke vi starter en lang rekke av seire mot City på lørdag.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 09. Nov. 2006, 21:29 »
Det er en grunn til at jeg maser om Shepherd og gir blanke i Roeder. Jeg tror Roeder gjør så godt han kan, og jeg ønsker å se Roeder få full tillitt i overgangsvinduet i vinter. Men jeg vet han sitter på nåde. Og jeg vet han er borte før nyttår, om ikke vi starter en lang rekke av seire mot City på lørdag.

Selvfølgelig skal vi ikke nøye oss med å kvitte oss med Roeder. Det er fatty som er selve kreftbyllen i Newcastle.. Men vi skal heller ikke nøye oss med å kun kvitte oss med Fatty, Roeder skal bort! Det nytter ikke å gjøre det beste det kan når det ikke er godt nok!! Jeg kunne gjort det beste jeg kunne som manager i Newcastle jeg også, men det betyr ikke at jeg bør få sjansen eller tilliten til å være det.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 09. Nov. 2006, 22:06 »
Som jeg har sagt før er ikke Shepherd den beste til å sitte i stolen som styreformann, men pr dags dato er det ingen andre som står klare til å ta over jobben. Derfor må vi nok leve med Shepherd som styreformann en stund til.

Bobby Robson klarte å lede Newcastle blant topp 4 i PL under Shepherd. Jeg tviler sterkt på at Bobby Robson er den eneste manageren som er i stand til å klare det. Statistikken til Roeder derimot taler for det stikk motsatte, og det er ingen grunn til å tro at han kommer til å bryte den etter årets sesongåpning.

Hadde en god manager fått de midlene som Souness og Roeder har brukt de siste 22 månedene ville vi garantert vært et topp 5 lag. Det selv under Shepherd. For det skal ikke stikkes under en stol at de som har vært Newcastle managere de siste årene har fått mer penger å bruke enn de aller fleste.

Til Shepherds forsvar var det utrolig nok en stor del av Newcastle fansen som ville ha Roeder som permanent Newcastle manager i sommer. Han ga på en måte det mange av supporterene ville ha. Å synd var det.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 09. Nov. 2006, 22:34 »
Huff, det andre avsnittet i posten din Asbjørn er nesten en fornærmelse mot Sir Bobby. Antydninger til å sammenligne ham og Roeder...