20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den offisielle Souness-tråden  (Lest 80108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Den offisielle Souness-tråden
« Svar #405 på: 28. Jan. 2006, 00:11 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "NUFranC"

Nei, sier du det?? :lol:

Hehe, nei skriver det :wink:  Klarte bare ikke dy meg :P

He he, sant det, vanskelig å holde seg!

Ser forøvrig at Souness ikke føler presset i det hele tatt? Gi den mannen en førerhund med en sans for sunderland.
Who else...... Alan Shearer

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #406 på: 28. Jan. 2006, 00:28 »
No treng vel knapt nok Sunderland Souness for å gjere det dårleg...
Skal ikkje sjå vekk frå at dei klarar å slå sin eigen rekord, nedrykk med lavast poengsum :D  :twisted:

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #407 på: 28. Jan. 2006, 00:33 »
Sitat fra: "Cutthroat"
Skal ikkje sjå vekk frå at dei klarar å slå sin eigen rekord, nedrykk med lavast poengsum :D  :twisted:

Nei, men jeg tenkte faktisk på at han må krysse elva, og da forhåpentligvis ikke via bro, he he he

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 28. Jan. 2006, 11:28 »
Sitat fra: "NUFranC"
Sitat fra: "Cutthroat"

Nei, men jeg tenkte faktisk på at han må krysse elva, og da forhåpentligvis ikke via bro, he he he

:lol:

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #409 på: 31. Jan. 2006, 20:23 »
Dere, hvem tror dere vil ansette Souness etter hans storhetstid i Newcastle? Hvem er dumme nok til det? Er karrieren hans ødelagt nå?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #410 på: 31. Jan. 2006, 20:32 »
Sitat fra: "Lasse"
Dere, hvem tror dere vil ansette Souness etter hans storhetstid i Newcastle? Hvem er dumme nok til det? Er karrieren hans ødelagt nå?

kanskje cheski og abrahamovic sparker mourinho og ansetter sou for å gjøre det mer spennende!?!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 31. Jan. 2006, 20:46 »
Hehe, ja og selger alle spillerne på billigsalg til Vestsiden-Askøy IL, og gir Stamford Bridge til Frelsesarmeen! :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #412 på: 31. Jan. 2006, 22:17 »
Han drar vel utenlands igjen, og kommer tilbake når PL har glemt hans fadeser  :wink:  Heldigvis blir det ALDRI Newcastle igjen!

plebbster

• Gjest
« Svar #413 på: 01. Feb. 2006, 13:52 »
Tror de fleste klubber, ihvertfall i Premier League, har innsett at Souness ikke duger til noe bortsett fra visse spillerkjøp. Han blir nok ikke ansatt i en Premier League-klubb igjen så lenge han satser på trenerkarrieren.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #414 på: 01. Feb. 2006, 14:56 »
Jeg blir kvalm av tanken at vi ansatte det svinet. Og det er enda kvalmere at han ikke trekker seg.

Desverre ser det ikke ut til at vi blir kvitt han før "the fat chairman sings", noe som tilsier sommeren. Vi får bare håper på et under...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 01. Feb. 2006, 15:41 »
Sitat fra: "plebbster"
Tror de fleste klubber, ihvertfall i Premier League, har innsett at Souness ikke duger til noe bortsett fra visse spillerkjøp. Han blir nok ikke ansatt i en Premier League-klubb igjen så lenge han satser på trenerkarrieren.

Det er feil, Pleb! Det har ALLTID stått klubber i kø for å få hans underskrift, og det kommer fortsatt til å gjøre det. At han har mislykkes i Newcastle kommer for alltid til å bli unnskyldt med at vi er "den umulige klubben", som ingen klarer å få suksess med. Jeg tror ikke han ender opp som Dalglish. Det er bestandig noen idioter som står klare til å ansette han. Og jeg tror ikke det vil være noen stor forandring på det etter at han er ferdig i Newcastle. Om han bare selv velger å fortsette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 01. Feb. 2006, 22:02 »
Tror egentlig ikke det, Joakim. Hvis det er klubber som står i kø for å få hans underskrift, hvorfor sier han ikke bare opp da? Han LIKER seg sikkert ikke her han heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 01. Feb. 2006, 22:23 »
Souness SKAL ha pengene sine. Han SKAL ha fallskjermen sin. For Souness har det ingenting å si at vi taper og taper. Han påstår jo at supporterne liker ham og støtter ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #418 på: 01. Feb. 2006, 22:26 »
Akkurat det har jeg ikke lest andre steder enn newcastle.no, og velger derfor å ta disse uttalelsene for å være oppspinn. Han kan jo ikke, i fullt alvor, mene at flesteparten i Toon Army støtter han.
Toon, Toon,
Black and white army

plebbster

• Gjest
« Svar #419 på: 01. Feb. 2006, 22:27 »
Jeg tror du tar grundig feil her, Joakim. Det er ikke mange som ønsker Souness' signatur etter hva han har gjort med oss. Ihvertfall ikke nå som det er managere som duger der ute. Og som er ledige.