20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Liverpool FC Lørdag 27.04 kl. 18.30 TV2 PL HD1  (Lest 64276 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Vann ein halvliter på veddemål når Borino skåra.  ;D

Gratulerer. Fjern korken og bli full, du nå.
Nei.

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
Jeg har sittet lenge og tviholdt på ønske om stabilitet og å beholde Pardew. Egentlig mest i frykten for hva alternativet er. Men nå har det bikket over for meg også. Hvis jeg skal være helt ærlig så har vi vel egentlig vært stabilt dårlige hele sesongen. Det er ikke den stabiliteten jeg ønsker.

Nå er i tillegg faren for å rykke ned svært reell. Jeg sitter her og kjenner en svært ekkel følelse. Jeg tror vi rykker ned om ikke noe gjøres. Man må i det minste forsøke. Carver som caretaker resten av sesongen kan uansett ikke være verre enn den forestillingen i dag. Problemet mitt er at jeg ikke vil sitte neste sesong i championship. Hvor lett blir det å lokke managere til oss da? Jeg vil heller ikke ha et managerbytte rundt juletide neste sesong, for det er ikke holdbart.

Nei. Akkurat nå anser jeg det for en større gamble å beholde Pardew enn å sparke ham. Tipper at Ashley som forretningsmann også må tenke i noenlunde de baner?

Frustrert og flau... Huff

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Er enig med Tommyok.
Alle bør vel være enige i at Cabaye, Benny og Sissoko er klassespillere. Ser du f.eks Norwich, Wigan, Stoke eller Sunderland, så har vi faktisk et bedre lag. Eller har vi det? Jeg begynner å lure på om jeg sitter her og tenker at Cabaye er world class, Benny i form kan sammenliknes med Robben og Bale (på en middels dag), men jeg begynner å tvile på det nå etterhvert...
Uansett, skal vi ta utgangspunkt i at disse spillerne er gode fotballspillere som bør ligge på 8-5 plass, ja, da er det uten tvil manageren det går på.
Lange baller, strekk i laget og en helt monoton game-plan. Sorry, men jeg får assosiasjoner til Norge og Drillo og Bolton. Big-Sam nevnte en periode at vi skulle "win ugly", det jeg sitter igjen med er helt samme game-plan, bare med tap.
« Siste redigering: 27. April 2013, 20:56 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Lee Ryder ‏@lee_ryder 48s
AP: "We have to stick together." #nufc
Expand
 Lee Ryder ‏@lee_ryder 1m
AP to ESPN: "It was an awful performance from us. We have to do something about that next week." #nufc
Simon Bird ‏@simonbirdmirror 7s
Pardew: "we have to get a win or 4 points. We lost a bit of heart and togetherness and you pay a heavy penalty for that." #nufc
Lee Ryder ‏@lee_ryder 13s
AP on fans: "The only message we can give them is we must come out fighting." Also says Coloccini will "have" to come back in the team.

Ser dessverre ikke ut som han tenker å ta hatten å gå!

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
Det mest komiske er at jeg synes utskjelte KarlRudolf hadde rett angående januarvinduet da det rant inn spillere over en lav sko... Laget henger jo ikke sammen i det hele tatt.

Men er det spillernes skyld? Er det Sissokoeller Debuchy sin skyld at Pardew bruker fem dager i uken på det defensive, og gir totalt faen i det offensive?

Mener ikke at det er enkeltspillere sin feil :) I utgangspunktet var jo troppen alt for tynn, og så rant det plutselig inn 5 nye spillere på litt over en uke i januar. For mye endringer på for kort tid! Er også enig at den jobben Pardew har gjort hele denne sesongen er bånn i bøtta.

Viktig å stable Coloccini på beina til neste kamp, for forsvaret i dag hang ikke på greip
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
vi har arsenal siste kamp. så er det wigan - aston villa.. det er ikke bra! ligger ett av de lagene forrann oss, kan du banne på at det andre laget vinner. qpr er nøkkel kampen for våres del nå. send ett ungt lag!!! gjerne campbell fra start!
tar vi ikke mer enn 38 rykker vi ned

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Brannfakkel, men Steven Taylor er faktisk ikke god nok. Pardwho intervju nå. Spent.

Forferdelig forsvar, og en Cisse som seriøst bør ta turen innom Norli og kjøpe boken "Offside for dummies"
« Siste redigering: 27. April 2013, 21:00 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
pardew intervju!!! for en lite ydmyk fyr!!! sacked in the morning!!!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Mener ikke at det er enkeltspillere sin feil :) I utgangspunktet var jo troppen alt for tynn, og så rant det plutselig inn 5 nye spillere på litt over en uke i januar. For mye endringer på for kort tid! Er også enig at den jobben Pardew har gjort hele denne sesongen er bånn i bøtta.

Viktig å stable Coloccini på beina til neste kamp, for forsvaret i dag hang ikke på greip

Da skjønner jeg, men allikevel kunne dette ha vært helt annerledes med en offensiv manager, da faktisk jobber med å feste de forskjellige leddene sammen og samspille laget. Jeg er 100% sikker på at Pardew bruker minimalt med tid på sånt, og heller konsentrerer seg om det defensive.

Pardew ser ikke ut til å skjønne at det er bedre å vinne en kamp 4-3 enn å tape 0-1.
Nei.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
"We need more experience in the pitch, well look at that next week"
Ok, hvilken spiller på benken skal gi oss rutine i kampene videre? Ameobi og Jonas fra start da altså. Hva med å ikke starte et drittlag sånn generelt a!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Han kommer aldri til å trekke seg. Styret må ta grep
lt;3 Newcastle <3

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Han kommer aldri til å trekke seg. Styret må ta grep

+1

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jeg synes egentlig AP virker svært beta også. Mora mi har jo større baller. Jaja... nok en grunn for å drikke.

Men for dere som har peiling, hvilken manager er tilgjengelig og bevist bedre? Dere kan godt dele de inn i Utenkelig(Mourinho), Tvilsomt: Blanc, Sannsynlig: O'Neil ( For eksempel).

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Kunne faktisk tenkt meg Benitez
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

wiigen

• Supersub
    • Vis profil

Da skjønner jeg, men allikevel kunne dette ha vært helt annerledes med en offensiv manager, da faktisk jobber med å feste de forskjellige leddene sammen og samspille laget. Jeg er 100% sikker på at Pardew bruker minimalt med tid på sånt, og heller konsentrerer seg om det defensive.

Pardew ser ikke ut til å skjønne at det er bedre å vinne en kamp 4-3 enn å tape 0-1.

Det er jeg enig i. Husker det var en reportasje hvor Claus Lundekvam som hadde besøkt treningsfeltet til Newcastle under gosesongen i fjor. http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/her-pusser-premier-leaguestjernen-skoene-til-claus-lundekvam-3629888.html Husker han sa det var mye trening og terping på det defensive. Mye "kjedelig trening" som jeg mener han kalte det.
he shagged your lass, taylor shagged your lass