20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den offisielle Souness-tråden  (Lest 80095 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Den offisielle Souness-tråden
« Svar #420 på: 01. Feb. 2006, 22:29 »
Han sa vel til the journal at han fikk positive tilbakemeldinger fra fan hver dag!  Var vel noen som ville ta datteren hans for noe dager siden, kasnkje de og støttet han:

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #421 på: 01. Feb. 2006, 22:29 »
Dere skal ikke se bort ifra at det er spøkefulle Souness som slår til igjen. Neida, men dersom disse uttalelsene stemmer er det jo umulig å vite når man skal ta denne mannen særiøst. Han sier så ufattelig mye dumt.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #422 på: 01. Feb. 2006, 22:33 »
Sitat fra: "thepaul"
Dere skal ikke se bort ifra at det er spøkefulle Souness som slår til igjen. .

Hehe, jeg må nesten henvise deg til den lille likningen min på en annen tråd her inne :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #423 på: 01. Feb. 2006, 22:37 »
Sitat fra: "Lasse"
Hehe, jeg må nesten henvise deg til den lille likningen min på en annen tråd her inne :lol:

Hehe, I know  :wink:

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #424 på: 01. Feb. 2006, 23:42 »
hvor skal festen være når souness æra over 18 mnd er over. tragisk at han for sparken rett etter at overgangsvinduet er stengt, men det er vel slik shepherd liker å gjøre det. vel hadde jeg glemt at han faktisk også kan beholde jobben.

tenk om han trekker seg..herregud bare tenk..

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #425 på: 02. Feb. 2006, 09:03 »
Sitat fra: "Joakim"
Souness SKAL ha pengene sine. Han SKAL ha fallskjermen sin. For Souness har det ingenting å si at vi taper og taper. Han påstår jo at supporterne liker ham og støtter ham.

Dette minner meg om psykopatiske trekk av MESSFITTEGRAEMMESSOEYMONGO! :wink:
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #426 på: 02. Feb. 2006, 09:13 »
Vi er enige at GRAÆMESS er udugelig, men hva gjør egentlig at Fatty fremdeles sitter i den stillingen han innehar? Aksjer regner jeg med, men hvorfor er han styreFORMANN? Må han ikke velges? Udugelig

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #427 på: 02. Feb. 2006, 12:28 »
Nå er jeg lei, han ødelegger alle spillerne våre, hvordan tør han å bruke Parker som ving?Clarke i midten, når vi har Solano og Luque på benken?!?bruke Emre som spiss i andre omgang!?!
dessuten i kampen igår var det ikke noe struktur, taktikk...hva skjer?
spillerne utpå banen viste ikke hva de skulle gjøre, det stoppet helt opp da ballen kom i midt sirklen.
hvilken som helst trener i england hadde klart å gjort det bedre enn souness.
skal freddy kjøpe alle aksjene til Sir Hall, så billige som mulige siden han ikke vil sparke souness?
f*** noen Newcastle supportere skulle ha begynt å samle penger sånn at vi kunne få ut souness ut av klubben, jeg hadde godt gitt noen pund fr å få den skotten ut av klubben vår :wink: .
Nå er jeg så desperate å få ny manager i klubben at jeg hadde takket ja, til nesten hvem som helst.
listen min i Managere blir bare fler og flere.
vi så igår at spillerene begynner å miste trua, Emre var veldig sur på souness etter at han ble byttet ut.
luque hadde ett veldig bra innhopp igår.
Men kan si at viss Newcastle taper mot portsmouth så er det over og ut fr souness sin del, viss ikke skal jeg ta meg av saken.

Jeg vet at jeg hopper fram og tilbake i dette innlegget, men det skyldes at jeg er veldig frustret over situasjon i klubben nå :oops:

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 02. Feb. 2006, 13:01 »
Souness  er ute :) :D :)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #429 på: 02. Feb. 2006, 13:30 »
Trala la la la la :-) He is out...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 02. Feb. 2006, 13:37 »
Haha. Ja, vi kan jo starte folkeaksjonen "Souness for England". Men vi må jo tenke på vår stakkars Owen.

Er bare en ting å si: Good fucking riddance!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #431 på: 02. Feb. 2006, 13:59 »
deiligt, syns godt denne linken kan flyttes til "annet" eller "fotballens verden " nå, for inse det .. alt GS har med newcastle å gjere nå er at han en gang var en misslukka manager her :D
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 02. Feb. 2006, 14:29 »
Kan ikke vi slette alle ekle Souness tråder nå? Please?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #433 på: 02. Feb. 2006, 14:41 »
Hvorfor det?

Morsomt å se tilbake på de som forsvarte Souness i sin tid, og som mente at han måtte få tid. Den vandrende katastrofeklovnen er heldigvis borte, dette er den beste Newcastle-nyheten på år og dag.
Carr har altfor få landskamper for England!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 02. Feb. 2006, 15:24 »
Fordi S-mannen er en mørk periode i historien, som vi helst vil glemme.