20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Liverpool FC Lørdag 27.04 kl. 18.30 TV2 PL HD1  (Lest 64267 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
hvar det ikke en eller annen tulling inne her som ville beholde pardew?
lgrinde

Tror han sitter ut sesongen, men får fyken i sommer. Da tror jeg Benitez kommer inn. Men spørs om det gjør ting bedre.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
NEWCASTLE HAR FLEST BAKLENGS AV SAMTLIGE I PL.

HURRA!!!

Og vi har også den mest defensive instilte manageren! :D

:pard: hans veier er uransakelige ^^

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sist gang Liverpool scoret fem på St.James Park rykket me ned.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool spiller helt ok i dag.
Vi starter med ett helt uforståelig lag, vi har ingen taktikk hverken fremover eller bakover på banen, vi blir liggendes under med 2 mål med en gang, alt av lagmoral forsvinner = 0-6 + rødt kort.
Taylor og Sissoko får 2 på børsen av meg, resten 1. Pardew får nøyaktig 0.

Det hjelper lite å sette inn Ben Arfa og Gouffran når vi ligger under 0-2. Når det er sagt er det selvsagt bedre at pardew setter dem inn til slutt enn aldri.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sist gang Liverpool scoret fem på St.James Park rykket me ned.

Flaks de har scort 6 da ;D

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
0-9 på de to siste hjemmekampene, og det i nedrykkstriden!

Det bør bli masseprotester utenfor stadion...

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
valium, noen?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
valium, noen?

Bare join meg, ta av tven!

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
Regner med at alle de resterende tilskuerne på tribunen sitter igjen kun for å bue når dommeren blåser av kampen.

Trist, men mest sannsynligvis sant.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
PCen klikka - og 6-0 sto det når jeg logga på igjen. Gidder altså ikke slå på kampen igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
PCen klikka - og 6-0 sto det når jeg logga på igjen. Gidder altså ikke slå på kampen igjen.

Sitter bare håper Liverpool holder nullen, så jeg får CS på Enrique.......

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Da jeg fant ut at det var Real-match , så ser jeg heller 45 min av den enn det tørre greiene her. Tenk å være så tjukk i hodet som Pardew og velge den match-strategien som han gjør. Kan ikke skjønne at han har troen på den.

Jeg skjønner ingenting hvis han får fortsette også etter sesongen.

Mourinho IN!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Og folk her tykkjer spelarane framstår som profesjonelle? Legg til side Pardew i nokre sekund og kunn teink på alle dei gode spelarane det seiast at mi skal ha. Heilt seriøst. Sjølv om det var Mikke mus so var manageren vår, so må ein kunne forventa ein betre innstilling heima framfø 50000 Geordies!?!!!?!??!?

Med denne innstillinga til spelarane og Martinez som manager so hadde mi vunne PL.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Og folk her tykkjer spelarane framstår som profesjonelle? Legg til side Pardew i nokre sekund og kunn teink på alle dei gode spelarane det seiast at mi skal ha. Heilt seriøst. Sjølv om det var Mikke mus so var manageren vår, so må ein kunne forventa ein betre innstilling heima framfø 50000 Geordies!?!!!?!??!?

Problemet er vel at det skinner igjennom at Pardew gir faen. Da gir spillerne faen også.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bare join meg, ta av tven!

Ikke faen.  Dette skal jeg sitte tiden ut.  Jeg skal lide meg gjennom det. Mens jeg har satt på Blaydon Races of Home Newcastle og plager sikkert vettet av naboene med min karaokestemme.  Kamper skal ses, laget skal støttes (selv om det ikke betyr et pøkk å sitte hjemme alene foran TVen), og det å "gi opp" en kamp skal ALDRI skje.
Genius by birth. Slacker by choice.