20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den offisielle Souness-tråden  (Lest 80509 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Den offisielle Souness-tråden
« Svar #270 på: 27. Des. 2005, 11:10 »
Kloke ord fra Jarle. Veldig enig.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #271 på: 27. Des. 2005, 11:59 »
Sitat fra: "Jarle"
Sitat fra: "Souey"
Ja, det var virkelig Souness sin feil at vi tapte mot Liverpool.

>> Selve tapet har jeg ikke problemer med. Problemet er at Newcastle på Anfield fremstod som et lag som ikke greide å spille seg til sjanser; det var ingen plan, ingen ideer. Som så mange ganger tidligere er det klin umulig å se noen struktur i det som skjer; jeg evner overhodet ikke å se hva planen til Souness er. Hvem skal gjøre hva? Hvem skal gå på løp? Hvordan skal spillerne spillerne posisjonere seg? Alt ser ut til å gå på måfå.

DET, min gode mann, er managerens ansvar.

I dag var Liverpool bedre i absolutt alt. På papiret mener jeg imidlertid at Newcastle har en vel så god tropp som Liverpool. Allikevel fremstår Liverpool som mer selvsikre, mer nøyaktige, mer fandenivoldske og ikke minst bedre trent. Med andre ord elementer som Graeme Souness ene og alene er ansvarlig for.

Er det ikke slik vi har vært hele sesongen??

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #272 på: 27. Des. 2005, 12:47 »
Jo, det er nemlig slik Souness mener at man skal spille fotball.

Stølen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #273 på: 02. Jan. 2006, 00:57 »
"Souness Out" Campaign
 By John Watson - January 1 2006

Tyne Talk have recieved the following information from Newcastle United fan John Watson. NOTE: We are merely reporting information we recieved - site owners, publishers and moderators do not necessarily hold the same views or support this campaign.

Hello, I'm writing to inform you of the "Souness Out" campaign that will be officially starting tommorow inside and around St James' Park.
The mutiny is now thousands strong, and we will be voicing our opinions with banners, posters and exactly what Newcastle United needs right now, noise.

The fans at Newcastle United are taking this very seriously, and the protest will happen at every home (and possible away) game until Graeme has been releived of his duties.

No doubt Graeme Souness is a pleasant man, but we've known for a long time that this man is taking us backwards, and if continoulsy left to do so, the damage will be irreverisble.

This banner has been made as part of the campaign.

NOTE: Once again, I say that this website does not necessarily support the campaign.

http://www.sportnetwork.net/main/s70/st87976.htm?fromrss=1

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 02. Jan. 2006, 13:40 »
Enkelt og greit banner med et tydelig budskap.

Det gjør vondt å opponere mot klubbens sportslige ledelse på denne måten, men det må dessverre til, ettersom Shepherd tydeligvis ikke ser alvoret.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #275 på: 02. Jan. 2006, 18:58 »
FatFred holder vel Souness enda lengre nå slik at han får irritert oss mer og mer.

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #276 på: 02. Jan. 2006, 21:41 »
Skulle nesten tro han fikk en slags tilfredsstillelse av å se fansen pines ja!
ancs and Scousers, go to H***!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #277 på: 03. Jan. 2006, 20:32 »
sånn så han ut etter tapet. Mohahahaha :lol:
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #278 på: 03. Jan. 2006, 20:33 »
faen, bildet funker ikke! noen som vet om det er problemer med avatar i forhold til Mac?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #279 på: 03. Jan. 2006, 20:35 »
Sorry, litt trøbbel her

DanMan

• Gjest
« Svar #280 på: 04. Jan. 2006, 12:10 »
Herre min skaper, så trist..Fryde seg over at laget i ens hjerte taper, kun fordi det gjør vondt verre for Souness..

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #281 på: 04. Jan. 2006, 12:36 »
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #282 på: 04. Jan. 2006, 12:36 »
la sam alldayce få ta over plz!!!!
ax

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #283 på: 04. Jan. 2006, 15:02 »
Sitat fra: "DanMan"
Herre min skaper, så trist..Fryde seg over at laget i ens hjerte taper, kun fordi det gjør vondt verre for Souness..

Du fikk ikke sett bildet, latteren var i forhold til det. Kommer aldri til å fryde meg over tap :!:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 04. Jan. 2006, 15:53 »
Sitat fra: "shpetim"
la sam alldayce få ta over plz!!!!

Hva med å snakke norsk?

Jeg hadde helst sett en klassemanager. Av høyt internasjonalt format. Og egentlig burde minimumskravet vært O'Neill. Men dersom Allardyce er interessert, så tar jeg imot ham med åpne armer. Det han har gjort med Bolton er ingenting annet enn imponerende. Og jeg har forstått det som at fyren har peiling på fotball. Og det er en enorm oppgradering i forhold til Souness. Dessuten blir det vel litt av den samme linja hva angår disiplin.

Men jeg tror likvel ikke at denne mannen kan gi oss det vi lengter aller mest etter. Det gjeveste trofeet av dem alle. Men at han kan samle en og annen pokal bør en kunne tro er mulig.

Jeg kan aldri i verden glede meg over et tap, selv om det kunne medført at Souness hadde fått fyken. Jeg kan glatt se de positive sidene med det i etterkant, dersom det virkelig skulle få langsiktig positive virkninger med et tap, men mens det hele pågår, så vil jeg aldri i verden håpe på et tap. Derfor gledet jeg meg også stort over at vi i det minste greide å karre oss til en uavgjort på overtid mot Boro. Om ikke annet så bare for å hevne forrige sesongs åpningskamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon