20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Liverpool FC Lørdag 27.04 kl. 18.30 TV2 PL HD1  (Lest 64282 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Kunne faktisk tenkt meg Benitez

+1
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bjerkis

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Et realistisk scenario:

Vi taper siste 3 kamper = 37p

Villa vinner i morgen og taper mot Norwich og Chelski.
Wigan får 4 poeng mot WB og Swansea

Villa og Wigan trenger da kun å spille uavgjort siste kamp og vi er nede.....

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Styret må sette seg ned i kveld og finne en erstatter asap. Tror Carver ut sessongen er bedre

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Kunne faktisk tenkt meg Benitez

+2

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Grusomt.  :'(
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Benitez er en safety first manager på samme linje som Pardew. Men han er en bedre safety first manager.

Tviler på at han klarer å imponere snzk. Da må det sterkere lut til.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Et realistisk scenario:

Vi taper siste 3 kamper = 37p

Villa vinner i morgen og taper mot Norwich og Chelski.
Wigan får 4 poeng mot WB og Swansea

Villa og Wigan trenger da kun å spille uavgjort siste kamp og vi er nede.....
:'( :snufs: :grine:

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eg er heilt einig i at Pardew skal få fyken, men ikkje viss styret ikkje har den ultimate erstattaren klar. Det er ingen vits kvitta seg med Pardew for so å sjå at mi ansett Pulis på 10 års kontrakt!

Hva er "den ultimate" erstatteren? Alex Fergusson? Mourinho?  Guardiola? Wenger? Tom Nordlie?

Helt oppriktig tror jeg ikke John Carver som caretaker, med f.eks. Steve Stone eller Beardsley som assistent, hadde gjort en verre jobb enn det Pardew gjør for tida.  Pardew har ALDRI overbevist meg, verken i sitt laguttak, bytter underveis, taktiske disposisjoner, eller post-match intervjuer, at han er rette man for jobben.  Første fulle sesong flakset han mye selv om han imho gjorde "feil", denne sesongen har han fortsatt å gjøre lignende feil og det har straffet seg.

Jeg er enig i at man ikke nødvendigvis skal kvitte seg en manager uten en viss idé om hvem som skal tal over, eller hvis alternativene kun er marginalt bedre.  Men slik ståa er nå så tror jeg at selv Carver ++ ville gjort en BETRAKTELIG bedre jobb enn det Pardew gjør.  Og da ser jeg ikke hvorfor Pardew skal beholdes.
Genius by birth. Slacker by choice.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Føler Norwich er inne i en helt grusom periode - men så var det denne målforskjellen som nå gikk alldeles til helvete, og vi har faktisk per nå svakere målforskjell enn de også...
Kan gjerne si at spillerne ikke har gjort jobben sin -  og det tror jeg alle vi her inne er klar over. Men Pardew har nå hovedansvaret for å komponere et fungerende lag og motivere spillerne til å prestere. Det har han overhodet ikke klart. Vi har vært stabilt dårlige hele sesongen - som en så fint nevnte her en plass.

Usikker på om vi bør la han sitte de tre siste matchene eller ikke. Men fyfader - her er det bare å be til et eller annet om at Sunderland skal få med seg ihvertfall et poeng mot Villa mandag. Jeg tror dog at Villa kommer til å passere oss og at vi må håpe inderlig på at Wigan ikke vinner stort fremover. Kanskje vi kan klamre oss til et eller to poeng mot Hammers og QPR. Men jeg er skamredd for at Carroll kommer til å gi oss juling neste runde. Det ligger så åpenbart i korta at en Carroll tilbake i det nivået de fleste av oss oppegående her inne veit han har ( ;) ) kommer til å gålle ihvertfall en gang mot oss. Men akkurat nå skulle vi fått inn en skikkelig motivator som piska inn moral og disiplin i laget de siste matchene. Jeg vil i det minste se at vi kjemper for dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Benitez er en safety first manager på samme linje som Pardew. Men han er en bedre safety first manager.

Tviler på at han klarer å imponere snzk. Da må det sterkere lut til.

Som jeg nevnte et annet sted.

Ellers kan vi prøve oss på Zdenek Zeman eller Marcelo Bielsa som jeg nevnte tidligere

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Viktig å stable Coloccini på beina til neste kamp, for forsvaret i dag hang ikke på greip

Jeg tror en Colo i godt gammelt slag er vårt siste håp for å kunne sanke de poengene vi trenger for å berge plassen. Forsvarslinja vår var skrekkelig i dag, som du er inne på. Vi er ganske så forutsigbare i spillet. Jeg tror ikke Rodgers, Di Canio eller noen andre som har vunnet på St. James Park denne sesongen har hatt særlig store problemer med å finne riktig gameplan når vi har en ustabil forsvarslinje som ikke evner å står høyt.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Tenker sunderland fansen er fornøyd. De tok grep og fikk betalt. Vi gjorde ingenting og bare synker lenger ned i gjørma.
lt;3 Newcastle <3

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Kan jo ansette Solbakken .. hadde vært kult om han redda oss  :yao: