20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Al Jazeera Sport TV - Tilgang til samtlige kamper i Premier League  (Lest 89046 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Hmm. Satser på at det blir ordnet opp i etterhvert. umulig å se kamp nå.

Edit: Har det vært sånn lenge? Noen som vet?
« Siste redigering: 02. Nov. 2013, 15:52 av Simmi »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nei, har streamet uten det problemet inntil veldig nylig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
Okei. Vi får håpe det går over..

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Prøver dere på ting som reboot, clear cache, oppdatere program/windows for å løse problemene?

Ikke meningen å være frekk altså, men er ikke alle som vet om diverse ting man kan prøve.

Her funker forøvrig PLP helt fortreffelig enda!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Funker bra hittils i dag, Al Jazeera.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hvilken DNS må man ha for å komme seg inn på PLP? Sist jeg prøvde å bruke Al-Jazeera så er det som folk over her nevner, SINNSYKT hakkete!! Faktisk helt umulig å se på!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Etter den lille perioden med hakking har jeg nå de siste ukene ikke hatt problemer med Al Jazeera ihvertfall. Bruker Overplay.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
OK. Kan du sjekke om du kommer inn på www.premierleaguepass.com med overplay? Jeg har ikke brukt Al-Jazeera på et par uker fordi jeg har hatt 1 mnd gratis med TV2 kanalene, men nå må jeg tilbake til stream på et vis=)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Gidder ikke bruke penger på Premier League Pass da :P

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Nei nei.. men om du kommer inn på nettsida!!

Severin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Har testa ut ibDNS fra www.ibvpn.com i kveld. Virker helt strålende med Al Jazeera. Ingen support for PLP dessverre. Et godt alternativ mtp. alle blokkeringene av de mer "kjente" tilbyderne.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Får ikke sett match. Hva betyr dette: Error: invalideventid???? Ingen som har samme problem?  :iik:
« Siste redigering: 23. Nov. 2013, 16:23 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Får ikke sett match. Hva betyr dette: Error: invalideventid???? Ingen som har samme problem?  :iik:
Har akkurat samme problem. Men hd6-kanalen fungerer bra.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Samme problemet her i dag også. Så måtte sjå kampen på stream.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Samme problem hos meg også. Så nå orker jeg ikke mer. Sier opp Al-Jazeera og Unotelly og bruker pengene på Sumo i stedet, også går jeg heller for "shit streams" de gangene de ikke viser Newcastle!!