20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear  (Lest 51350 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear
« Svar #180 på: 02. Juli 2013, 21:28 »
Fåkk fåkk...

Løper rundt å dør på Dayz....

Leser at vi "mister" Aubamayang....

Hater livet....

Hva er riktig idag?

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #181 på: 03. Juli 2013, 10:28 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/8802002/Premier-League-Newcastle-s-Joe-Kinnear-head-and-shoulders-above-peers

sånn som han nissen driver og hyper seg selv så forventer jeg snart at ronaldo eller messi kommer jeg :P
he shagged your lass, taylor shagged your lass

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 03. Juli 2013, 13:29 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/8802002/Premier-League-Newcastle-s-Joe-Kinnear-head-and-shoulders-above-peers

sånn som han nissen driver og hyper seg selv så forventer jeg snart at ronaldo eller messi kommer jeg :P

Han ville ikke ha dem da han hørte han kunne få Bent!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 16. Juli 2013, 02:36 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10105285

Ikke særlig spektakulær Kinnear-sak tenker du kanskje. Men det er en linje der... "Joe Kinnear var tilbake fra ferie mandag, og satte seg ned med manager Pardew for å diskutere flere mulige signeringer."
HVEM I HELVETE BEGYNNER NY JOBB MED Å TA SEG FERIE?? MIDT I SILLY SEASON???

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 16. Juli 2013, 07:14 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10105285

Ikke særlig spektakulær Kinnear-sak tenker du kanskje. Men det er en linje der... "Joe Kinnear var tilbake fra ferie mandag, og satte seg ned med manager Pardew for å diskutere flere mulige signeringer."
HVEM I HELVETE BEGYNNER NY JOBB MED Å TA SEG FERIE?? MIDT I SILLY SEASON???

Den var planlagt før han tok jobben...hallo ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 16. Juli 2013, 13:41 »
Kommer ikke bort fra at det er en vits at gutta sitter og diskuterer mulige transfermål midt i juli. Men nå er jo JFK en vits, da.

Edit:
Vitsen ser ut til å bli større. Mick Harford skal assistere JoKe. Hva faen er greia med det? Nok en fyr inn uten noenting å vise til.
« Siste redigering: 21. Juli 2013, 13:23 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 21. Juli 2013, 13:52 »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 21. Juli 2013, 23:05 »
Han treng jo eit støytteapparat når han tek øve som manager.  :P

Han er skal vel vera speidar i da britiske markedet? Utan noko erfaring...

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 22. Juli 2013, 10:23 »
Er hentet inn for å speide i lower league.

Tanken er god, men med JoKe og han funker det desverre nok ikkje.

Det er mange gode spillere nedover i systemet, sjå berre på Aston Villa som hentet mange spennende unggutter før sesongen frå lavere div. i England.

Ein mix av Carr sine speiderfunn på kontinentet med ein sikkleg speider i lower league hadde funket fjell. Laget hadde fått ein fin mix av britiske spillere som kan vinne krigen for deg, og spillere frå kontinentet med det lille ekstra.

Å hente spillere frå PL/Championship som er britiske koster alt for mykje i forhold til kvaliteten. Så igjen, tanken er god. Men desverre feil folk som drar i trådene.

http://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/harford-s-bargain-hunter-role-as-kinnear-holds-transfer-meetings-1-5877575
« Siste redigering: 22. Juli 2013, 10:25 av Christian »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 22. Juli 2013, 11:37 »
Avtalen er "fallen through" i følge Lee Ryder.

Sikkert berre falt av barstolen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 22. Juli 2013, 12:22 »
Så synd :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 22. Juli 2013, 14:35 »
Det er rett og slett latterlig å lese om slike ting. Hvorfor ansette kompiser av JK når man ansette speidere som har jobbet innenfor yrke i flere år??

JK, du har mye å bevise. Det du har gjort hittil viser bare at du ikke har peiling. Vi har ikke fått inn en førstelagspiller selv om vi virkelig trenger det.

Hva er planen om Cabaye drar? Om Cisse drar?? Cabaye burde erstattes med en kreativ spiller. Cisse burde erstattes med en måltyv. Allikevel trenger vi 2 spisser til  + et par/tre talenter på midtbanen og gjerne en på backplass.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 22. Juli 2013, 15:00 »
Det bør ikke overraske deg da, oyvind. Ashley har gjennom hele sin tid i Newcastle ansatt kompiser fremfor kompetente folk som ville gjort en bedre jobb. Selvfølgelig også billig arbeidskraft. Daniel har jævla mye rett i sin sammenligning av hvordan han driver klubben og hvordan han driver SportsDirect i endel ting.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 22. Juli 2013, 15:29 »
Hehe, nei, det burde ikke overraske meg. Allikevel så blir jeg paff når jeg ser gang på gang hvor mange feil som blir gjort. Det Daniel skrev synes jeg er fullstendig riktig.

I sommer har det vært nedtur på nedtur:

- JK blir ansatt og forteller pressen at han har mye mer peiling enn andre sports direktører. Han reiser på ferie en uke rett etter ansettelsen da han burde vært på jobb.
Når overgangs vinduet er åpent = Kinnear må være på jobb når han fått tildelt en slik rolle. Ikke leke mafiaboss slik som jeg synes han fremstår. Virker som han er ansatt kun for å stå frem hver gang klubben gjør en fadese.

- JK går til frontangrep på Shearer som beskriver situasjonen slik vi fleste ser den. Kinnear burde heller ha sagt at han skjønner at svært mange er skeptiske, men at han heller kan dømmes etter et år i arbeide for klubben.

- Kinnear har mange forskjellige kalle navn på spillere og jeg ser ironien i det.  Hva gjør han når folk diskuterer dette på diverse nettsamfunn? Han benekter at det var det han mente. (Altså ironien i det). Han påstår at han trodde dette var den korrekte uttalen av spillerne ??

-  Shearers bar får nytt navn. Hvorfor endre dette? Er det fordi Shearer får en prosentandel av salg for å bruke merkevaren hans? Noe Ashley synes er urimelig?

- Den idiotiske saken med Cisse som igjen setter Newcastle i et dårlig lys. . Forsatt ingen ny spiss hentet inn. Vi risikerer å sitte igjen med Ameobi, Champell og Gouffran.

- Sist men ikke minst som ikke har noe med Newcastle direkte å gjøre: FAs besluttning om å krympe ned på antall tv sendte kamper. Det engelske fotballforbund skal ha mer penger i kassa, men velger en slik beslutning?? Latterlig dårlig.

Håper på noen positive nyheter fremover for å si det sånn. Mye negativt jeg skriver, men i år ser jeg med dårlige følelser inn mot en sesong som kunne reddet fjorårets fadese for vår og min hjerterot klubb i engelsk PL.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 22. Juli 2013, 18:10 »
Viss Mick Harford var første mann på lista til JoKe, frykter eg virkleg kven som står som nr 2  :nervøs: