20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Liverpool FC Lørdag 27.04 kl. 18.30 TV2 PL HD1  (Lest 63713 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jeg utlover herved skuddpremie på en viss person :sint:

Nå er det dårlig stemning i stua here, og da snakker jeg ikke om dama ::p

Andi

• Supersub
    • Vis profil
PCen klikka - og 6-0 sto det når jeg logga på igjen. Gidder altså ikke slå på kampen igjen.

Sitter bare håper Liverpool holder nullen, så jeg får CS på Enrique.......

Har både Sturridge og Coutinho uten at det bedrer på psyken.
Snakker vi helt nytt forsvarsledd til West Ham min tro - Simpson - Colo - Willy - Good håper det

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Det verste med dette er jo faktisk at dette rævkjører målforskjellen vår ytterligere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Man kan si mye enkeltspillere og hvor dårlige de har vært i dag, men det er ikke det som gjør at vi taper med 6+ mål. Det er null kollektiv samhandling. Ikke fordi spillere ikke passer sammen pga spillestil, men lagdelene henger ikke sammen i det hele tatt. Altfor store rom både mellom midtbanen og forsvaret, og midtbanen og angrepet. Spør ikke meg hvordan det går ann... I tillegg er forsvarslinja helt på trynet selvsagt.

Verste hjemmetapet på 1925 synes jeg de sa...

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Og folk her tykkjer spelarane framstår som profesjonelle? Legg til side Pardew i nokre sekund og kunn teink på alle dei gode spelarane det seiast at mi skal ha. Heilt seriøst. Sjølv om det var Mikke mus so var manageren vår, so må ein kunne forventa ein betre innstilling heima framfø 50000 Geordies!?!!!?!??!?

Forstår ikke hvorfor du sitter deg på bakbeina og forsvarer Pardew? Kampen er jo tapt lenge før kampstart. Samtlige spillere gjør en forferdelig kamp, men hva er dette for et laguttak + taktikk? Og hvorfor er ikke spillerne mer samspilt? Hvorfor skjønner ikke Cisse eller forsvarspillerne hva som er offside? Tiote vet heller ikke hva som er rollen hans i laget.. Vi har jo en ganske bra stall, men hjelper dårlig når vi ikke har en manager som klarer å utnytte laget.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Og folk her tykkjer spelarane framstår som profesjonelle? Legg til side Pardew i nokre sekund og kunn teink på alle dei gode spelarane det seiast at mi skal ha. Heilt seriøst. Sjølv om det var Mikke mus so var manageren vår, so må ein kunne forventa ein betre innstilling heima framfø 50000 Geordies!?!!!?!??!?

Problemet er vel at det skinner igjennom at Pardew gir faen. Da gir spillerne faen også.

Du kosar deg no? Slik som med dei 6 andre managerbytta dei site åra. Hmm kva med alle desse landslagsspelarane mi har? Kva med kapteinen vår?! Det er heilt greit at dei gir F og taper 0-6, men Pardew han skal få all kritikk.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
Verste hjemmetapet vårt i PL historien

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

Problemet er vel at det skinner igjennom at Pardew gir faen. Da gir spillerne faen også.

Du kosar deg no? Slik som med dei 6 andre managerbytta dei site åra. Hmm kva med alle desse landslagsspelarane mi har? Kva med kapteinen vår?! Det er heilt greit at dei gir F og taper 0-6, men Pardew han skal få all kritikk.

Det er jo tydeligvis du som koser deg.

Jeg vil det beste for klubben, og Pardew er IKKE det beste for klubben!

LANGT IFRA!

Andre er også under kritikk, men det er manager som er ansvarlig for laget og uttaket.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
PARDWHO UUUUUT!!!!!
Og at det forsvaret der har kostet som mye som ett pund!? Kan kjøsse seg hele gjengen!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil

At vi har enormt gode spillere i troppen bør vel heller være et argument FOR å kvitte seg med Pardew enn mot...

Kanskje spesielt med tanke på at vi nettopp tapte 6-0 mot hatlag#1 i PL.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
NEWCASTLE HAR FLEST BAKLENGS AV SAMTLIGE I PL.

HURRA!!!

Og vi har også den mest defensive instilte manageren! :D

Det der er så tragikomisk at tårene triller av latter.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Andi

• Supersub
    • Vis profil

Selvfølgelig skulle alle spillerne vårt hatt i ræven så ettertrykkelig for å legge ned ned slik en patetisk innsat, men der vi befinner hos nå kan vi ikke sparke alle spillerne ut. De endringene vi kan gjøre nå er på trenersiden, om det faktisk vil hjelpe er en annen sak. Kanskje vi er heldig og får en effekt slik som Mackems (grøss) har fått

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg tror at mangelen på resultater og framdyrkingen av en fungerende spillestil gjennom sesongen har ført til at spillerne gradvis har mistet troen på Pardew. Jeg tror ikke det finnes en eneste spiller som har troen lenger.

Etter Januar var jeg sikkert på at vi kom til å unngå nedrykk med klar margin. Nå ser det ut til å bli nedrykk.
Pardew må gå uansett om det blir PL eller ei neste sesong. Poengfangsten denne sesongen er så latterlig at han ikke fortjener å få fortsette.
« Siste redigering: 27. April 2013, 20:35 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Og mulig det er nevnt, men hva faen skjer med tommel-opp på 6-0 fra Pardwho!? Faen som han provoserer meg. Ruud Gullit, Souness og Roeder in!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hva er dette tommel-opp fra Pardew på 0-6? Fikk det ikke med meg.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!