20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Al Jazeera Sport TV - Tilgang til samtlige kamper i Premier League  (Lest 89050 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tussler

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
WTF?
Kjører fortsatt SmartDNS fra Overplay fortsatt. Tenkte å se CL i kveld. Man City - Bayern seff.
Blir geoblocked i Firefox, men IKKE i Google Chrome? Noen andre som har vært borti det samme?
Har slått av Hola, så det kan ikke være grunnen...

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hola Unblocker fungerer som ei kule her nå.

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hola funker ikke idag.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Skjønner ikke at dere ikke gjør som gode kristne og abonnerer på Tv2 Premium. De gangene Newcastle ikke har blitt sendt så har jeg funnet meget gode gratisstreamer, og sett på hovedkampen i bakgrunnen. ;)

Kinnearskebab

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hei,

Etter å ha hatt problemer med Al Jazeera innledningsvis hvor jeg testet holablocker og overplay DNS så har ting nå løst seg. Jeg bruker unotelly DNS for 5 dollar i mnd. For at det skal fungere kan man ikke se kampene live, men cirka 1 minutt bak livetid. Det henger seg opp om en forsøker å se live.

Altså mitt tips - bruk aljazeera med Unotelly DNS!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg er fortsatt i tvil om hva jeg skal gjøre. Kunne noen lagd en guide som er garantert å funke? Bruker pc btw
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Har endelig fått ferdig HTPCen min, så nå er det fotball rett på skjermen uten masse jalla-koblinger med laptop.

PLP fungerer stadig og det var digg å innvie nytt utstyr med seier mot Cardiff!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Har vært enten bortreist eller opptatt dei siste helgene, så har ikkje fått brukt AJ etter sist gang det var problem. Kva er det som funker nå? Funker Hola forsatt? Eller må eg gå for SmartDNS eller lignende?

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hola fungerer ikke, men smartDNS fra unotelly går som en drøm :)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Takker  :thumbu:

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Noe nytt her? Er mitt i oppussing i heimen, og har hatt oppsigelsestid på TV2 kanalene. Har PL kanalene ut oktober, så nå er jeg nødt til å få Al-Jazeera opp å gå. Har ikke testet på flere uker.

Så, fungerer det for folket?
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Funket med Overplay for meg de siste ukene ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
Kjører Al Jazeera med unotelly nå, men det lagger ganske så heftig. Dette er veldig rart, ettersom det ikke gjorde det før jeg reinstallerte OSet på Macen. Enable hardware hjelper det ikke å ta av, og flash player er oppdatert... Noen som har råd?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Har samme problemet(har dog smart DNS), men da på ein gamel mac. (som eg bruker som streaming pc, koblet til TVen).

Bedre kvalitet på stream enn AJ no. Rekner med neste sesong satser eg på stream, sidan det blir så få kamper frå engelsk fotball for min del.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg sliter også med at det hakker noe helt sinnsykt. Streamen er forsåvidt helt stabil, men det er et eller annet med spilleren som gjør at bildet er ekstremt hakkete. Veldig frustrerende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida