20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Liverpool FC Lørdag 27.04 kl. 18.30 TV2 PL HD1  (Lest 63764 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
NEWCASTLE HAR FLEST BAKLENGS AV SAMTLIGE I PL.

HURRA!!!

Og vi har også den mest defensive instilte manageren! :D

Det der er så tragikomisk at tårene triller av latter.

Det mest komiske er at jeg synes utskjelte KarlRudolf hadde rett angående januarvinduet da det rant inn spillere over en lav sko... Laget henger jo ikke sammen i det hele tatt.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Han stod med tommel-opp etter 0-6 bare. Må vel være ironisk, noe som heller ikke gjør det noe bedre
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Gleder meg til å lese intervjuet med pardew og har hva unnskyldninga er denne gangen
lt;3 Newcastle <3

annern

• Kaptein
    • Vis profil
NEWCASTLE HAR FLEST BAKLENGS AV SAMTLIGE I PL.

HURRA!!!

Og vi har også den mest defensive instilte manageren! :D

Det der er så tragikomisk at tårene triller av latter.

Det mest komiske er at jeg synes utskjelte KarlRudolf hadde rett angående januarvinduet da det rant inn spillere over en lav sko... Laget henger jo ikke sammen i det hele tatt.

hei karlrudolf  :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Og folk her tykkjer spelarane framstår som profesjonelle? Legg til side Pardew i nokre sekund og kunn teink på alle dei gode spelarane det seiast at mi skal ha. Heilt seriøst. Sjølv om det var Mikke mus so var manageren vår, so må ein kunne forventa ein betre innstilling heima framfø 50000 Geordies!?!!!?!??!?

Problemet er vel at det skinner igjennom at Pardew gir faen. Da gir spillerne faen også.

Du kosar deg no? Slik som med dei 6 andre managerbytta dei site åra. Hmm kva med alle desse landslagsspelarane mi har? Kva med kapteinen vår?! Det er heilt greit at dei gir F og taper 0-6, men Pardew han skal få all kritikk.

Det er jo tydeligvis du som koser deg.

Jeg vil det beste for klubben, og Pardew er IKKE det beste for klubben!

LANGT IFRA!

Andre er også under kritikk, men det er manager som er ansvarlig for laget og uttaket.

Korleis kan eg det? Du vil ha sparka manageren uansett. Ok. Har du lest andre innlegg frå meg so er dei site to kampane på heimebana grunn nok for å sparka Pardew. Det som er heilt utruleg, spør du meg, er at alle spelarane går fri ein slik forestilling. Og kva har igrunn alle desse franskmenna prestert sidan dei kom? Ein skulle tru at mi hadde vunne CL når dei skreiv under. Eg er heilt einig i at Pardew skal få fyken, men ikkje viss styret ikkje har den ultimate erstattaren klar. Det er ingen vits kvitta seg med Pardew for so å sjå at mi ansett Pulis på 10 års kontrakt!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil

Men er det spillernes skyld? Er det Sissokoeller Debuchy sin skyld at Pardew bruker fem dager i uken på det defensive, og gir totalt faen i det offensive?
Nei.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Pardwho. Må. Ut
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Pardwho. Må. Ut

en som ryker på fylla i dag ser jeg!

Bjerkis

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Har ikke ord.... Dette er kollektiv kollaps..... Hadde det ikke vært så jævlig typisk om det blir Carroll og Remy som som sender oss ned.? Er faktisk ikke helt utenkelig. Har tenkt på det en lengre periode og nå kommer frykten mer og mer..... Tror vi trenger 4 poeng til og det tror jeg skal holde hardt når jeg ser hvordan Wigan og Villa spiller om dagen!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Og folk her tykkjer spelarane framstår som profesjonelle? Legg til side Pardew i nokre sekund og kunn teink på alle dei gode spelarane det seiast at mi skal ha. Heilt seriøst. Sjølv om det var Mikke mus so var manageren vår, so må ein kunne forventa ein betre innstilling heima framfø 50000 Geordies!?!!!?!??!?

Problemet er vel at det skinner igjennom at Pardew gir faen. Da gir spillerne faen også.

Du kosar deg no? Slik som med dei 6 andre managerbytta dei site åra. Hmm kva med alle desse landslagsspelarane mi har? Kva med kapteinen vår?! Det er heilt greit at dei gir F og taper 0-6, men Pardew han skal få all kritikk.

Det er jo tydeligvis du som koser deg.

Jeg vil det beste for klubben, og Pardew er IKKE det beste for klubben!

LANGT IFRA!

Andre er også under kritikk, men det er manager som er ansvarlig for laget og uttaket.

Korleis kan eg det? Du vil ha sparka manageren uansett. Ok. Har du lest andre innlegg frå meg so er dei site to kampane på heimebana grunn nok for å sparka Pardew. Det som er heilt utruleg, spør du meg, er at alle spelarane går fri ein slik forestilling. Og kva har igrunn alle desse franskmenna prestert sidan dei kom? Ein skulle tru at mi hadde vunne CL når dei skreiv under. Eg er heilt einig i at Pardew skal få fyken, men ikkje viss styret ikkje har den ultimate erstattaren klar. Det er ingen vits kvitta seg med Pardew for so å sjå at mi ansett Pulis på 10 års kontrakt!

pardew har øverste ansvar, lagmoral, uttak, kjøp, salg osv. skal vi bytte ut hele troppen eller manageren??

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Pardwho. Må. Ut

en som ryker på fylla i dag ser jeg!

:jones: Har jeg noe valg? :)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Har ikke ord.... Dette er kollektiv kollaps..... Hadde det ikke vært så jævlig typisk om det blir Carroll og Remy som som sender oss ned.? Er faktisk ikke helt utenkelig. Har tenkt på det en lengre periode og nå kommer frykten mer og mer..... Tror vi trenger 4 poeng til og det tror jeg skal holde hardt når jeg ser hvordan Wigan og Villa spiller om dagen!

aldri i verden om carroll sender oss ned. tipper han scorer selvmål på corner imot

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil

pardew har øverste ansvar, lagmoral, uttak, kjøp, salg osv. skal vi bytte ut hele troppen eller manageren??

Det er vel en sannhet "mit modifikationen".

Mitt hovedargument når det kommer til sparkingen av Pardew er den ekstremt fryktelige matchstrategien han setter opp på hjemmebane. Det er ingen andre i PL som er i nærheten.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Vann ein halvliter på veddemål når Borino skåra.  ;D