Hehe, nei, det burde ikke overraske meg. Allikevel så blir jeg paff når jeg ser gang på gang hvor mange feil som blir gjort. Det Daniel skrev synes jeg er fullstendig riktig.
I sommer har det vært nedtur på nedtur:
- JK blir ansatt og forteller pressen at han har mye mer peiling enn andre sports direktører. Han reiser på ferie en uke rett etter ansettelsen da han burde vært på jobb.
Når overgangs vinduet er åpent = Kinnear må være på jobb når han fått tildelt en slik rolle. Ikke leke mafiaboss slik som jeg synes han fremstår. Virker som han er ansatt kun for å stå frem hver gang klubben gjør en fadese.
- JK går til frontangrep på Shearer som beskriver situasjonen slik vi fleste ser den. Kinnear burde heller ha sagt at han skjønner at svært mange er skeptiske, men at han heller kan dømmes etter et år i arbeide for klubben.
- Kinnear har mange forskjellige kalle navn på spillere og jeg ser ironien i det. Hva gjør han når folk diskuterer dette på diverse nettsamfunn? Han benekter at det var det han mente. (Altså ironien i det). Han påstår at han trodde dette var den korrekte uttalen av spillerne ??
- Shearers bar får nytt navn. Hvorfor endre dette? Er det fordi Shearer får en prosentandel av salg for å bruke merkevaren hans? Noe Ashley synes er urimelig?
- Den idiotiske saken med Cisse som igjen setter Newcastle i et dårlig lys. . Forsatt ingen ny spiss hentet inn. Vi risikerer å sitte igjen med Ameobi, Champell og Gouffran.
- Sist men ikke minst som ikke har noe med Newcastle direkte å gjøre: FAs besluttning om å krympe ned på antall tv sendte kamper. Det engelske fotballforbund skal ha mer penger i kassa, men velger en slik beslutning?? Latterlig dårlig.
Håper på noen positive nyheter fremover for å si det sånn. Mye negativt jeg skriver, men i år ser jeg med dårlige følelser inn mot en sesong som kunne reddet fjorårets fadese for vår og min hjerterot klubb i engelsk PL.