20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Al Jazeera Sport TV - Tilgang til samtlige kamper i Premier League  (Lest 89048 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Samme problem hos meg også. Så nå orker jeg ikke mer. Sier opp Al-Jazeera og Unotelly og bruker pengene på Sumo i stedet, også går jeg heller for "shit streams" de gangene de ikke viser Newcastle!!

Jeg har dessverre betalt for en sesong PL med AL-Jazeera og sagt opp PL-kanalene...Tilbyr Sumo de samme kampene som TV2PL?

Utrolig kjedelig å betale en god slant for en tjeneste som ikke fungerer. :-\

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ser ut som AJ kan bli blokka igjen i januar. Fekk opp melding i dag om at dei skulle skjerpe sikkerheten i januar. (Trur dei ikkje sende alle 16:00 kampane i dag heller pga PL har lagt press på dei). Men kan ikkje sei 100% da, eg nettopp logget på for Newcastle kampen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
De sender ihvertfall flere advarsler underveis i alle kampene om at det kun skal sendes til Midtøsten og Nord-Afrika. Har fungert med jævla bra kvalitet de siste ukene med OverPlay, men føler meg aldri trygg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Fekk opp meldingen i dag også. Står dei har redusert antall kamper på lørdag til det nye systemet er på plass.

Ser kampen mot Swansea ikkje står i sendeskjema heller.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Bruker overplay og PLP. Fremdeles ingen problemer der. Riktignok ikkeno studio eller noe sånt, men funker fint til å se kamp. Engelske kommentatorer har de også :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Der må man kjøpe sesong abo? Eller kan man per mnd bare?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nei. Kan kun kjøpe for hele sesongen eller døgnpass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Regner vel med det kommer halvårs abo rundt juletider. Uansett er prisene mye hyggeligere enn de norske :)

Hos overplay er det mye større fleksibilitet i abonnementene (lengde, samt prisreduksjon for lengre perioder)
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Frykter bare at straks Al Jazeera er luka ut for oss som ikke skal kunne ha det, er PLP neste rundt hjørnet. Vil jo tro de fleste velger PLP, og da er PL kjapt på sporet av de antar jeg.

Dessuten føler jeg jo det er digg å kunne se hvilken som  helst europeisk toppserie pluss CL på Al Jazeera til skambillig pris. Har dessverre vært perioder der Al Jazeera har vært trøblete, men det fungerer stort sett. Har Livesport247 i backup hittils - og håper de ikke får bukt med oss Overplay-kunder helt.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Kan hende me forsatt får tilgang til alt det andre uten om PL. (Lov å håpe)

Og er som du seier, går alle over til PLP er dei neste på lista.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Vel, bruker de like lang tid på å gå etter PLP som de gjorde med Al Jazeera vil jo sesongen være over før det slår inn :)

Værre med neste sesong da, men regner med at vi har funnet andre løsninger innen den tid ;)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Al Jazeera har virkleg funka dårleg for meg. I dag funker det ikkje i det heile.  :thumbd:

Stream igjen....  :thumbd:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Funka i andreomgang fint. Førsteomgang måtte jeg ty til Sumo fra en kompis. Som jo igjen klikka totalt slik at jeg gikk glipp av endel av førsteomgangen...

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Kan ikke noen si fra hvis det skulle dukke opp et halvt års abo på PLP? Da er det verdt å prøve. Får jo "aldri" sett Newcastle med SUMO.. dårlig stream er kjedelig!