20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Liverpool FC Lørdag 27.04 kl. 18.30 TV2 PL HD1  (Lest 64171 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
http://news.sky.com/story/1083818/wolves-fans-invade-pitch-after-burnley-defeat

Får satse på at det ikke blir sånne scener på St James' Park fremover.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Kan jo ansette Solbakken .. hadde vært kult om han redda oss  :yao:

for å sikre nedrykk mener du?

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Og folk her tykkjer spelarane framstår som profesjonelle? Legg til side Pardew i nokre sekund og kunn teink på alle dei gode spelarane det seiast at mi skal ha. Heilt seriøst. Sjølv om det var Mikke mus so var manageren vår, so må ein kunne forventa ein betre innstilling heima framfø 50000 Geordies!?!!!?!??!?

Problemet er vel at det skinner igjennom at Pardew gir faen. Da gir spillerne faen også.

Du kosar deg no? Slik som med dei 6 andre managerbytta dei site åra. Hmm kva med alle desse landslagsspelarane mi har? Kva med kapteinen vår?! Det er heilt greit at dei gir F og taper 0-6, men Pardew han skal få all kritikk.

Det er jo tydeligvis du som koser deg.

Jeg vil det beste for klubben, og Pardew er IKKE det beste for klubben!

LANGT IFRA!

Andre er også under kritikk, men det er manager som er ansvarlig for laget og uttaket.

Korleis kan eg det? Du vil ha sparka manageren uansett. Ok. Har du lest andre innlegg frå meg so er dei site to kampane på heimebana grunn nok for å sparka Pardew. Det som er heilt utruleg, spør du meg, er at alle spelarane går fri ein slik forestilling. Og kva har igrunn alle desse franskmenna prestert sidan dei kom? Ein skulle tru at mi hadde vunne CL når dei skreiv under. Eg er heilt einig i at Pardew skal få fyken, men ikkje viss styret ikkje har den ultimate erstattaren klar. Det er ingen vits kvitta seg med Pardew for so å sjå at mi ansett Pulis på 10 års kontrakt!

Igrinde, takk for balanserte innspill her, helt enig med deg.
Pardew har selvfølgelig hovedansvaret, men 11 mann på banen viser nada. Men de har selvsagt ikke noe med dette og gjøre, alt av feil som gjøres er bestemt av Pardew i garderoben før kampen og oppdatert i pausen.
Ekspertene på espn sa etter kampen at NUFC har for mange offensive spillere fra start, noe annerledes enn her på forumet gitt. Just saying.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Forsvaret vårt har egentlig bare blitt gradvis svakere og svakere siden Colo ble skadd. Helt sjukt så viktig han er - spesielt når vi spiller med tre spillere som overhodet ikke har den nødvendige PL-rutinen. Taylor er dessverre åpenbart ikke en forsvarssjef som limer et forsvar sammen slik Colo og Woody - og han trenger tydeligvis en slik spiller ved sin side for å fungere maksimalt selv.

Vil gjerne se Tayls-Colo fra start neste match. Og Debuchy må vi også være så ærlig og si at ikke har vært fantastisk defensivt etter overgangen, så Simpson trenger ikke være krise. Da har vi ihvertfall tre samspilte karer der bake, og det er kanskje et pluss akkurat nå. Yanga-Mbiwa har jeg stor tro på - men fyren trenger tilvenningstid i PL, og sliter med tempoet. Da er det skummelt å komme inn på et slikt lag som Newcastle er for øyeblikket.

Selv om det er vanskelig å trekke frem noen mer enn andre i negativt fortegn, så må jeg forresten si at jeg egentlig kjenner en irritasjon over å se Tiote spille for oss for øyeblikket. Lite produktiv med ballen, gjør ting vanskelig innimellom og spiller unødvendig stygt innimellom. Veit det er viktig å sette seg i respekt i dueller, men du trenger ikke være tosk av den grunn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Viktig å stable Coloccini på beina til neste kamp, for forsvaret i dag hang ikke på greip

Jeg tror en Colo i godt gammelt slag er vårt siste håp for å kunne sanke de poengene vi trenger for å berge plassen. Forsvarslinja vår var skrekkelig i dag, som du er inne på. Vi er ganske så forutsigbare i spillet. Jeg tror ikke Rodgers, Di Canio eller noen andre som har vunnet på St. James Park denne sesongen har hatt særlig store problemer med å finne riktig gameplan når vi har en ustabil forsvarslinje som ikke evner å står høyt.

han kan være alfa omega nå på slutten av sessongen. akkuratt nå er barton en mann jeg kunne tenkt meg å hatt på laget.. En som gjør ALT han kan for å vinne en kamp! syke ned motstander, stygge taklinger, smiske med dommeren, fyre opp publikum og med spillere osv. savnere en spiller som går inn i krigen! man kan si mye om barton, men at han gir 100% av seg selv og er en vinner skalle
« Siste redigering: 27. April 2013, 21:42 av Tommyok »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Og folk her tykkjer spelarane framstår som profesjonelle? Legg til side Pardew i nokre sekund og kunn teink på alle dei gode spelarane det seiast at mi skal ha. Heilt seriøst. Sjølv om det var Mikke mus so var manageren vår, so må ein kunne forventa ein betre innstilling heima framfø 50000 Geordies!?!!!?!??!?

Problemet er vel at det skinner igjennom at Pardew gir faen. Da gir spillerne faen også.

Du kosar deg no? Slik som med dei 6 andre managerbytta dei site åra. Hmm kva med alle desse landslagsspelarane mi har? Kva med kapteinen vår?! Det er heilt greit at dei gir F og taper 0-6, men Pardew han skal få all kritikk.

LANGT IFRA!

Andre er også under kritikk, men det er manager som er ansvarlig for laget og uttaket.

Korleis kan eg det? Du vil ha sparka manageren uansett. Ok. Har du lest andre innlegg frå meg so er dei site to kampane på heimebana grunn nok for å sparka Pardew. Det som er heilt utruleg, spør du meg, er at alle spelarane går fri ein slik forestilling. Og kva har igrunn alle desse franskmenna prestert sidan dei kom? Ein skulle tru at mi hadde vunne CL når dei skreiv under. Eg er heilt einig i at Pardew skal få fyken, men ikkje viss styret ikkje har den ultimate erstattaren klar. Det er ingen vits kvitta seg med Pardew for so å sjå at mi ansett Pulis på 10 års kontrakt!

Ekspertene på espn sa etter kampen at NUFC har for mange offensive spillere fra start, noe annerledes enn her på forumet gitt. Just saying.

Ok, noen som vet hvordan jeg søker jobb som ekspert hos ESPN? Nærmere 4-5-1 og Drillo trur jeg ikke vi kommer etter denne startoppstillinga
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Viktig å stable Coloccini på beina til neste kamp, for forsvaret i dag hang ikke på greip

Jeg tror en Colo i godt gammelt slag er vårt siste håp for å kunne sanke de poengene vi trenger for å berge plassen. Forsvarslinja vår var skrekkelig i dag, som du er inne på. Vi er ganske så forutsigbare i spillet. Jeg tror ikke Rodgers, Di Canio eller noen andre som har vunnet på St. James Park denne sesongen har hatt særlig store problemer med å finne riktig gameplan når vi har en ustabil forsvarslinje som ikke evner å står høyt.

han kan være alfa omega nå på slutten av sessongen. akkuratt nå er barton en mann jeg kunne tenkt meg å hatt på laget.. En som gjør ALT han kan for å vinne en kamp! syke ned motstander, stygge taklinger, smiske med dommeren, fyre opp publikum og med spillere osv. savnere en spiller som går inn i krigen! man kan si mye om barton, men at han gir 100% av seg selv og er en vinner skalle

Er faktisk enig i dette. En Nolan i stedet for Tiote nå, hadde vært gull. Mulig det er en tilfeldighet, men Cabaye som kaptein har heller ikke ikke overbevist meg. Som sagt, mulig det er andre faktorer som har spilt inn som eks. kampprogram, Pardwho eller hvem vet, men synes ikke vi har spilt noe godt med han som lederen.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil

LANGT IFRA!

Igrinde, takk for balanserte innspill her, helt enig med deg.
Pardew har selvfølgelig hovedansvaret, men 11 mann på banen viser nada. Men de har selvsagt ikke noe med dette og gjøre, alt av feil som gjøres er bestemt av Pardew i garderoben før kampen og oppdatert i pausen.

hvem da? en spiss og to midtbane anker, to offensive midbane og en defensiv ving, resten forsvar

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
"Eksperter"
lt;3 Newcastle <3

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Får høre med keegan hvordan han fikk jobben i ESPN..
De kjørte mange recaps som var "godt" og se, for all del, ikke misforstå, men da fikk man et litt annet view på matchen i etterkant. Jeg ble hvertfall ganske blind etterhvert når det bare rant inn.
mange nye spillere uten relasjoner er nok noe av grunnen, dette er selvsagt Pardews ansvar, ingen tvil om det.
Men med innsats som idag kan man ha hvilken plan som helst, blir most uansett.

Årets manager i fjor tror jeg ikke er årets verste iår, selv om Pardew langt fra er perfekt.

Ellers enig i at en nolan / barton type mangler.
Hadde håpet tiote var en slik men den gang ei, ikke cabaye heller.
Og uten colo bak der ser ikke tayls ut til og være klar for å bli boss enda.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Hvis du spør hver eneste newcastle supporter verden over , vi som følger og ser laget hver uke, om vi hadde en offensiv start oppstilling i dag skal jeg garantere deg at du ikke får ETT ja. Just saying
lt;3 Newcastle <3

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Hvis Keegan, mannen bak The Entertainers mener at Tiote-Perch-Sissoko-Jonas og Cabaye (av disser er det vel strengt talt bare Cabaye som er en offensiv spiller, Sissoko mener jeg er bedre defansivt etter hva jeg så av han i Rennes) sammen med backrekka er et for offensivt lag, ja da har det klikka for han. Den oppstillinga er en soleklar 4-5-1 med Cisse som spiss, og Cabaye i en 10-rolle sammen med Sissoko.
Og dette er samme mann som kjørte Shearer-Ferdinand-Tino-Ginola og Lee i samme startoppstilling!?
Tar du for deg Keegans lag vil jeg sette det såpass på spissen at det var kun David Batty som var defansiv i det laget der.....

"Nurse hes out of the bed again"
« Siste redigering: 27. April 2013, 22:17 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Vann ein halvliter på veddemål når Borino skåra.  ;D

Gratulerer. Fjern korken og bli full, du nå.

Nei, eg sparte den til festligare lag. Kanskje gravøl i mai. Mi får sjå.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
hvar det ikke en eller annen tulling inne her som ville beholde pardew?
lgrinde

Vær so snill, ikkje spidd meg med ein høygaffel eller brenn meg på bålet!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Kunne faktisk tenkt meg Benitez

Og kva skal ein då sei til dei som klagar kvar kamp øve Pardew sin ultra defansive taktikk og feige innstilling?