20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear  (Lest 51374 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear
« Svar #165 på: 20. Juni 2013, 15:19 »
Etter ha fått ting litt på avstand, så konkluderer eg med at treng sirkus Newcastle United i mitt ellers så A4 liv. Gir det litt ekstra krydder i kvardagen. Men min lille økonomiske boikott står enn så lenge, får sjå kva framtiden bringer.

Det er aldri kjedleg å holde med Newcastle, det er verdt fall sikkert.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 20. Juni 2013, 19:32 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 20. Juni 2013, 21:59 »
Haha!  :ler:

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 20. Juni 2013, 22:09 »
http://espnfc.com/blog/_/name/bootroom/id/342?cc=5901

"Newcastle cannot afford to lose Carr," Calvin said. "He?s a Geordie, he knows the club, he has the respect of his peers and he carries real authority. When he arrived at Newcastle, they were amateurs buying players off DVDs, players like Xisco and Ignacio Gonzalez. It will be a huge blow to the club if he walks away.?
« Siste redigering: 20. Juni 2013, 22:12 av Christian »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 21. Juni 2013, 00:09 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/newcastle-joe-kinnear-hired-end-1972369

Virker som kjemien mellom Carr og Pardew ikke akkurat er bra. Blir heller ikke lett å være spiller heller da når du har en manager som egentlig ikke vil ha "deg"

Håper bare det ikke er Carr som forlater skuten først for jeg har en følelse om at "noen" må vekk.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #170 på: 21. Juni 2013, 00:16 »
Sirkus Newcastle ! For et rot det er, andre klubber har konkrete spillere i sikte og klargjør planene sine for pre season.. Dette kan bli en meget interessant sommer. Syntes jeg ser løpehunden til Mike ashley på treningsfeltet der med notatblokka si som en klegg bak pardew sin rygg og rapporterer sine tanker og funn.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 21. Juni 2013, 00:49 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 21. Juni 2013, 14:13 »
Jeg kan forstå at de ville pusse opp baren, jeg vil anta den kan ha hatt godt av det. Men navneendringen skjønte jeg virkelig ikke mye av. Når de i tillegg sier de har snakket med Shearer om det, men han sier at han bare fikk en e-post med beskjed om at baren nå hadde fått nytt navn, ikke noe å diskutere, så gjør de det unødvendig dumt.

Hva om folket hadde fått være med å bestemme det nye navnet?

Ingen stor sak, men dumt at de gjør det på den måten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 21. Juni 2013, 14:18 »
Jeg kan forstå at de ville pusse opp baren, jeg vil anta den kan ha hatt godt av det. Men navneendringen skjønte jeg virkelig ikke mye av. Når de i tillegg sier de har snakket med Shearer om det, men han sier at han bare fikk en e-post med beskjed om at baren nå hadde fått nytt navn, ikke noe å diskutere, så gjør de det unødvendig dumt.

Hva om folket hadde fått være med å bestemme det nye navnet?

Ingen stor sak, men dumt at de gjør det på den måten.

Kanskje navnet blir Sports Direct Barzzz?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 21. Juni 2013, 14:25 »
Hehe. Kinnear's kanskje?

Det nye navnet skal visstnok være NINE. Selvfølgelig etter draktnummeret. Ikke videre imponert.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 02. Juli 2013, 13:36 »
Helt vanlig britisk tankegang. Fordi du har spilt fotball, så er du automatisk superkvalifisert som manager. Og gjør du en brukbar jobb som manager, så er du superkvalifisert til direktørjobber.

Jeg aner ikke hvor god Joe Kinnear var som fotballspiller, det var lenge før min tid. Men jeg greier ikke helt se hvordan hans spillererfaring gjør at han automatisk skal være uendelig mye bedre kvalifisert enn andre i slike jobber.

Men igjen, det er klassisk britisk. En god fotballspiller er ifølge britene den beste manageren og den beste sportsdirektøren. Og ikke minst, den beste fotballeksperten.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 02. Juli 2013, 14:11 »
Fatter ikke hvorfor han går så mye ut til media og skryter av seg selv. Hvis han faktisk mener han er så fantastisk så er det jo bedre å vise det, og ikke bare sitte der å skryte. Han har jo ikke gjort en dritt enda. Direkte pinlig oppførsel.

"JK is deffo one of those blokes who tries to blag to his mates he's slept with tonnes of fit women... when really, he is The Sherminator"

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 02. Juli 2013, 14:13 »
Kan i alle fall se lyst på sommeren då, med en såpass kvalifisert DoF ved roret. Han legger lista høgt for seg selv, det skal han ha. No gjenstår det bare å se om han presterer.

Skulle forresten likt å se regnestykket som viser at han var her nesten 2 år som manger....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 02. Juli 2013, 14:29 »
Jævla tulling. Fortsetter kjøre på med de samme faktafeilene enda.

Skal innrømme at jeg sliter med å følge helhjertet med Newcastle nå i sommer. Nettopp på grunn av denne idioten av en type. Graeme Souness og Glenn Roeder er guder for meg sammenlignet med JoKe.
« Siste redigering: 02. Juli 2013, 14:33 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida