20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Al Jazeera Sport TV - Tilgang til samtlige kamper i Premier League  (Lest 89346 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Er det noen som får AL Jazerra til å funke? Hvis ja, hvilket program bruker dere? 

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Kan ikke noen si fra hvis det skulle dukke opp et halvt års abo på PLP? Da er det verdt å prøve. Får jo "aldri" sett Newcastle med SUMO.. dårlig stream er kjedelig!

Er oppe nå med "rest of the season" abb. Tror det var 99 NZD.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Jeg ble kicket fra Al-Jazeera og ble permanently banned. Fikk en lang og kvass mail med dem. Jeg brukte Smart DNS, og de oppdaget at jeg har forsøkt å logge inn flere ganger med forskjellige IP-adresser i løpet av en kort periode. De mener at dette betyr at jeg enten:
1. Deler mine innloggingsopplysninger med andre (Noe jeg ikke har gjort)
2. Bruker et VPN/DNS program for å manipulere min lokasjon. (Som jeg da har gjort)

Naturlig nok ingen refund eller noe slikt.

Litt kjipt.

Er det slik at premierleaguepass fungerer greit?

I utgangspunktet sliter jeg med å se kamper live, finnes det noen steder på nettet jeg kan se hele kamper i opptak senere? Piratebay?! Andre?!
Får ikke sette Arsenal kampen i dag blant annet, men skrur av mobil og holder meg unna alt mulig medier og håper å finne en plass de sender den i opptak (På nett)  Anyone??!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Nemi: Send meg en mld på 45117819 i ca en time etter kampen så skal jeg sende deg linker til nedlastning :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Nemi: Send meg en mld på 45117819 i ca en time etter kampen så skal jeg sende deg linker til nedlastning :)

Takker!!!!!!!!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
AJ har flyttet til http://www.ar.beinsports.net/

Spennende å sjå om det vil funke i dag.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Der ser i hvert fall ut til å funke greit på Swansea vs ManCity kampen nå (live channel nr 11).

Så får vi håpe de faktisk viser alle kampene som går samtidig også, bare en klarer å finne riktig kanal.  Ingen av kanalene ser nemlig ut til å ha en beskrivelse som sier hva som vises på den eller schedule om hva som skal vises senere.
Genius by birth. Slacker by choice.

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hvor går jeg inn på siden for å finne kampen?

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Helt til venstre øverst trykker du på Watch Live tabben.  Inni avspilleren så er det på høyre side en knapp som åpner kanallisten.  Kampen skulle visstnok  på "beIN SPORTS 8", men det har ikke begynnt noe der enda, bare reklame.

Edit: Nå er sending fra kampen i gang på kanal 8.  Og den engelske kommentatoren er på det arabiske lydsporet, og motsatt.
« Siste redigering: 01. Jan. 2014, 15:58 av Hakiki »

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Kommer opp error hos meg. Bruker unotelly som har funket tidligere. Hva bruker du?

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Overplay saken.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Meget bra oppgradering. Endleg funker det sikkleg. Får håpe dei ikkje sperrer overplay ute nå da.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
ca 25 min, så lenge funket det stabilt. Nå hopper den tilbake i sendingen til tidl. sendt program.  :koko:

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Veldig frustrerende at unotelly ikke lengre fungerer. Er overplay lett å bruke?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Overplay er lett å bruke ja.

Den nye spilleren til BeInSports er jo tidvis schizofren. Midt i streamen hopper han plutselig over til en annen sending et øyeblikk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida