Nå er jeg lei, han ødelegger alle spillerne våre, hvordan tør han å bruke Parker som ving?Clarke i midten, når vi har Solano og Luque på benken?!?bruke Emre som spiss i andre omgang!?!
dessuten i kampen igår var det ikke noe struktur, taktikk...hva skjer?
spillerne utpå banen viste ikke hva de skulle gjøre, det stoppet helt opp da ballen kom i midt sirklen.
hvilken som helst trener i england hadde klart å gjort det bedre enn souness.
skal freddy kjøpe alle aksjene til Sir Hall, så billige som mulige siden han ikke vil sparke souness?
f*** noen Newcastle supportere skulle ha begynt å samle penger sånn at vi kunne få ut souness ut av klubben, jeg hadde godt gitt noen pund fr å få den skotten ut av klubben vår :wink: .
Nå er jeg så desperate å få ny manager i klubben at jeg hadde takket ja, til nesten hvem som helst.
listen min i Managere blir bare fler og flere.
vi så igår at spillerene begynner å miste trua, Emre var veldig sur på souness etter at han ble byttet ut.
luque hadde ett veldig bra innhopp igår.
Men kan si at viss Newcastle taper mot portsmouth så er det over og ut fr souness sin del, viss ikke skal jeg ta meg av saken.
Jeg vet at jeg hopper fram og tilbake i dette innlegget, men det skyldes at jeg er veldig frustret over situasjon i klubben nå :oops: